Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkasti katsoo, voi koneen siivissä nähdä illuminaarisen virtauksen.
Voi miun silmärukkain, emmie mittää semmosta nää... ei tult suurennuslassiikaa mukkaa.
Voisko joku immeine sen miulle kuvailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miun silmärukkain, emmie mittää semmosta nää... ei tult suurennuslassiikaa mukkaa.
Voisko joku immeine sen miulle kuvailla?
Käytä kakstahtilaseja niin näet. Se on hieno virtaus.
Porvoo Airlines näköjään sponsoroi Pämpätion Island -realityä. Onko pämppääjiä tällä lennolla menossa sarjaan, tai tuttuja? Nää on niin nähty nää sarjat, onkohan Kuronen juontamassa? Päissänsä.
Eee mitä mitä? Onko Mel Gibson Porvoo Airlinesin lennolla?
Pääsin ensimmäistä kertaa Porvoon Air Lines business luokkaan. Siellä tarjoiltiin pieniä, märkiä valkoisia pyyhkeitä. Olin ihan, että Wau! Tää on joku rikkaiden oma juttu! Mut.... näitä on tosi vaikee niellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se on sammuneitten Kukkosten vierellä. Karalahtikin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tamponinnarukorut hukassa t a a s
Blondie
Mä niin tiedän ton tunteen! Mun koru tippui just vesanpönttöön. Kyllä ennen vanhaan nekin kestivät ainakin 10 vuotta! Nykyään ne ei kestä edes yksiä kuukautisia. Pitää etsiä oisko kirpparilla myynnissä vielä niitä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jauheNliha???? Jauhelihan tiedän ja jauheliha sanana on suomenkieltä.
Oi voi, miten sivistymätöntä porukkaa Av-reissuille nykyään lasketaankaan... huoh😳
Tässä sen taas näkee, että on säästetty koulutuksesta.
Ärsyttää tuo lentoyhtiön mainos "tämä ei ole lentokone vaan unelmamatka Munsalaan".
Pettävätkö (lähes) kaikki Porvoo Airlinesin lentäjät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemo täällä:
Kohta jaetaan Av-uutuustuotteet kuvastomme
Tuotteet joita tilaatte toimitetaan huomiota herättämättä kotiinne
Kiitosta tilauksistanne jo etukäteen🍾
Onko norppapehmoleluja airlinesin logolla?
Voitte tutustua valikoimaamme Av-tuotteet erillisestä (ketjusta) oppaasta
Saisko tiktok videona?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tällä lennolla lähes kolme vuotta, mutta nyt tuntuu, että lennämme jossain simulaattorissa. Onko muilla tällaista?
On tullut aika valita. Punainen vai sininen pilleri?
Vierailija kirjoitti:
Porvoo Airlines näköjään sponsoroi Pämpätion Island -realityä. Onko pämppääjiä tällä lennolla menossa sarjaan, tai tuttuja? Nää on niin nähty nää sarjat, onkohan Kuronen juontamassa? Päissänsä.
Hain, mutta en päässyt. Sanoivat, että pitäisi olla joko silikonit tai rikosrekisteri. Yritin sanoa, että olen ihan täysi narsisti ja sanoivat jo, että siinä tapauksessa tietenkin pääsen ohjelmaan. Kysyivät kuitenkin, että onko minulla psykiatrin lausuntoa. Miten kehtasivat! Kyllä minä tiedän paremmin kuin joku psykiatri! Kurosesta ei tietoa, mutta turvamiehiä niillä ainakin on. Älkää katsoko, sillä se on ala-arvoisen surkea sarja. Eivät osaa edes yksinkertaista castingia tehdä, tunarit!
Mihin voin viedä ulostenäytteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Mika Tommola touhottamaan juttua Melistä ja joku iltiksen toimittaja tekee hulvatonta artikkelia. Ei ole helppoa Melillä julkkislaiffi. Paljon helpompaa olla tämmönen perusjuntti peruslennolla peruspalkkalla ostetulla peruutuslipulla, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin voin viedä ulostenäytteen?
No kamoon, siihen oveen, missä lukee ULOS. Mutta älä hätäliukumäkeen laske.
Mikko Kekäläinen istuu vieressäni Olli-Pekka Kursi sylissään. Juutuin ikkunapaikalle, luulin tätä blondien penkiksi, toivoin Ella Kannista vieruskaveriksi, jotta voisin prepata olematonta italian kielen taitoani
Blondie
Arridevertsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Mika Tommola touhottamaan juttua Melistä ja joku iltiksen toimittaja tekee hulvatonta artikkelia. Ei ole helppoa Melillä julkkislaiffi. Paljon helpompaa olla tämmönen perusjuntti peruslennolla peruspalkkalla ostetulla peruutuslipulla, sanon minä.
Kyllä tämä kone lentää eteenpäin. Ei perutella kun kerran ollaan matkaan lähdetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tamponinnarukorut hukassa t a a s
Blondie
Mä niin tiedän ton tunteen! Mun koru tippui just vesanpönttöön. Kyllä ennen vanhaan nekin kestivät ainakin 10 vuotta! Nykyään ne ei kestä edes yksiä kuukautisia. Pitää etsiä oisko kirpparilla myynnissä vielä niitä hyviä.
Löysin just kirppikseltä retro-vintage-tamponinnarukorun, turkoosit puuhelmet, eri kokoiset... tää varmaan kestää (isältä pojalle hhmmm)
Blondie😉