Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2161/4004 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille, jos vielä ootte... (hengissä...).

Laskeuduin varjollani Joutsaan. Ihmettelin, mikä väenpaljous. Oli sunnuntai iltapäivä. Oli Ilokuvafestarit.

Leffassa meni De'vida, kävelin sisään. Loistava elokuva. Nyt olen kolmatta päivää nelostiellä liftaamassa kotiin...

Terveisin

Doris

Vierailija
2162/4004 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatara inhoan näitä pelastautumisharjoituksia. 😩 No Doris pääsi takas lennolle eli laskuvarjot toimii. 

Mitä sitä sitten? Aletaanko tekkeen pitsaa ja pelaan käytäväkeilailua? Keittiö on muuten vapaa. Kohta kävästään taas ilmatukialuksella eli housut jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/4004 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saatara inhoan näitä pelastautumisharjoituksia. 😩 No Doris pääsi takas lennolle eli laskuvarjot toimii. 

Mitä sitä sitten? Aletaanko tekkeen pitsaa ja pelaan käytäväkeilailua? Keittiö on muuten vapaa. Kohta kävästään taas ilmatukialuksella eli housut jalkaan.

En ole lennolla, liftaan kotiin edelleen täällä tainionvirran kohdalla nelostiellä... olen sateliittiyhteydessä teihin... otteko hengissä???

Ja leffa oli Je'vida... on täs ollu aikaa kuukletella, tosin akku loppuuuuuuuu...

Terveisin Doris

Vierailija
2164/4004 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, miss ootte? Minä liftaan nyt Vierumäellä etelään päin... ennen olin kyl nätimpikin, mut oli liftaaminenki nopeempaa...😉

Terveisin Doris

Vierailija
2165/4004 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lentotukialukselta heippa vaan kaikille. Että ollaan nyt jumissa kun ajettiin aluksella raakkuesiintymän päälle. Se ompi sitten simpukkaillallinen. Doris, wish you were here, mee oo maii country määän, wish you were here. 😘

Vierailija
2166/4004 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Porvoon Airlines käytävälle on perustettu frisbeegolf rata? Näitä lentelee välillä pään yli ja yhden kerran sain osuman, että sattui! Onko teillä mitään turvallisuusohjeita lainkaan ja selitystä, että miksi näin tehdään? 

Vierailija
2167/4004 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Munsala on ostanut Porvoo Airlinesin ja näistä muodostetaan uusi yhtiö Air Munsala Porvoo. Valitettavasti osa henkilökunnasta saa potkut ja kaukolentojen makaronilaatikkoannosten annoskoko pienentyy 150 grammaan, eikä ensimmäisessä luokassa tarjoilla enää savulohta. Uusi yhtiö lopettaa myös reitit Porvoo-Kouvola ja Korso-Jakomäki. Uutena avataan kuitenkin kaukoreitti Munsala-Provo, jolla tarjoillaan koko av-mammamenu raikkaat voileivät, makaronilaatikko, vanukkaat, hyydekaakku ja suklaa myös turistiluokassa. Valitettavasti kustannustason kasvaessa suklaa on kuitenkin Marabouta ja kahvi K-menulta.

Vierailija
2168/4004 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka on kestäny jo yli 3 vuotta, aika käy pitkäksi, selkä on jo ihan sökönä ja suonikohjut poksahtaa kohta tästä istumisesta.

Onko koneessa saatavilla lisäpalveluna hierontaa?

Vierailija
2169/4004 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi te Munsalan air-immeiset, onhan makaroniloota kuitenkin pestystä jauhenlihasta?

Kaverin puolesta kyselen, ite oon jo Luhtikylässä liftaamassa kotiin

Terveisin

Doris 

Vierailija
2170/4004 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oohh! 🔭 Näättekö merelle täältä kannelta? Onko tuo se Aaken hybridiauto ulapalla? Kouvolan lennosto lentää ympärillä tunnistuslentoja. En näe piisameita.

Vierailija
2171/4004 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka on kestäny jo yli 3 vuotta, aika käy pitkäksi, selkä on jo ihan sökönä ja suonikohjut poksahtaa kohta tästä istumisesta.

Onko koneessa saatavilla lisäpalveluna hierontaa?

Mun vieruskaveri Tepa on hyvä hieroja. Mun pittää aina siirtyä tästä penkkiriviltä kun käyttää hierontapöytänä riviä. Pää on Tepan hierottavilla  tuossa käytävän puolella. Huvittaa, kun asiakkaat hengittävät jonkun penkkipieruja. Mää aina Tepalle sanon, että taas oli joku haistateltavana. Mut Tepa on oikeesti iha ammatilainen.

Vierailija
2172/4004 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muunsukupuolinen mu*limi enkä voi uskontoni takia istua miehen enkä naisen vieressä koska emme ole samaa sukupuolta. Istun käytävällä ja jouduin positiostani näkemään lentoemännän sääret mistä olen syvästi järkyttynyt. Miksei minulle ole omaa penkkiriviä ja haluan lentoemännille pidemmät hameet etten joutuisi kiusaukseen. 

Vierailija
2173/4004 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaa

Juttelias Utelias pääsi vaihtamaan istumapaikkaa, kolme vuotta juutuin istumapaikalle kolmen imeväisikäisen vauvan viereen... tai siis äitinsä. Tuo tunki pienoisiaan minun sylkkyyn päiväunille... kuin kauan oikein aikoo imettää???

Istun nyt Ukko Nooan vieressä. Tiedoksi teille, ketkä saunallaan odottavat... ehkä jonain vuonna, kunhan se yksi saa Munsalan puvun Vantaalta....

Vierailija
2174/4004 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Munsalan lento AV 723 on kadonnut tutkalta, eikä koneeseen saada yhteyttä. Lennon epäillään joutuneen onnettomuuteen. 

Vierailija
2175/4004 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Air Munsalan lento AV 723 on kadonnut tutkalta, eikä koneeseen saada yhteyttä. Lennon epäillään joutuneen onnettomuuteen. 

Höpö höpö, transportteri oli vain pois päältä. Siitä tulikin mieleen 🎶Backseat of a Trans Am,

Backseat of a Trans Am🎶

Vierailija
2176/4004 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin yhden positiivisen asian, vaikkemme koskaan enää pääsisi kotiin: Luikkaridiivakaunotar EI ole lennolla, eihän, eihän, eihän...

Olen huomannut että ahtaanpaikankammon lisäksi vainoharhaisuun lisääntyyhhhyyyyyhyyyy

2177/4004 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ettäs, päästäänkö illaksi kotiin? Löytyikö ne vara-laskeutumistelineet?

Onko täällä vielä henkilökuntaa?

Vastatkaa!

Joku!?

Miksi on pimeääkin???

Blondie

Kapteenina kuulen kutsusi, pimeys johtuu kiinnittäkää turvavyöt-ilmoituksesta. Parahin blondi, turvavöiden toinen pää on valmiiksi penkkien alla kiinni. Ilmoitus tarkoittaa niitä päitä jotka ovat penkillä eli otappas nyt oma pääsi sieltä penkin alta pois. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2178/4004 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin yhden positiivisen asian, vaikkemme koskaan enää pääsisi kotiin: Luikkaridiivakaunotar EI ole lennolla, eihän, eihän, eihän...

Olen huomannut että ahtaanpaikankammon lisäksi vainoharhaisuun lisääntyyhhhyyyyyhyyyy

Olisin niin mielelläni ollut lennolla pidenpäänkin. Mutta jotkut teistä halusivat yllättää minut. Silmilleni sidottiin sifonkihuivi ja minua talutettiin katsomaan koneeseen tehtyä luistelukenttää! Mutta jotain tapahtui? Koneen ovi aukesi ja putosin! Onneksi kuitenkin minulle oli puettu laskuvarjo. Tv. Luistelijatähtikaunotar.

Vierailija
2179/4004 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Munsalan  pahasti harhaillut lento AV 723 on laskeutunut autiolle saarelle lähellä Kanariaa. Pelastajia paikalle ei kuitenkaan pystytä lähettämään.

Vierailija
2180/4004 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan vakavasti, jäikö se yksi Malesian lento ikuisesti kadoksiin, eikä koskaan ole pystytty selvittämään, mitä tuolle tapahtui tai konetta tai matkustajien ruumiita ole löytynyt? Se kadonnut Air France Brasiliasta Pariisiin kuitenkin ilmeisesti löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi