Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2081/4004 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemo tässä: Vaihtakaahan pyjamat ylle, hiljennämme kohta öykkärit ja himmennämme valot

Kauniita Unia

Jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi

Oho, ollaankin jo taivaalla...!

Vierailija
2082/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Kaikille, lentoemo😳 täällä

Nus.. nukuitteko hyvin, (minä kyllä)

Aamupala tarjoillaan kohta (tilanneille)

Vanukkaita (?) Ehkä Jos Jäljellä

Muistuttaisin vielä tämänkin lennon vaitiolovelvollisuudesta. Ellei Pertti (nimi muutettu) vieläkään ole palannut aiemmalta reissulta, Av-Vakuutus lienee jo korvannut. Siis toimittanut Jalmarin tilalle.

Nai... nauttikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä

Hoidan hienotunteisesti vaikeimmatkin laki-caset. Arkkukuljetukset ja sairausvakuutukset edullisesti meiltä. Isyysasiat ruuhkauttavat Lauri Lakimiehen, minähän en niitä hoida.

Vierailija
2084/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni (kirurgileuka) kuuluttaa:

Poikkeamme Ukko Nooan saunalle seuraavan tankkauksen yhteydessä, saunaa ja sahtia halukkallle tarjolla (lakosta johtuen tankkaus voi kestää, yöpuvut mukaan. Ja hammasharjat)

Vierailija
2085/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällä lennolla lähes kolme vuotta, mutta nyt tuntuu, että lennämme jossain simulaattorissa. Onko muilla tällaista?

Vierailija
2086/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuu koneen kapteeni. Olen tartuttanut kaikille tahallani syyhyn hieromalla ennen lentoa persaustani kaikkiin istuimiin viikon ajan.

Vierailija
2087/4004 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuu koneen kapteeni. Olen tartuttanut kaikille tahallani syyhyn hieromalla ennen lentoa persaustani kaikkiin istuimiin viikon ajan.

Tiedetään. Penkeissä näkyy neljä raitaa.

Vierailija
2088/4004 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lennolla ei tarjoilla meetfrustia

Blondie

Vierailija
2089/4004 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tällä lennolla lähes kolme vuotta, mutta nyt tuntuu, että lennämme jossain simulaattorissa. Onko muilla tällaista?

*** kuiskaa: todellakin. Luulin olevani ainoa, joka näin tuntee, en rohjennut ääneen sanoa...

Vierailija
2090/4004 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onneksi otin mukaan pari pakettia kahvia lennolle! Olen vaihtanut jo yhdellä paketilla upgreidauksen bisnekseen. Kahdella olis päässy ykkösluokkaan, mutta olkoon. Mihin te olette vaihtaneet kahvipaketin?

Vierailija
2091/4004 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, mikä on mualiman suurin pääsiäisen munajahti?

Porvoo Airlinesin lentotukialus.

Että nähellään pääsiäisenä! 🐤🐇🥚

Vierailija
2092/4004 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko?! Jompikumpi moottori sanoi just höö. Niissä lukee Hööniwell Aerospace.

Vierailija
2093/4004 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko?! Jompikumpi moottori sanoi just höö. Niissä lukee Hööniwell Aerospace.

En kuullut. Vieressäni istuu imettävä kolmen vauvan äiti. Olen juuttunut hänen ja ikkunan väliseen ahtaaseen tilaan. Minulla on kuulolaite, krjaan kuulosuojaimet (korjauslakka jäi t a a s  matkasta😠). Pystyn saamaan infoa vain kirjallisesti. Kiitos siis tästä. Paitsi en olisi halunnut infoa roottorin ihme äänistä. Krjaan moottorin...

Blondie

Vierailija
2094/4004 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestättekö myös miehenhakumatkoja?

Vierailija
2095/4004 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä

info:

Minulle e i kannata valittaa aikatauluongelmista tai vieruskaverista, tunikan väreistä eikä Jutteliaan Uteliaan oranssista sifonkihuivista paplarien päällä!

(t s i i s u s😠)

Vierailija
2096/4004 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris tässä, reissunainen

Ei mulla muuta ollu

Terveisin Doris

Vierailija
2097/4004 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös miehenhakumatkoja?

Pitäis kyllä järjestää. Se yksi Pertti pitäs hakia takas jostain, mihin hävisi jauhipeijaismatkalla Espanjassa. Pertti-rakas, ei korttia tai mitään 😞 

Vierailija
2098/4004 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi pettynyt matkan antiin: en ole saanut yhtään ällöttävimmistä vonkausreploista, joita matkalle luvattiin!!!😠

blondie

Vierailija
2099/4004 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syvästi pettynyt matkan antiin: en ole saanut yhtään ällöttävimmistä vonkausreploista, joita matkalle luvattiin!!!😠

blondie

Tule tänne viitosriviin, istun komeiden ihmissuden ja vampyyrin välissä. Toinen huohottaa kaulalla ja toinen rapsuttaa ilman paitaa pallejansa. Mutta ovat komeita ja tää vampyyri kimaltelee auringossa.

Vierailija
2100/4004 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä:

Lennämme kohta Ukko Nooan saunan yllä, vilkutamme saunojille siivillämme