Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Huomenta Kaikille, lentoemo😳 täällä
Nus.. nukuitteko hyvin, (minä kyllä)
Aamupala tarjoillaan kohta (tilanneille)
Vanukkaita (?) Ehkä Jos Jäljellä
Muistuttaisin vielä tämänkin lennon vaitiolovelvollisuudesta. Ellei Pertti (nimi muutettu) vieläkään ole palannut aiemmalta reissulta, Av-Vakuutus lienee jo korvannut. Siis toimittanut Jalmarin tilalle.
Nai... nauttikaa!
Juuli Juristi tässä
Hoidan hienotunteisesti vaikeimmatkin laki-caset. Arkkukuljetukset ja sairausvakuutukset edullisesti meiltä. Isyysasiat ruuhkauttavat Lauri Lakimiehen, minähän en niitä hoida.
Kapteeni (kirurgileuka) kuuluttaa:
Poikkeamme Ukko Nooan saunalle seuraavan tankkauksen yhteydessä, saunaa ja sahtia halukkallle tarjolla (lakosta johtuen tankkaus voi kestää, yöpuvut mukaan. Ja hammasharjat)
Olen ollut tällä lennolla lähes kolme vuotta, mutta nyt tuntuu, että lennämme jossain simulaattorissa. Onko muilla tällaista?
Tässä puhuu koneen kapteeni. Olen tartuttanut kaikille tahallani syyhyn hieromalla ennen lentoa persaustani kaikkiin istuimiin viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuu koneen kapteeni. Olen tartuttanut kaikille tahallani syyhyn hieromalla ennen lentoa persaustani kaikkiin istuimiin viikon ajan.
Tiedetään. Penkeissä näkyy neljä raitaa.
Onneksi lennolla ei tarjoilla meetfrustia
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tällä lennolla lähes kolme vuotta, mutta nyt tuntuu, että lennämme jossain simulaattorissa. Onko muilla tällaista?
*** kuiskaa: todellakin. Luulin olevani ainoa, joka näin tuntee, en rohjennut ääneen sanoa...
Oi onneksi otin mukaan pari pakettia kahvia lennolle! Olen vaihtanut jo yhdellä paketilla upgreidauksen bisnekseen. Kahdella olis päässy ykkösluokkaan, mutta olkoon. Mihin te olette vaihtaneet kahvipaketin?
Tiiättekö, mikä on mualiman suurin pääsiäisen munajahti?
Porvoo Airlinesin lentotukialus.
Että nähellään pääsiäisenä! 🐤🐇🥚
Kuulitteko?! Jompikumpi moottori sanoi just höö. Niissä lukee Hööniwell Aerospace.
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko?! Jompikumpi moottori sanoi just höö. Niissä lukee Hööniwell Aerospace.
En kuullut. Vieressäni istuu imettävä kolmen vauvan äiti. Olen juuttunut hänen ja ikkunan väliseen ahtaaseen tilaan. Minulla on kuulolaite, krjaan kuulosuojaimet (korjauslakka jäi t a a s matkasta😠). Pystyn saamaan infoa vain kirjallisesti. Kiitos siis tästä. Paitsi en olisi halunnut infoa roottorin ihme äänistä. Krjaan moottorin...
Blondie
Järjestättekö myös miehenhakumatkoja?
Juuli Juristi tässä
info:
Minulle e i kannata valittaa aikatauluongelmista tai vieruskaverista, tunikan väreistä eikä Jutteliaan Uteliaan oranssista sifonkihuivista paplarien päällä!
(t s i i s u s😠)
Doris tässä, reissunainen
Ei mulla muuta ollu
Terveisin Doris
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös miehenhakumatkoja?
Pitäis kyllä järjestää. Se yksi Pertti pitäs hakia takas jostain, mihin hävisi jauhipeijaismatkalla Espanjassa. Pertti-rakas, ei korttia tai mitään 😞
Olen syvästi pettynyt matkan antiin: en ole saanut yhtään ällöttävimmistä vonkausreploista, joita matkalle luvattiin!!!😠
blondie
Vierailija kirjoitti:
Olen syvästi pettynyt matkan antiin: en ole saanut yhtään ällöttävimmistä vonkausreploista, joita matkalle luvattiin!!!😠
blondie
Tule tänne viitosriviin, istun komeiden ihmissuden ja vampyyrin välissä. Toinen huohottaa kaulalla ja toinen rapsuttaa ilman paitaa pallejansa. Mutta ovat komeita ja tää vampyyri kimaltelee auringossa.
Juuli Juristi tässä:
Lennämme kohta Ukko Nooan saunan yllä, vilkutamme saunojille siivillämme
Oho, ollaankin jo taivaalla...!