Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teneriffalla kadonneet lapset löytyneet matkalaukusta merenpohjasta

Vierailija
11.06.2021 |

Karmea tapaus.

Toinen lapsista löytynyt urheilukassista merenpohjasta ankkuriin sidottuna. Eiköhän toinenkin ole kokenut saman kohtalon. :( Ihan hirveää, ei voi kuin ihmetellä miten sairas ihminen tekee näin omille lapsilleen.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vanhemmatko niin tekivät? Olisivat heittäneet avomerelle kymmenien metrien syvyyteen.

Isä kostoksi äidille.

Ei voi kuin ihmetellä mikä saa ihmisen käyttämään omia viattomia lapsiaan koston välikappaleena.

Onneksi tuollaisen teon jälkeen pahiten pilalla on kostajan oma elämä.

Esimerkiksi tapaus Cris Watts. Siinähän ei ollut edes tarkoitus kostaa vaan päästä eroon vanhasta perheestä (=elatusmaksuista) uuden tulevaisuuden vuoksi. No ikänsä istuu kiven sisällä.

Tämä on Chrisille paras rangaistus. Kuolema olisi liian helppo. Siinä on aikaa miettiä omia tekosiaan ja takaraivossa kuuluu ”daddy, no!”

Vierailija
62/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vanhemmatko niin tekivät? Olisivat heittäneet avomerelle kymmenien metrien syvyyteen.

Isä. Vanhemmat olivat eronneet ja isän karmea ratkaisu oli tämä. 

Oli jo avioliiton aikana ollut hyvin omituinen. Esim. ruokaillessa ei saanut kuulua mitään ääniä( oli ekoilla trefeillä kysynyt vaimoltaan, ruokailetko hiljaisesti), hissien nappuloita ei voinut painaa ( bakteerikammoinen), lapset eivät saaneet pitää mitään meteliä jne. 

Tuollaisen kanssa mennyt sitten lisääntymään?

TÄtä mä oikeasti ihmettelen.

Naiset täällä kertovat kuinka "palstaulí ei koskaan löydä ketään koska naiset vaistoavat myrkylliset miehet". Silti Tauski saa tehdä mitä huvittaa ja tuollainen aarre pääsee lisääntymään, vieläpä moneen otteeseen... 

Kalibroikaa se tutka oikeesti....

-mies, naimisissa, ei hakkaa vaimoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo avioliiton aikana ollut hyvin omituinen. Esim. ruokaillessa ei saanut kuulua mitään ääniä( oli ekoilla trefeillä kysynyt vaimoltaan, ruokailetko hiljaisesti), hissien nappuloita ei voinut painaa ( bakteerikammoinen), lapset eivät saaneet pitää mitään meteliä jne. 

Naiset täällä kertovat kuinka "palstaulí ei koskaan löydä ketään koska naiset vaistoavat myrkylliset miehet". Silti Tauski saa tehdä mitä huvittaa ja tuollainen aarre pääsee lisääntymään, vieläpä moneen otteeseen... 

”Ei hakkaa vaimoaan”. Jaiks. Miksi se pitää oikein erikseen mainita? Mitä muuta sitten teet? 😬

Vierailija
64/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä joku kytkös Suomeen, vai miksi niistä kirjoitetaan lähes joka päivä?

Vierailija
65/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

Miksi joku kommentoi näin tylysti?

Vierailija
66/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä on selkeä narsisti. Tällaisten ihmisten tavoitteenaan on tuhota se, mikä on sinulle tärkein asia tai ihminen elämässäsi. Sinulla ei tule olla muuta kuin he. Heillä tulee olla täysi valta ja kontrolli sinun elämääsi. Elämä on pelilauta ja sinulle tärkeiden asioiden tuhoaminen on siirto tällä pahuuden pelilaudalla. Narsistiset yksilöt tuhoavat aina joko konkreettisesti tai vertauskuvallisesti sen, mikä on sinulle tärkeintä. Oli se sitten isä, äiti, lapset, työpaikka, yksityisyys mitä vain.

Vierailija
67/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vielä sanon, että jokainen joka avustaa näitä narsistisia yksilöitä, ja osallistuu heidän peliinsä rahasta tai omasta edustaan, on yhtä syyllinen ja narsistinen.

Vierailija
68/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka syyllistätte naisia, narsistit pystyy esittämään unelmavävyä käsittämättömän pitkiä aikoja, erään tutun tapauksessa pari vuotta. Kaikki, mukaan lukien uhri itse ihastelivat miten narsku palvoi naistaan - niin kauan kuin asuivat vuokralla ja jämäkkä ja itsenäinen nainen oli haluton sitoutumaan vahvemmin. Sitten nainen lopulta myöntyi, mentiin naimisiin ja ostettiin yhteinen omistusasunto. Pari viikkoa muuton jälkeen mies teki 180 asteen käännöksen. Ennen raitis ja kunnollinen mies rupesi ryyppäämään, kuvaan tuli muut naiset. En uskoisi tätä jokllen itse olisi sivusta seurannut. Erohan siitä lopulta tuli ja kun nainen lopulta rupesi deittailemaan mies uhkaili naista kaduilla ja toreilla siitä huolimatta että hänen omat naisjuttunsa olivat liiton rikoneet. Aika kohtuutonta on tätäkään naista syyttää kun mies oli ihana ekat pari vuotta. Kaksi naista on paljastaneet että Tauski hakkasi ensimmäisen kerran hääyönä. Miettikää miehet sitä kun itkette miksi naiset lähtee näiden kanssa.

Vierailija
69/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Torstai-iltana 6-vuotiaan Olivian ruumis löytyi urheilulaukusta 1000:n metrin syvyydestä merenpohjasta. Viranomaiset löysivät kaksi laukkua, mutta toinen oli tyhjä. 1-vuotias Anna on edelleen kateissa."

Aika outoa. :( 

Vierailija
70/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka syyllistätte naisia, narsistit pystyy esittämään unelmavävyä käsittämättömän pitkiä aikoja, erään tutun tapauksessa pari vuotta. Kaikki, mukaan lukien uhri itse ihastelivat miten narsku palvoi naistaan - niin kauan kuin asuivat vuokralla ja jämäkkä ja itsenäinen nainen oli haluton sitoutumaan vahvemmin. Sitten nainen lopulta myöntyi, mentiin naimisiin ja ostettiin yhteinen omistusasunto. Pari viikkoa muuton jälkeen mies teki 180 asteen käännöksen. Ennen raitis ja kunnollinen mies rupesi ryyppäämään, kuvaan tuli muut naiset. En uskoisi tätä jokllen itse olisi sivusta seurannut. Erohan siitä lopulta tuli ja kun nainen lopulta rupesi deittailemaan mies uhkaili naista kaduilla ja toreilla siitä huolimatta että hänen omat naisjuttunsa olivat liiton rikoneet. Aika kohtuutonta on tätäkään naista syyttää kun mies oli ihana ekat pari vuotta. Kaksi naista on paljastaneet että Tauski hakkasi ensimmäisen kerran hääyönä. Miettikää miehet sitä kun itkette miksi naiset lähtee näiden kanssa.

MITEN TE KEHTAATTE SYYTTÄÄ AINA MUITA __MIESTEN__ TEHTAAMISTA SAIRAISTA RIKOKSISTA?

Mitä ihmettä te akat vielä jatkatte näiden nimiä? :D Oletteko sairaita? Tässä näette mitä se mies perheen päänä saa aikaan. Eikö miesten pitänyt olla ihanan rationaalisia ja reiluja? No miten sitten miehen teko on naisen vika, eikö miehet olekaan ylivertaisia johtajia, häh?

Tässä näette että aina kun mies tehtaa sairaita juttuja, se on jonkun muun vika :D. Heti kun ei saa miehen etnisyydestä lyömäasetta niin sitten osoitellaan muualle.

Kiitos jokaiselle nimenvaihtajalle tästäkin. Saisitte maksaa haittaveroa aiheuttamastanne vä*ivallasta.

Vierailija
71/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennettu itsemurha. Todella yleinen Suomessa, tuskin edes ylittää uutiskynnystä nykyään.

Vierailija
72/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että meissä on todella hulluja, narsistisia yksilöitä. Ne oppii tuntemaan paremmin miehenä, koska silloin he eivät vedä niin paljon roolia. 

Sama on varmasti naisissakin, mutta heitä minun on hankalampi tunnistaa, koska heidän kehunsa alussa hivelevät itsetuntoani.

Tämä on muuten totta! Itse olen nainen ja ihmettelen, miten jotkut miehet antavat naisten viedä itseään kuin tahdotonta sätkynukkea. Tunnistan toki narsismin miehissäkin, koska se on jollain tapaa läpinäkyvämpää ja kerran narsistin taktiikat tunnistamaan opittuaan niitä ei voi olla näkemättä, mutta koska en ole niin paljon miesten kanssa tekemisissä, naiset pistävät pinnallisissa kontakteissa silmään paremmin.

Vierailija
73/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella oli uusi suhde belgialaiseen mieheen, jota ex mies ei hyväksynyt ja se lienee olevan "motiivi" teolle näin lukee muiden maiden uutisissa, lisäksi ex mies oli kilpailuhenkinen ja olivat käyneet viisi eri puhelinkeskustelua juuri ennen katoamista edellisiltana/päivänä. Ehkä ollut riitaakin, keskusteluja ei julkaistu ainakaan vielä. Tässä ihmetyttää se kun ex mies oli käynyt jättämässä hyvästit omille vanhemilleen, uudelle tyttöystävälleen jne. edellisiltana/ennen tekoa. Miksi eivät heti ilmoittaneet mihinkään, ehkä ex mies olisi saatu kiinni jos tieto olisi annettu ajoissa. 

Vierailija
74/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on karannut pienemmän kanssa. 1-vuotiaan kanssa voi jatkaa elämää, ei muista tai unohtaa pian siskon ja äidin. 6-vuotias olisi ollut riski.

Vierailija
75/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä kostoksi äidille.

Ei voi kuin ihmetellä mikä saa ihmisen käyttämään omia viattomia lapsiaan koston välikappaleena.

Onneksi tuollaisen teon jälkeen pahiten pilalla on kostajan oma elämä.

Esimerkiksi tapaus Cris Watts. Siinähän ei ollut edes tarkoitus kostaa vaan päästä eroon vanhasta perheestä (=elatusmaksuista) uuden tulevaisuuden vuoksi. No ikänsä istuu kiven sisällä.

Tämä on Chrisille paras rangaistus. Kuolema olisi liian helppo. Siinä on aikaa miettiä omia tekosiaan ja takaraivossa kuuluu ”daddy, no!”

Jep. Tyhmä ja siinä tyhmyydessään hvtin vaarallinen oksetus tämä juntti-Chris. Yyhh, vähän kun bodas niin sitten jo ajatteli olevansa unelmien mies ja aloittavansa ihan puhtaalta pöyvvvvvvältä, simsalbim häviä akka ja lapset, ja uutta putkeen.

Katsoin netflixiltä kuin Wattsien -tapauksesta tehdyn elokuvan. Kyllä oli sydäntäraastavaa kuunnella Shanannin rintsessa -syndroomaista jargonia, jota nuoret, pinnallisehko naiset harrastaa tyyliin 'mä olen niin kauhea, en tiedä miten kestät minua, kiitos että rakastat minua, vaikka mä olen tällainen päsmäilijä'. Ja kun tietää, että taitaa siinä ukko rinnalla suunnitella, että 'penskat voi upottaa kätevästi niihin öljysäiliöihin vähän kun vaan runttaa, mutta mihin mä ton akan pistän?'

Vierailija
76/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajennettu itsemurha. Todella yleinen Suomessa, tuskin edes ylittää uutiskynnystä nykyään.

Ei taida täyttää laajennetun itsemurhan tunnuspiirteitä. Itsemurhaa ei koskaan tehdä kostona toiselle vaan epätoivosta. Esim. isä joka ei kykene elättämään perhettään vaikka haluaisi ja häpeissään päätyy viemään koko perheen hautaan, tai äiti joka on yksin ja loppuun palanut mutta järkkyneessä mielentilassa näkee parempana lapsille etteivät jää tänne ”kärsimään”.

Tässä tapauksessa mies saattaa olla vielä narsistisuuttaan elossakin.

Vierailija
77/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen tämä äiti on?

Vierailija
78/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella pitäisi hälytyskellot soida heti jos mies on"ihana" eli vika on naisissa sekä tässä tapauksessa että kaikissa muissakin vastaavissa. 

Kiltti ja kunnollinen mies ei ole "ihana"eli toisin sanottuna lipevä vaan hieman kömpelö.

Vierailija
79/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että nainen vaistoaa"myrkyllisyyden"jos mies ei ole komea, mutta jos on niin nainen ei vaistoa sitä.

Miksi naiset päätyvät yhteen murhaajien ja hakkaajien kanssa jos nainen kerran vaistoaa"myrkyllisyyden"?

Se on pelkkä tekosyy syrjiä kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Vierailija
80/149 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää. Menin vielä katsomaan sen videon, jossa pienet tytöt suukottelivat toisiaan :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi