Mannerheim tapailunaisen seinällä
Olen nyt jo jonkin aikaa tapaillut naista. Hän on kiva ja nätti. Ollaan molemmat kolmekymppisiä. Eilen pääsin ensimmäistä kertaa käymään naisen kotona. Yllätys oli suuri, kun olohuoneen seinällä oli kehystetty kuva Mannerheimista. Nainen sanoi, että haluaa kunnioittaa veteraaneja jne. jne. mutta ei siis tosiaan olla mitään eläkeläisiä. Onko tämä red flag? Meillä ei ollut edes sodan käyneellä vaarilla Mannerheimia seinällä.
Kommentit (17)
On minullakin Mannerheim olohuoneessa.
m42
Minulla musta seinällä. Se on woke.
Luin vahingossa otsikon että Mannerheim tapailunaisen sisällä ja kiinnostuin. Mutta siis seinällä vain. Huoh.
Putinsisti-Putkonen halveeraan Mannerheimin kuvaa ja Suomen lippua pitämällä niitä videoidensa taustalla tai suomen lippua rintapielessään..
Erikoista 🤔 Toisaalta olin Englannissa yhdessä kodissa, jossa oli Churchillin muotokuva olohuoneen seinällä.
Jos ei ole historioitsija niin persuvaroitus.
Itselläni on perintönä tullut Marskin kuva varastossa. Joskus kauan sitten, ennen öyhöjen olemassaoloa, se oli seinällä. (Harrastan historiaa.)
Hyvä merkki, keskimääräistä fiksumpi nainen mikäli tämä edes voi olla totta noin nuoren ihmisen kohdalla jota on jo koko ikänsä ehditty mm. koulumaailmassa aivopestä epäisänmaallisuuteen.
Olen nainen ja minulla on seinällä vanha iso värillinen Suomen kartta oikeine rajoineen ennen kuin r y s s ä ne maa-alueet Suomelta varasti. Kartta tuli hienon divarista löytämäni Viimeinen kesä 1939 valokuvakirjan mukana.
Jos pukki on ns. suurmies, ei eräitä haittaa. Minunkin umpisiveällä äidilläni oli Mannerheimin kuva seinällä kunniapaikalla.
Veikkaisin ennemmin white flagia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä merkki, keskimääräistä fiksumpi nainen mikäli tämä edes voi olla totta noin nuoren ihmisen kohdalla jota on jo koko ikänsä ehditty mm. koulumaailmassa aivopestä epäisänmaallisuuteen.
Olen nainen ja minulla on seinällä vanha iso värillinen Suomen kartta oikeine rajoineen ennen kuin r y s s ä ne maa-alueet Suomelta varasti. Kartta tuli hienon divarista löytämäni Viimeinen kesä 1939 valokuvakirjan mukana.
Keksi parempi provo ensi kerralla, Pertti 53v persu.
Vierailija kirjoitti:
Putinsisti-Putkonen halveeraan Mannerheimin kuvaa ja Suomen lippua pitämällä niitä videoidensa taustalla tai suomen lippua rintapielessään..
Pitäisi olla Puutin ja Venäjän lippu niin todenmukaisenmpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on seinällä vanha iso värillinen Suomen kartta oikeine rajoineen ennen kuin r y s s ä ne maa-alueet Suomelta varasti. Kartta tuli hienon divarista löytämäni Viimeinen kesä 1939 valokuvakirjan mukana.Keksi parempi provo ensi kerralla, Pertti 53v persu.
Todistit kirjoittamani oikeaksi, kiitos siitä.
Haha, entisellä pomollani oli Marski kehyksissä työhuoneessaan. Hän on syntyjään ulkomaalainen, joten varovaisesti tiedustelin häneltä, tietääkö jän Marskiin liittyvästä kaksoismerkityksestä. Hän vastasi, mitä Mannerheim hänelle suomalaisuudessa edustaa (itsenäisyyttä, rohkeutta) ja vastavuoroisesti jaoin hänelle, että jotkut edelleen yhdistävät Marskin kahtiajakautuneen kansan aloittaman sisällissodan merkkihahmoksi, joten ei tule yllättyä, jos Mannerheim ei olekaan täällä kaikkien sankari.
Muotokuva jäi seinälle.
Itse tapailen vain naisia, joilla on seinällä Che Guevara tai vaikka Gramsci.
Tässä provossa on jo vähän yritystä tai ainakin on suhteellisen outo. 2/5