Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
621/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi sinkku olenkin, kun kenestäkään muusta ei löydy yhtä hyvää tyyppiä kuin itse olen.

-täysin raitis, täysin savuton. Aktiivinen, ja liikkuva. Huippukuntoinen - olematta ammattiurheilija.

-tosi hyvä maalaisjärki ja kykenenä. Pystyn korvaamaan yksin 10 ihmisen työt. 

-Ei luonnevikoja, eikä häiriöitä. Ei mitään riippuvaisuuksia. 

-turvallinen, etten tekisi pahaa kärpäsellekkään. Niin rehellinen kun olla ja voi... jos joku maksaa mulle liikaa jostain, eikä huomaa... niin palautan sen sille takaisin.

-olisin unelmakumppani, jos vastaan tulisi samanlainen, niin sitten vaikka itselle.  

Vierailija
622/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä ottaisi itseäni myöskään töihin omaan firmaani. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Seksi-into olisi molemmilla taivaissa ja elintavat sekä arvot olisi samat. Kumpikin mono/demi jne.

ei kerrassaan mitään vikaa :D

Vierailija
624/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luonne on ailahteleva, ja epäluotettava. Entinen peliongelmainen, nykyinen ylivelkaantunut. Hyvästä koulutuksesta huolimatta perustason hommissa, joita vihaa, alisuorittaja parhaimmillaankin. Erittäin komean ulkonäön(ei ole narsistinen mielipide) puolesta kyllä, muuten en.

t. Mies 40v

Vierailija
625/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen, vaikka kumppani on joissain asioissa hiukan joustamattompi, kun minä

Olemme ulkonäöllisesti aika lailla toistemme kaltaisia ja yhteiset harrastukst ,paitsi  lisäksi kumppanilla lisäksi yksi muu ja samoin minulla.

Molemmilla varallisuutta

Ne on nuo serkku avioliitot vähän.. mutkikkaita juttuja joo..

Lol! Tuli sama mieleen heti

Vierailija
626/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, miksipäs en. Ainakin tietäisi mitä saa, ja koska pidän että koti on järjestyksessä ja mahdollisissa riitatilanteissa olen hyvä löytämään kompromisseja, ainakin koti olisi siisti eikä riideltäisi juuri koskaan. :D Fanitettaisiin samoja asioita, musiikkia, leffoja ja pelejä... oikeastaan aika mahtava ajatus!

Vierailija
627/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan, tosin aika vähän on vastaan tullut naisia, jotka olisivat jotakuinkin samanlaisia kuin minä. Sitä ihmettelen, miksi kuitenkin on tullut niinkin monta riittävän samantapaista, jotka olisivat minulle kelvanneet, mutta eivät ole halunneet seurustella kanssani. Yksi oli aika samantapainen ja olisi varmaan minut ottanutkin, mutta hän oli minusta fyysisesti sen verran flegmaattinen ja kömpelön oloinen nainen, että kiinnostukseni loppui, kun itse olen kuitenkin melko urheilullinen, aktiivinen ja tekevä. Vaimoni sitten taas ei luonteeltaan olekaan mikään erityisen samanlainen kanssani, mutta riittävän yhteensopivat intressit saivat meidät pysyvästi yhteen, kun fyysistä vetovoimaa oli.

Vierailija
628/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. On niin helvetin tylsä ja itsekäs tyyppi, oikea mätämuna! Hyi hemmetti!

Mitä jos opettelisit kohtelemaan itseäsi kauniimmin ja puhuisit itsestäsi nätimmin?

Vierailija
629/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin jos olisi samaa sukupuolta.

Vierailija
630/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä 2 vuotta sitten olisin vastannut myöntävästi,mutta en enää. Työtilanne ja infarkti muuttaa luonnetta aikalailla.

Vierailija
631/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelisin. Silloin en tulisi millään lailla hyväksikäytetyksi ja tietäisin, että rakkaus on aitoa ja kestävää.

Vierailija
632/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan siksi sinkku olenkin, kun kenestäkään muusta ei löydy yhtä hyvää tyyppiä kuin itse olen.

-täysin raitis, täysin savuton. Aktiivinen, ja liikkuva. Huippukuntoinen - olematta ammattiurheilija.

-turvallinen, etten tekisi pahaa kärpäsellekkään. Niin rehellinen kun olla ja voi... jos joku maksaa mulle liikaa jostain, eikä huomaa... niin palautan sen sille takaisin.

-olisin unelmakumppani, jos vastaan tulisi samanlainen, niin sitten vaikka itselle.  

10 ihmisen työt? Nyt menee jo kalajuttujen puolelle. Muuten siinä ei ole vikaa, että arvostaa itseään. 

Vierailija
633/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi toimia! 

Vierailija
634/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset vihaa itseään näin paljon? Opetelkaa tykkäämään itsestänne tai muuttakaa ne teidän ikävät ominaisuudet. Itse olin ennen aika tuittupää, jopa riitaisa, mutta olen pyrkinyt pääsemään siitä eroon. Aika hyvin olen onnistunut. 

Vierailija
635/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa seurustelisin.

+ Hauska

+ Huolehtivainen

+ Vastuuntuntoinen

+ Eläinrakas

- Laiska

- Huono kokki

- Mukavuudenhaluinen

- Nopeasti suuttuva (tosin myös nopeasti leppyvä)

Vierailija
636/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä seurustelisi!

+ omillaan toimeentuleva taloudellisesti

+ osaan huolehtia itsestäni ja kodista

+ teen hyvää ruokaa

+ olen hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin henkisesti

- olen aivan liian itsekeskeinen ja tämä tuhoaa kaiken hyvän mitä minussa on. Saatan tehdä paljon ylitöitä varoittamatta, lähteä harrastuksiin, baariin, mökille, matkalle tyyliin vartin varoitusajalla. Ja näitä "yllätyksiä" sattuu viikottain useampia.

Jos toinen olisi samanlainen, niin nähtäisiin rauhassa ehkä kerran kuukaudessa ja se ei luultavasti oikein toimisi.

M49

Vierailija
637/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän itsestäni niin voisin hyvinkin. Arvot olisi sama ja maailmankatsomus. ja muutenkin huoleton hyvä elämä. Eli siis ehdottomasti. Mutta kun sellaista en ole tavannut niin ..

Kaksi itsekästä ei ehkä sovi yhteen....

Vierailija
638/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi todella helppoa. Voi kun sellainen, minun kaltaiseni ihminen olisikin löytynyt. 

Vierailija
639/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 ihmisen työt? Nyt menee jo kalajuttujen puolelle. Muuten siinä ei ole vikaa, että arvostaa itseään. 

---------

Tule rohkeasti vaan kokeilemaan... Sä tulet ehkä koko elämäsi aikana tekemään 5% siitä työmäärästä, mitä itse olen tehnyt jo nyt. Toki jokaisella on oma osaamisalansa... En mäkään varmaan sun alan töitä osaa tehdä, mutta asia voidaan suhteuttaa. 

Vierailija
640/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa seurustelisin.

+ Hauska

+ Huolehtivainen

+ Vastuuntuntoinen

+ Eläinrakas

- Laiska

- Huono kokki

- Mukavuudenhaluinen

- Nopeasti suuttuva (tosin myös nopeasti leppyvä)

Horoskooppimerkiltään Oinas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi