Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?
Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.
Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.
Kommentit (675)
Hauska kysymys kieltämättä. Itse olen etsinyt ja löytänytkin ihmisen joka paikkaa omat huonot puoleni. Ja toisin päin.
Yhdessä olemme 1+1=3
Itseni kaltaisen kanssa varmaan seksi toimisi, mutta tiskipöytä kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaan siksi sinkku olenkin, kun kenestäkään muusta ei löydy yhtä hyvää tyyppiä kuin itse olen.
-täysin raitis, täysin savuton. Aktiivinen, ja liikkuva. Huippukuntoinen - olematta ammattiurheilija.
-tosi hyvä maalaisjärki ja kykenenä. Pystyn korvaamaan yksin 10 ihmisen työt.
-Ei luonnevikoja, eikä häiriöitä. Ei mitään riippuvaisuuksia.
-turvallinen, etten tekisi pahaa kärpäsellekkään. Niin rehellinen kun olla ja voi... jos joku maksaa mulle liikaa jostain, eikä huomaa... niin palautan sen sille takaisin.
-olisin unelmakumppani, jos vastaan tulisi samanlainen, niin sitten vaikka itselle.
10 ihmisen työt? Nyt menee jo kalajuttujen puolelle. Muuten siinä ei ole vikaa, että arvostaa itseään.
-----
Tarkoitin täysin yksin ja itsenäisesti tehtyä oma-aloitteista työtä. Ei mitään organisaation tai työporukan tukea mukana. Omaan henkilökohtaiseen tieto- / taitoon perustuvaa juttua. Lähes jokaisella nyt joku leipäduuni on, mutta nyt oli kyse siitä, mitä ihmisestä irti täysin omillaan.
Tärkeimmät seikat minulle on seurustelukumppanissa samalla aallonpituudella oleminen ja fyysinen puoleensavetävyys, joten mikäli tosiaan arvot, huumorintaju, ajattelumaailma olisivat samoja ja kumppani olisi myös fyysisesti viehättävä, niin voisin hyvin seurustella oman eri sukupuolta olevan kloonini kanssa :D
Bonuksena myös se, että oletettavasti olisimme yhtä mieltä siitä, kuinka tiivis suhde on ideaalinen - ei huolta siitä, että toinen haluaisi muuttaa yhteen kun toinen taas haluaisi säilyttää itsenäisyytensä. Eikä pelkoa toisen uskottomuudesta.
Ilman muuta voisin, se olisi kuin lottovoitto mutta vielä parempaa.
Ilman muuta yhtä degeneroituneen kanssa kelpaisi. Kroppansakin olisi timmissä. Aye.
Samanlaiset voivat kasvaa pitkässä parisuhteessa erilleen, erilaiset yhteen.
Vaikea sanoa. Ainakin hänen luonteensa olisi hyvä ja mieltymykset seksiin samat ja se olisi iso plussa. Myös se että elämä ei ole ollut vain helppoa. Vaikeaa siinä mielessä että hänellä olisi myös paljon haasteita elämässä niin kuin mulla ja olisiko hän todella valmis laittamaan kaikki peliin. Tuskin. Ei ole vielä näkynyt sellaista. No jaah.
Täysin samanlaista on turha haluta, vaan sellaista joka täydentää sinua ja saa sinut paremmaksi ihmiseksi ilman että koet huonommuutta.
Tykkään marjastaa,mökillä olla.
Juon viiniä hyvässä seurassa, seksikin maistuu. Osaan tehdä hyviä piirakoita.
Kalastan myös.
Luulen että minun kanssani viihtyy erä-jormat ainakin.
Kyllä seurustelisin. Ainakin tuntuu, ettei vaimon ole tarvinnut tehdä kovin suuria kompromisseja tai ylipäätään ponnisteluja tämän parisuhteen eteen, joten uskon, että se minultakin onnistuisi.
Yksinäisenä autistina puhun jatkuvasti itseni kanssa itseäni kiinnostavista asioista joita muut eivät jaksa kuunnella niin jos tulisi vastaan samanlainen nainen niin meillä olisi jatkuvasti puhuttavaa ja tekemistä keskenämme.
En jajsaisi päivääkään. Oon tosi tylsä ja itsekeskeinen.
Meillä vois olla ihan hauskaa, mutta ei varmaan sellaista pitkää parisuhdetta olis. Pidän omasta tilasta niin paljon, että ghostattais toinen toisemme.
Kyllä todellakin. Olisipa se mahdollista