Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
581/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mieluusti ja maailma paranis huomattavasti

Vierailija
582/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni toraisa naikkonen ei voi mitään muuta vastata kuin kyllä! Meitä lungnimmin ottavia kompromisseihin taipuvaisia miehiä valitettavasti riittää niin paljon, että toraisuudesta on tullut tapa josta ei riivinrautamuijien tarvi päästää irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Olen liian työlleni omistautunut. Puolisolle jää kaikki hommat; ruuanlaitto, siivous, asioiden hoito, lasten kuskaukset harrastuksiin. Minä hoidan lähinnä vain pyykit ja autan lapsia läksyissä. Olen varsin itsekeskeinen ja myös melko tylsä. Lisäksi mies valittaa, etten ole yhtään tunteellinen, no mielestäni olen, mutta ilmeisesti en sitten riittävästi.

Vierailija
584/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen, vaikka kumppani on joissain asioissa hiukan joustamattompi, kun minä

Olemme ulkonäöllisesti aika lailla toistemme kaltaisia ja yhteiset harrastukst ,paitsi  lisäksi kumppanilla lisäksi yksi muu ja samoin minulla.

Molemmilla varallisuutta

Vierailija
585/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Jos taas saisi ottaa omaa sukupuolta olevan, niin kyllä. Tosin vartaloni ei herättäisi halujani, joten toivottavasti kopioni olisi toisennäköinen. Mutta aloituksessahan haettiinkin vain luonteiden samankaltaisuutta. 

Vierailija
586/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, silloin saataisiin suuria aikaiseksi jos olisi samanlainen yhtä hullu taistelupari.

Ja tähän asti olet vain haaveillut, että oispa kaljaa.😘

Vierailija
587/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen, vaikka kumppani on joissain asioissa hiukan joustamattompi, kun minä

Olemme ulkonäöllisesti aika lailla toistemme kaltaisia ja yhteiset harrastukst ,paitsi  lisäksi kumppanilla lisäksi yksi muu ja samoin minulla.

Molemmilla varallisuutta

Ne on nuo serkku avioliitot vähän.. mutkikkaita juttuja joo..

Vierailija
588/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luonteessani on paljon hyvää. Mutta olen välillä lujilla itseni kanssa, liian monimutkainen.

Vierailija
589/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Todellakin olisi lottovoitto löytää toinen tälläinen: älykäs, kaunis, huomaavainen, ystävällinen, luotettava, huumorintajuinen, siisti, urheilullinen, energinen ja toista kunnioittava ihminen. Mutta kun ei, naimisissa lähes narsistin kanssa ja jos tästä lähden niin ei kyllä oikein kiinnosta enää yrittää.

Vierailija
590/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin :)

Vierailija
591/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa.

Arvostan miehissä tasapainoisuutta ja järkevyyttä, jota ei niin itseltäni löydy.

Vierailija
592/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin varmasti. Hyvännäköinen, empaattinen, älykäs ja halukas.

Vierailija
593/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
594/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki.

Vierailija
595/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin varmasti. Hyvännäköinen, empaattinen, älykäs ja halukas.

Olet kuin minä!

Vierailija
596/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelisin. Olen rauhallinen ja toivon kumppanille samaa piirrettä. Olen myös järkevä, kätevä sekä arvot ovat, noh, itselleni sopivat. Tykkään myös omasta huumorista ja se ei todellakaan ole kaikille sopivaa. Aikalailla piirteet, joista tykkään itsessäni, toivoisin löytyvän kumppanistani. Ulkoisesti en näytä hyvältä, mutta en sitä pidä muutenkaan tärkeänä ominaisuutena.

Vierailija
597/675 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen hyväntahtoinen, näen asioiden kauniit puolet, en takerru pikkujuttuihin, reilu, avulias, huomioiva. Älykäs & akateeminen,myös tekevä ja kätevä. Hyvä palkka.Huumori välillä liian kiusoittelevaa tai outoa, mut eiköhän senkin kestäis. Vähän nörtti ja introvertti. Olis helpompi vaan samankaltaisen oudon kanssa. ulkonäkö puoleensavetävä. Ureheilullinen vartalo. En tupakoi, alkoholia kerran kvartaalissa max ja silloinkin aina kohtuudella. Eli kyllä kiitos!

Mut eipä mitään,täys vastakohta on puolisona ja kaduttanut noin tuhat ja yks kertaa. 

Vierailija
598/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin. Oon ihan huippu tyyppi :D

Vierailija
599/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kunnes kuolema meidät erottaa ja oltaisiin täysin omistautuneita toisiimme.

Vierailija
600/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoajan parhaillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi