Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
601/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi. Seksisuhde tai lyhyt romanssi menis ja ystävänä olisin huippu. Parisuhteessa en katselisi itseäni kyllä pitkään.

Mä en kattelis päivääkään.

Vierailija
602/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Nyt 57-vuotiaana olen ymmärtänyt miten introventti ihminen oikeasti olen. Tarvitsen omaa tilaa, paljon. Lisäksi olen liian kiltti ja alistunut kahdessa avioliitossa niin psyykkiseen kuin fyysiseen väkivaltaan. Olen tehnyt päätöksiä vain huomioiden muut ja unohtanut itseni kokonaan. Nyt olen rohkeampi enkä alistu enää ja saanut itsevarmuutta lisää. Sitä ei moni mies sulata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta maar. Olen rehellinen, lojaali, älykäs, hauska, syvällinen, keskustelutaitoinen, huomioonottava, kiltti ja empaattinen. En ole löytänyt miestä, joka vastaisi jokseenkin itseäni. Vain sellaisia, jotka yrittävät lyödä minut maanrakoon. 

Vierailija
604/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin harjoittanut seksiä itseni kanssa. Silloin tosin olen monesti ajatellut jotakuta toista, olenko siis ollut ajatusten tasolla itselleni uskoton?

Vierailija
605/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin kyllä. Koska olen halukas monipuoliseen seksiin. Meillä olisi todella upea seksielämä.

M39

Vierailija
606/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koska mulla on yks paha vika, joka olisi seurustelukumppanilla raivostuttava.

Olen järkyttävän laiska ja mukavuudenhaluinen. En halua sellaista miestä.

Heh he. Silloin kun olen työelämässä eli viimeksi viime vuoden lopulla, näyttelen motivoitunutta ja ahkeraa. Vaikka oikeasti olen laiska eikä voisi vähempää kiinnostaa. Mutta haluan tienata rahaa säästöön ja joku on tarvinnut työntekijöitä. Näin työttömänä puuhailen autojen ja erilaisten koneiden kanssa. Mökillä on mukava käydä viettämässä aikaa silloin tällöin. Paljon menee aikaa luonnossa, metsillä samoillessa ja hiihdellessä. Tunnen monia kaltaisiani, töistä vaan suoriudutaan rahan takia. Puolisoni on ahkera, laittaa hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä eli hän ei liene laiska, tai voi ollakin mutta tekee oman osansa. Siivoan ja laitan ruokaa kyllä itsekin koska pidän hyvästä ruuasta ja se on mukavaa.

Vierailija
607/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, jos siis tietäisin kaikki ominaisuudet hyvissä ajoin. Olen ihan nätti ja hyvin säilynyt, mutta olen myös melko hankala luonne, introvertti, alakuloisuuteen taipuvainen, helposti stressaantuva, lievästi add-oireinen jne. 

Vierailija
608/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tarvitsen tasapainotusta. Ylipäätään en usko  että mies voisi olla samanlainen, koska se millainen olen vaihtelee suuresti kierron mukaan eikä miehillä ole tällaista.

Vierailija
609/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin.

Vierailija
610/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, itsenäinen ja omavarainen ja luonne ei ihan kiltimmästä päästä ts ei hyväksikäytettävä.

Vierailija
611/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa, olen liian rauhaton, mieluimmin olisin yksin.

Vierailija
612/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin vastata että en, mutta hetken mietittykin vastaan kyllä, koska kaikki tarvitsevat rakkautta ja hyväksymisen kokemusta sekä empatiaa. Noissa olen erinomainen. 

Vierailija
613/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tulisi mitään. Olen itse niin etäinen ja omaa aikaa kaipaava, että voisin kuvitella ensitapaamisen menevän ihan kivasti ja sitten kumpikaan ei ottaisi toiseen enää mitään yhteyttä, kun ei muista tai ehdi. Jos törmättäisiin sattumalta, niin vaihdettaisiin kuulumiset ja puhuttaisiin siitä miten meidän pitää ehdottomasti käydä vaikka kahvilla ja varmaan tarkoitettaisiinkin sitä, mutta ei saatais ikinä aikaiseksi sovittua mitään konkreettista.

Vierailija
614/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En pidä itsestäni 😒

Vierailija
615/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kyllä, koska neuroosit synkkaa. Ei tarvitsisi enää närkästyä siitä jos on kengät väärin eteisessä tms.

Toisaalta taas olen niin ruma, että v*tuttaa jo tarpeeksi katsoa peiliin saati että joutuisi heräämään tän läskinaaman vierestä joka aamu.

Vierailija
616/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin välillä, että tapaisin itseni. Meillä olisi varmasti ihan ensiluokkaista sisäpiirin läppää, tykättäisiin samoista kirjoista eikä tarvitsisi vängätä siitä, että mihin lähdetään lomalle. Eli ehdottomasti kyllä ja juu. 

Vierailija
617/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kyllä, koska neuroosit synkkaa. Ei tarvitsisi enää närkästyä siitä jos on kengät väärin eteisessä tms.

Toisaalta taas olen niin ruma, että v*tuttaa jo tarpeeksi katsoa peiliin saati että joutuisi heräämään tän läskinaaman vierestä joka aamu.

Älkää ihmiset puhuko itsestänne noin rumasti. Tervettä itsensä rakastamista ja arvostamista pitää opetella. Treenata kuin lihasta. 

Vierailija
618/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, ainakaan julkisesti mennä kailottamaan. Tuskin kukaan täysipäinen haluaa joka asiasssa dikotomiaa. Siis 100 % lojaalia kumppania, joka ei varmasti jätä, petä, hakkaa tai muutoin kohtele kaltoin. Mutta haluaa kinastella, väitellä ja riidellä asioista missä ja milloin vain, paino on toki sanalla asioista. Olen myös tympääntynyt omiin asumiskäsityksiini. Koti on, ei välillä vaan lähes jatkuvasti, kuin juoku suunnittelutoimisto. Läppäreitä, näyttöjä, mappeja, kaapeleita, kuulokkeita ym. Lisäksi olisin ehkä kiinnostunut miksi seurustelukumppani ei käy töissä, mutta ei nosta mitään yhteiskunnan tukiakaan. Olen siis erittäin ristiriitainen mies.   

Vierailija
619/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On niin helvetin tylsä ja itsekäs tyyppi, oikea mätämuna! Hyi hemmetti!

Vierailija
620/675 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua mukavampaa täysin epäluotettavaa ei taida löytyä,pelkän hauskuuden ja eloisuuden nauttijana olisin tosi huono valinta.sorry minä,ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi