Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?
Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.
Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.
Kommentit (675)
Ehdottomasti! Olenhan seurustellut itseni kanssa hyvän tovin enkä ole kyllästynyt. Tulen erittäin hyvin toimeen itseni kanssa. Bring it on!
Itse kyllä ehdottomasti.
Jos tykkäisin naisista, haluaisin juuri tällaisen lämminhenkisen seksistä kiinnostuneen ajattelevan naisen. Naisen jonka kanssa voi keskustella mistä vaan, joka kiinnostuu ja ottaa selvää asioista, mutta on myös kodikas ja miellyttävä.
En tiedä mistä tällaisia löytyy. Naiset on yleensä tarkkoja ja kriittisiä. Itse olen lempeä ja otan huumorilla pikkujutut.
Mies mulla on ja hän tykkää kyllä.
Jos vain reissattaisiin tai käytäisiin ulkona syömässä, niin seurustelisin kyllä minulaiseni naisen kanssa. Muuten olen huono seuralainen.
Sen takia en seurustelekaan, vaan olen ja menen joko yksin, ystävän tai lapsuudenperheeni kanssa.
Kyllä. Olen toimelias, ihan ok näköinen, seksi maistuu enkä suutu jos ei lohkee, tykkään laittaa ruokaa, en nipota turhista, ei elämää haittaavia terveysongelmia, en vaadi jatkuvasti huomiota.
Huonona puolena vähän huithapeli, joskus on kämppä siivoomatta ja joku lasku maksamatta. Pukeutuminen ja sisustaminen ei tasan kiinnosta, trendin trendiä ei löydy. Ja koira- ja hevosharrastaja eli tulen kotiin joskus/risuja tukassa/irtokarvaa ja hevosenhajua/koira nukkuu kainalossa jne.
N45, naimisissa
Todellakin! Hauska, avulias ja antelias niin taloudellisesti kuin sängyssäkin. Melkein koko ajan hyvällä tuulella ja näkee asioissa positiivisen puolen eikä puhu pahaa muista ihmisistä. Olisinpa löytänyt tällaisen naisen.
Kyllä seurustelisin itseni kanssa! Olen sopuisa, joustava, ystävällinen. Minua ei tarvitsisi palvella, vaan
huolehtisin itse toisesta. Tykkään keskustella ja viettää yhteisiä koti-iltoja. Toisaalta tykkäisin puuhastella
kaverin kanssa ulkona ja mökillä. Tehtäisiin nikkarihommia ja kalasteltaisiin yhdessä. Että semmosta.
Hyvä kysymys! Vaikea vastata, minulla on kyllä tärkeimmissä asioissa paljon hyviä ominaisuuksia, olen 100 prosenttisesti luotettava, rehellinen ja hyväntahtoinen enkä ikinä vahingoittaisi ketään. Toisaalta olen toivottoman laiska ja introvertti ja tarvitsen omaa tilaa. Ehkä jossain etäsuhteessa jossatavattaisiin silloin tällöin.
En. Minussa ei ole mitään hyvää
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Hauska, avulias ja antelias niin taloudellisesti kuin sängyssäkin. Melkein koko ajan hyvällä tuulella ja näkee asioissa positiivisen puolen eikä puhu pahaa muista ihmisistä. Olisinpa löytänyt tällaisen naisen.
Tunnen tosi monia mutta eivät käy oikein ihmisten ilmoilla, ei baareissa, vaan harrastelevat ja sen jälkeen jatkavat lukemista kotona, kattelevat sarjoja ja aamulla töihin.
Tapasin mieheni joka oli pakotettu firman pikkujouluihin ja itsekin pikkujouluissa lähdössä aikaisin kotiin. Selvinpäin tavattiin, kumpikaan ei baareilijoita eikä edes haku päällä.
Pitäisi olla parempia kohtaamispaikkoja ihmisille. Suomalaiset ovat outo laji.
Vierailija kirjoitti:
En. Minussa ei ole mitään hyvää
Olet rehellinen, se on hyvä merkki.
En. Emme saisi yhdessäkään aikaan mitään järkevää.
En usko, olemme molemmat niin introverttejä että tuskin olisimme päässeet edes tutustumaan toisiimme. Lisäksi kipakoita luonteita joten hermot kun menis toiselta niin menis toisellakin.
Seurustelisin ehdottomasti itseni kanssa. Tietäisin missä kohti pitää tsempata ja missä halata. Tiedän persoonani.
Ehdottomasti. Rehellinen, kiltti, luotettava, taiteellinen. Elämää kokenut.
Vierailija kirjoitti:
En. Emme saisi yhdessäkään aikaan mitään järkevää.
Se on muuten totta, ettei ihan samanlaiset saakaan. Pitää olla jotain erojakin.
En ikinä. Tai no. Jos se olisi rikas, ja voisi lomailla ja matkustaa koko ajan, niin sitten ehkä. Kaikissa muissa tapauksissa kyseinen henkilö on synkkä ja väsynyt, ikikireä k-pää.
Kyllä seurustelisin kernaasti, jos naispuolisella minulla olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Voisimme sitten yhdessä pelailla videopelejä, käydä mökillä soutelemassa ja katsella Seinfeldia villasukat jalassa kokista ja punaviiniä siemaillen.
Mielelläni. Olen rauhallinen, romanttinen, huomaavainen.
En todellakaan. Toki siinä tyypissä ois paljon myös hyviä puolia ja mahtavat mielenkiinnonkohteet, mutta en kyllä pitemmän päälle jaksaisi niin vaikeaa, laiskaa, synkkää ja monimutkaista ihmistä. :D