Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
541/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, ei parempaa naista voisi löytyä maailmasta.

Vierailija
542/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin, miten usein menee hermot omaan itseeni, niin en jaksaisi lisäksi olla parisuhteessa toisen itseni kanssa. Tulisi tuplasti harmitusta ja ärsytystä.

Vierailija
544/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Täydellistä kusipäätä ja patalaiskaa kumppania en huolisi riesakseni.

Vierailija
545/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman twinflamen jo tavannutkin- ihan mahtava tyyppi kaikin puolin.

Vierailija
546/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin! Luulisi olevan helppoa, kun tietää tarkkaan, mistä milloinkin tuulee. Toisaalta olisiko se sitten tylsää, liian ennakoitavaa? Vaikea sanoa. Mutta kuulemani mukaan identtiset kaksosetkin viihtyvät erinomaisesti toistensa seurassa, miksipä ei sitten tällainen hypoteettinen asetelmakin voisi toimia. Kaiken kaikkiaan pidän itseäni aika miellyttävänä ihmisenä (ja muutkin pitävät), joten miksei!

Vierailija
547/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan vaikka ihan hyvä tyyppi olenkin. Mieheni pitkäjänteisyys tasapainottaa omaa hommasta kolmanteen loikkimista ja toisaalta itse sitten saan hänet vähän irtautumaan puurtamisesta ja kokeilemaan uutta.

Kaveriksi ottaisin itseni kyllä!

Vierailija
548/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Enkä kenenkään muunkaan sen puoleen, kaipaan ihan liikaa omaa tilaa ja aikaa :)

Vierailija
549/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kumppaniltani pääpiirteissään samoja ominaisuuksia (järkevä, tasapainoinen, huomioonottava, huumorintajuinen, sisukas...), kuin mitä miellän itsessäni olevan, joten voisi kai sanoa, että seurustelisin itseni kanssa.

Vierailija
550/675 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olisi irstasta menoa!

Vierailija
551/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin! Olen tasa-arvoinen, rauhallinen, sivistynyt, hyväkäytöksinen, lempeä, järkevä, aikuinen ja monta muuta hyvää. Ja jos löytyisi nainen joka on yhtä hyvä, niin kyllä kelpaisi.

Vierailija
552/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen rento jees-nainen. Hoidan kodin mutta minimipanostuksella niin ei tarvi nillittää ja nalkuttaa. Tykkään seksistä, kerron mitä haluan ja annan samalla mitalla kumppanille. Huolehdin että kotona on aina ruokaa ja ruokin nälkäisen kumppanin. En postaile someen mitään yksityistä enkä piittaa pätkääkään mitä kukaan meistä ajattelee. Olen terve ja hyväkuntoinen, naamassa ei oo hurraamista mutta hyvä pylly eikä ylipainoa.

Noin miinuspuolena olen hullu koiranainen joten nähdään viiden tunnin päästä kun nypin risuja tukasta ja neulasia alkkareista. Mutta näin saat omaa aikaa!

Vierailija
553/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen luotettava ja lojaali ja järkevä ihminen. En nalkuta, hauskaa seuraa. En vaadi 24/7 kyljessä nyhjäämistä. Ja ulkonäköä on kehuttu paljonkin, treenaan ja huolehdin itsestäni.

Vierailija
554/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja melkein olenkin onnistunut.

Vierailija
555/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, vihdoin ainaki joku ymmärtäisi minua oikein.

Vierailija
556/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 😅

Vierailija
557/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sottainen ja kaaottinen adhd... ja taiteilija! En tiedä sulattaisinko toista "neroa". Ehkä jos ei olisi täysin samassa kilpaileva... Mutta sama heittäytymiskyky ja seikkailumielisyys kelpaisi! Ja siisteystasosta ei tarvisi nipottaa... sama ruoka jos maistuisi... hmmm ja sama seksi-innokkuus! joo! Vastaus on: en tiedä! ehkä se olisi mahdollisuus

Vierailija
558/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, voitaisiin tumputtaa yhdessä.

Vierailija
559/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällaisen ihmisen tavannut netin harrastuspiirien kautta. Kaikki natsaa elämänarviosta huumorintajuun ja miltei kaikkeen mahdolliseen, olemme ihmetelleet miten tämä on mahdollista. Vielä erikoisemmaksi asian tekee että olemme aivan eri kulttuureista kotoisin, hän on Etelä-Amerikasta ja minä luonnollisesti suomesta. Voisin kuvitella seurustelevani mikäli tilanne olisi toinen, onhan kyseessä äärimmäisen kaunis nainen ja ymmärrämme toisiamme käsittämättömän hyvin. Minä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja hän avoliitossa tahollaan, eikä asia ole koskaan ollut mitenkään esillä sen kummemmin. Meille tuli kuitenkin todella syvä ystävyys heti ensihetkistä alkaen, tuntemus oli molemmilla kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Meistä tuli nopeasti parhaat ystävät ja jaamme jatkuvasti niin ilot kuin surutkin. Eikä tämä ole jäänyt vain online-tasolle, vierailimme vaimoni kanssa hänen ja avomiehensä luona jokin aika sitten, olemme ystäväpariskunnat jotka nyt vain sattuvat asumaan eri puolilla maapalloa.

Vierailija
560/675 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tulis vaan enemmän semmonen kämppis/fwb fiilikset. Minä(mies) väsäämässä pehmolelua kun minä(nainen) esim. lueskelee jotain kirjaa ja jotain mietteitä vaihdellaan siinä välissä

2 tuntia kestäviä hitaita keskusteluita että mitäs tänään syödään.

Kumpikaan ei halua ekana nousta viikonloppuna punkan pohjalta kun on niin lämmintä ja mukavaa yhdessä.

Siivoaminen hoidetaan yhdessä apinan raivolla puolessa tunnissa että pääsee siitäkin eroon

Oishan se kiva saada vastaavanlainen vapaa-ajan laiskuri kumppaniksi. Töissä saa riehua ja liikkua tarpeeksi, ei sitä vapaa-aikana viitsis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi