Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
501/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä, olisi kerrankin joku jonka kanssa juttua riittää ja jonka ymmärrystä ei tarvitse kyseenalaistaa.

Vierailija
502/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jos seurustelisin, tarvittaisiin enemmän rahaa, olen kiltti ja joustava mutta vähän huithapeli, eli tarvittais joku kodinhoitaja hoitamaan kotitöitä. Lisäksi oon ehkä vähän rasittava pohdiskelija, en ehkä itse jaksais kuunnella kaikista aiheista ontologista syväanalyysia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti. Hänessähän näkyisi heti omat huonot puoleni. Tuskin voisin sietää häntä.

Vierailija
504/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi. Seksisuhde tai lyhyt romanssi menis ja ystävänä olisin huippu. Parisuhteessa en katselisi itseäni kyllä pitkään.

Ihan samoin ajattelen.

Vierailija
505/675 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
506/675 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi mielenkiintoista ja takuulla ei tylsää koskaan.

Bonusta se, että olisin nainen.

Vierailija
507/675 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Liian tylsä, laiska, välillä ilkeä tyyppi olisi vastassa.

Vierailija
508/675 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koska mulla on yks paha vika, joka olisi seurustelukumppanilla raivostuttava.

Olen järkyttävän laiska ja mukavuudenhaluinen. En halua sellaista miestä.

Olet ehkä enneagrammissa tyyppi numero 9. 

Vierailija
509/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi paljon samanlainen kuin minä, joten kyllä voisin.

Vierailija
510/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan aika tylsää jos seurustelisin itseni kanssa. En näe miten se poikkeaa nykytilanteesta kun olen päivittäin omassa seurassani. Olisi kiva saada uusia näkökulmia ja keskustelunaiheita oman pään ulkopuolelta.

Jos olisin joku toinen, seurustelisin mielelläni itseni kanssa. Mikäs siinä, kaikin puolin hyvä tyyppi ja sydän paikallaan.

Vierailija
511/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta vain sillai pervolla tavalla ja vain jos toinen puoli minusta olisi tyttö.

Vierailija
512/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pidän itsestäni ja kaltaiseni kanssa olisi helpointa tulla toimeen. En ole enkä tahtoisikaan olla niitä joilla on "luonnetta" tai "asennetta"- jokainen kai tietää mille nämä ovat kiertoilmaisuna. Vaikkakin täällä epärehellisyyden kotipesällä moni ei myönnä sitä.

Vierailija
513/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, mutta tappeluja taitaisi tulla.

Vierailija
514/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sosiopaatti-narsisti niin voisin seukata itseni kanssa, muuten en !

Vierailija
515/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan täysin oman itseni kloonin kanssa, se olisi liian tylsää sillä kaipaan haasteita ja särmää

Myös ihmissuhteissa.

Muuten pidän itsestäni ja voisin kuvitella hyvinkin seurustelevani saman ajatusmaailman ja arvot omaavan ihmisen kanssa. En ole ns. helppo ihminen, ja siksi pitäisinkin samantyyppisestä kumppanista.

Ja tämä ei tarkoita riitaa ja sotaa vaan mielenkiintoista ajatusten vaihtoa ja keskustelua, väittelyä terveessä mielessä.  Mielenkiintoisen ihmisen kanssa viihtyisin takuulla.  Valitettavasti näitä on niin surullisen harvassa. 

Vierailija
516/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en.

Olen laiskuuteen taipuvainen ja ehkä ikinä ei tulisi tehtyä mitään jos rinnalla ei olisi aktiivista kumppania.

Vierailija
517/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En mistään syystä. En ikinä.

Vierailija
518/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen ihana ja rakastava helppo ihminen, jos vastapuoli on samanlainen. Ja olen löytänytkin lähes kopion itsestäni kumppanikseni.

Vierailija
519/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vierailija
520/675 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lunki tyyppi, tykkään mielenkiintoisista keskusteluista ja tulen hyvin toimeen muiden lunkien tyyppien kanssa. Joten kyllä, voisin kuvitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä