Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
481/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelisin, siinä olisi sitten kaksi läheisriippuvaista yhdessä. En tiedä alkaisiko lopulta ahdistamaan.

Vierailija
482/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin itseni kanssa. Olisi aina seuraa mukavaan tekemiseen kuten reissaamiseen, liikunnan harrastamiseen, seksiin ja ruuanlaittoon. Ja kotikin olisi vielä siistimpi. Yhdessä voitaisiin myös katsoa kiinnostavia dokkareita ja jutella niistä. Harmi vaan kun en ole kohdannut kaltaistani miestä. Mutta yksinkin on hyvä olla! N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen aivan kamala kumppani.

Vierailija
484/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin siskoni taitais olla se  "nais-minä", jos aattelee kuka sellainen henkilö konkreettisesti voisi olla. Toisten siskojen kanssa ei ole niin paljon yhteisiä piirteitä

Vierailija
485/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen pitkä tumma komea, ystävällinen, hyvä vartalo (ei mikään bodattu pelle kuitenkaan), huomioonottava ja kuunteleva, kunnioittava ja ystävällinen. Hyvät munat ja potenssia riittää.

M38

Vierailija
486/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisinvähän ahkerammin kopio vois sheivata, mutta muuten mä oon kyllä aika ihana<3

Vierailija
487/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mieheni on kyllä maun, kiinnostuksen kohteiden, arvojen yms suhteen paljon itseni kaltainen, ja vuosien kuluessa olemme vain samanlaistuneet. Mutta itse olen tunne-elämässäni, no, kauniisti sanottuna tuittupäinen, vähemmän kauniisti sanottuna suorastaan epätasapainoinen. Jos kaksi kaltaistani riitelisi pahasti, sattuisi varmaan tappo. Mieheni tyyneys loppupeleissä pitää tätä liittoa kasassa -hän riitelee kyllä rakentavasti, muttei lähde siihen ensihetken "mitä V-N V-N V-TTUA NYTTAAS!!!!!" joka on itselleni tyypillinen reaktio, jos jokin menee vikaan. Mieheni on myös kärsivällinen, minä en.

Vierailija
488/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on paha masennus ja sen takia olen raskas puoliso, kun en jaksa mitään ja olen alakuloinen. En muutenkaan ole saavuttanut elämässä paljon enkä ole edes hyvännäköinen.

Vierailija
489/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisella tosielämän vastineellani ei ole yhtään samanlaiset mielenkiinnot ku mulla eli ei olisi juuri mitän asioita joista seurustella

Vierailija
490/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Tuohan olisi oikeasti aivan täydellistä.

Ihmissuhteiden suurin ongelma on, ettei koskaan voi olla varma, mitä mieltä toinen oikeasti on asioista. Jos olisi itse siinä suhteen toisena osapuolenakin, tietäisi tasan tarkkaan missä mennään.

Jos ihminen joskus osataan kopioida ja vaihtaa sukupuoli, niin se ratkaisee NIIN monta ongelmaa! Enkä yhtään ajattele, että tuo pitäisi tuohon lopettaa, vaan voisi hyvin olla jotain 2M+2N yms. yhteisöjä, missä on saman ihmisen mies- ja naispuolisia kopioita. Sitä junien yms. määrää voi vaan kuvitella, kun päästäisi lauman tällaisia pervoja yhdessä puuhastelemaan.

Vierailija
491/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. On riittävästi kestämistä itseni kanssa ilman romanttisen suhteen yrittämistäkin... Mutta ei hätää, en pilaa kenenkään elämää: ei kiinnosta parisuhde, ei oo kiinnostanut viimeiseen 20 vuoteen eli koko aikuisikänä.

Vierailija
492/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska en halua olla h omo. Kysymyksenasettelun mukaan toimiessa olisin sitä koska olen nyt alunperin itseni kanssa vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
493/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
494/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, en ikinä.

Vierailija
495/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelen itseni kanssa päivittäin. Toinen minäni on paholaisen asianajaja,joka esiintuo vastakkaisia näkemyksiä ja argumentteja. Näin pystyn lopulta keräämään ison määrän todisteaineistoa virallisten mielipiteitteni taakse.

Vierailija
496/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olen pitkä tumma komea, ystävällinen, hyvä vartalo (ei mikään bodattu pelle kuitenkaan), huomioonottava ja kuunteleva, kunnioittava ja ystävällinen. Hyvät munat ja potenssia riittää.

M38

Hyvät munat? Monikossa? Kaksi kikkeliä? Vai sulla on hyvät kivekset? Onko se asia, jolla kannattaa leijua?

Vierailija
497/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mutta anupanojen totaalisesti epäonnistuessa luovuin. Ei riittänyt pituus.

Vierailija
498/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
499/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen "seurustelisitko itsesi kanssa" vastatakseen pitäisi tietää ensin tilanteeseen vaikuttavat tekijät. Ensinnäkin, pitäisi määritellä kumpi meistä - aito minä vai se virtuaaliminä joka seurustelee minun kanssani - olisi mies ja kumpi nainen? Vai olisiko toinen transnainen tai -mies? Vai taisteluhelikopteri? Vai tarkoitetaanko tässä sittenkin vain luonteenpiirteitä. 

Vierailija
500/675 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Hyvät munat? Monikossa? Kaksi kikkeliä? Vai sulla on hyvät kivekset? Onko se asia, jolla kannattaa leijua?

Nykysuomen sanakirja: (https://www.kotus.fi/haku?searchterms=munat)

"Ihmisuroksella – miksei eläinuroksellakin – tästä ruumiinosasta käytetään arkikielessä nimitystä munat . Nimitys viittaa kiveksiin, mutta usein sillä tarkoitetaan ulkoisia sukupuolielimiä kokonaisuudessaan."

Opettele suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan