Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
441/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Saatais aikaan täysin päihteetön ja melko rauhallinen elämä, kun luonne ois kummallakin melko tasainen ja hermot mallia lehmä. Mua on tosi vaikea saada suuttumaan kunnolla vaikka joku ärsyttäisikin ja mietin ärtyneenä sanomiseni aina tosi tarkkaan, kun en halua tulla väärinymmärretyksi ja aloittaa riitaa. Harrastuksina dnd, lukeminen, käsillä tekeminen, kuntosali ja keikoilla käyminen. Kaikki semmosta mitä voi tehdä yhdessä tai erikseen.

Vierailija
442/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että tottakai, mutta tarkemmin ajateltuna ei siitä mitään tulisi, että kaksi liian jääräpäistä unelmoijaa olisi yhdessä. Kaikkea varmasti haaveiltaisiin mutta mitään ei saataisi toteutettua.

Olen itse kotirouva ja mies on yrittäjä. Mies rakastaa työtään ja on siinä ahkera ja hyvä, minä taas pohdiskelen enemmän syvällisiä ja suunnittelen myös tulevaa.

Mies mahdollistaa omalla työllään meidän haaveiden ja suunnitelmien toteutumisen, kun itse taas pidän huolen että kaikki tarvittava tulee tehtyä ja on otettu huomioon. Olemme tosi hyvä tiimi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi hauska ajatus :D Ensin olin sitä mieltä että todellakin, mutta enemmän asiaa ajateltuna ehkä kyseessä olis enemmän sellainen "kaikki heti ja täysillä" suhde, ilman että kukaan jarruttelee ja pidemmän päälle sellanen varmaan kävis jo voimille haha

Vierailija
444/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti en ole kaunis, mutta kyllä musta joku hyvän vaimon saisi.

Vierailija
445/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Jos ukkoni ois yhtä äksy niin liittomme olisi pelkkää piinaa.

Vierailija
446/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täydellinen,enkä 10-tyttö,mutta kyllä seurustelisin,en ole tylsää seuraa,aina valmiina seikkailuihin,olen joustava,seurallinen,jalat maassa,en mökötä,en ole mykkä....

Vierailija
447/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pääpiirteittäin kopio minusta. Olemme myös molemmat hyvin jääräpäisiä. Mietin pitkään voisinko todella seurustella hänen kanssaan. Olemme nyt olleet jokusen vuoden jo naimisissakin ja hyvin menee. Parisuhde on ihan eri tasoa kuin aiempien miesten kanssa. 

Vierailija
448/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Vierailija
449/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nimenomaan seurustelisin.

Olen jo ollut aviossa, enkä halua sitä enää.

Vierailija
450/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiskopioni. Olisi ihan kohtuullisen urheilullinen, naamasta ei niin kaunis ja tyylitajuton.

Luonteeltaan leppoisa ja spontaani, monen mielestä kiinnostava, keskustelutaitoinen. Luulen, että sopisimme yhteen, varsinkin kun en ole niin tarkka tuosta ulkonäöstä, niin eihän se kopionikaan olisi :-)

Vierailija
451/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle täytyy olla rauhallisempi luonne ja vähemmän seurallinen. 

Vierailija
452/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olisi täydellinen match, koska oletan että olisi myös aseksuaali niin kuin minäkin. Näin ollen ymmärtäisi täysin oman tilanteeni eli voisimme olla yhdessä ilman seksiin liittyviä paineita. Luonteen puolesta kans käypä. Ainoa asia mikä voisi alkaa ottaa aivoon on se, että osaan olla todella epäjärjestelmällinen sottapytty. Kaksi sellaista saman katon alla niin voi kämppä näyttää aika räjähtäneeltä. Toisaalta voisi olla ihan hyväkin juttu, koska minulla on kyllä kynnys jonka ylittyessä tulee mitta täyteen ja laitan hihat kunnolla heilumaan. Kenties kannustaisi siivoamaan enemmän. 

Vierailija
453/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tutustuisi kaksoisolentooni, kun kumpikaan ei tee ikinä aloitetta tai osaa keskustella

Vierailija
454/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avopuolisoni kanssa hyvin samanlaisia, mutta hän on nuorempi mies ja vie asiat välillä ääripäähän. Minulla on jo pahimmat särmät hioutuneet, joten toppuuttelen menoa hieman. Ymmärrämme toisiamme todella hyvin.

Vierailija
455/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tavallaan olisi ihanaa löytää itseni kaltainen, mies jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja elämäntavat. Toisaalta nyt minulla on rauhallinen,tunnollinen ja harkitseva mies joka tasoittaa luonnettani mukavasti. En mä ehkä vaihtaisi häntä itseni kaltaiseen kuitenkaan...

Vierailija
456/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Kaksi ahdistustaipuvaista, ylianalysoivaa add:ta samaan suhteeseen. Eeeiei.

Vierailija
457/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen liian köyhä, ruma ja aloitekyvytön.

Vierailija
458/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa tavata huippuälykäs ja monialaisesti lahjakas nainen, jonka kanssa voisi keskustella järkevästi syvällisistä asioista. Harmi vain, että minun tasoinen nainen ei todennäköisesti haluaisi seurustella kanssani ja hän hankkisi itselleen paljon rikkaamman ja komeamman miehen, koska sitähän naiset arvostavat. Itse hankkisin myös naisena hyvin ansaitsevan, mutta henkisesti velton miehen, jota voisi ohjailla ja manipuloida mielin määrin ja jos kaltaiseni nainen ajattelisi samalla tavalla, hän myös toimisi samalla tavalla.

Vierailija
459/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Olen keski-ikäinen ja niin monessa suossa rämpinyt. Jos saisin seurustella parikymppisen minäni kanssa niin kyllä seurustelisin.

Vierailija
460/675 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin! Ja itse asiassa olenkin yrittänyt löytää kaltaistani naista. Olen ymmärtäväinen, rauhallinen, sivistyneestä kulttuurista tykkäävä, haluan matkustella, rauhantahtoinen, terve, puhdas ja kohtuullinen. Itseni kopio kelpaisi tosi hyvin ja luulen, että tällä ymmärryksellä myös luonteemne olisi hyvin sovitettavissa yhteen. Ja myös vaikka nainen olisi erilainenkin, niin uskon tulevani toimeen kaikkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi