Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?
Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.
Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.
Kommentit (675)
Seukkaan samat arvot jakavan ihmisen kanssa. Ei ongelmia.
en olen aivn liian vaikea ihminen
Kodin ulkopuolella oltaisiin rauhallisia siveyden sipuleita ja kotona sitten reidet paukkuisi ja nesteet virtais joka päivä.
Rehellisesti sanottuna en, kammoksun jo sitä ajatusta että jokaisesta meistä on kopio tuolla jossain. En todellakaan haluaisi törmätä häneen, ja luultavasti tunteet olisivat molemminpuolisia. Olen kaikilla pienillä tavoilla hyvin raskas ihminen ja nostan hattua ystävilleni jotka jaksavat seurata touhujani sivusta sen kummemmin ihmettelemättä, enää.
joo. Oon huomioiva kumppania kohtaan Kehun paljon ja kannustan. Oon myös kaunis, hauska ja ok hyvin toimeentuleva.
Huonoina puolina joutuu kestämään toisinaan (useimmiten kuukautisiin liittyen) mielialavaihteluja ja siihen liittyvää dramaattisuutta ja myös pienehköä omahyväisyyttä + liiallista työasioista puhumista. Mutta plussalle menee omasta mielestäni. Mieluiten seurustelen kyllä kuitenkin oman mieheni kanssa ja hän tuo minussa paljon ihanampia puolia esiin mitä itse toisin ikinä itsessäni.
Todellakin seurustelisin. Olen mies ja jos löytyisikin naisen vastine minulle, niin takuu varmasti kelpaa. Olen itse fiksu, sivistynyt, hyveellinen, ymmärtäväinen, terve itsetuntoinen, sisäisiin arvoihin suuntautunut ja jos vastaava löytyy niin kyllä kelpaa.
Juu!
Olen tarpeeksi kiinnostava huumorintajuinen oivaltava empaattinen
Hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin seurustelisin. Olen mies ja jos löytyisikin naisen vastine minulle, niin takuu varmasti kelpaa. Olen itse fiksu, sivistynyt, hyveellinen, ymmärtäväinen, terve itsetuntoinen, sisäisiin arvoihin suuntautunut ja jos vastaava löytyy niin kyllä kelpaa.
Kyllä meitä on. Tuurilla sattuu kohilleen.
Vierailija kirjoitti:
en olen aivn liian vaikea ihminen
Kukas sitten?
Olen huomionhaluinen, siis kuitenkin vain kumppaniltani joten tämä voisi olla ongelma kun 2 samanlaista. Kuitenkin rakastan huomioida toista pienillä ja suurilla teoilla, ja tätä ruokkisi todella positiivisesti jos kumppani olisi samanlainen. Olen myös helposti innostuva, ja puuhaileva joten miksipä ei. Luulisin, että hyvin menisi yhdessä mutta olisi ehkä liian intensiivinen ja siksi nopeasti loppuunpalava suhde.
En todellakaan, en edes ymmärrä mitä mieheni näkee minussa
En tiedä, luonteenpiirteet ovat hyvät, mutta äkkipikaisuus seassa huono.
Mun mies sanoo ilman mua hän ois sillan alla.
Olemme täysin erilaisia, mutta meillä kukkii huumori ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Kai mä sit oisin itseni kanssa.
En seurustelisi, koska mielestäni kaksi liian samanlaista ihmistä ei toimi parisuhteessa. Jos molempien puutteet ovat samat niin ne helposti korostuvat enemmän kuin yhteiset hyvät puolet.
En. Olen aika tuulella käyvä ja joskus turhankin vahvasti tunteva, eläydyn myös ihan liikaa toisten tunnetiloihin. Jotenkin tuntuu, että minulta puuttuu se raja, jolla suojaisin itseäni muiden fiiliksiltä. Kaksi tällaista yhdessä - ei toimi. Joskus nuorempana seurustelin vähän itseni kaltaisen (ja ihan helkkarin suloisen) miehen kanssa, mutta ei siitä mitään tullut. Nyt olen lähemmäs 15v ollut parisuhteessa hyvin tasaisen ja rauhallisen ihmisen kanssa. Minä kimpoilen, edelleen, mutta toinen pysyy vakaana kuin kallio. Ja minä pystyn olemaan ns. omissa nahoissani, kun toisella tunteet eivät juuri kuohahtele.
Ei nyt pidä liikaa toivoa, mutta olishan se aivan mahtavaa. Inspiroitais toisia ja nautittais elämästä ihan huolella, käytäis kamasutra läpi ja kierrettäis maailma ainakin kahesti ympäri ja saatais aikaan ihan ihmejuttuja. Saattais olla, että meistä tulis yhdessä aika merkkittäviä henkilöitä, mutta ei se meitä mitenkään hidastais, naurettais vaan, että kaikkea sitä tulleekin tehtyä.
Joo oon kiva,luotettava ja kaunis, kelpais.
En. Sellainen mies olisi aivan raivostuttavan tossu ja henkisesti poissaoleva.
Haha! Me vain maattais sohvalla ja homehduttais.