Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
421/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lojaali ja luotettava. Kun sitoudun, se pitää. En petä enkä valehtele. Olen aika mukava ja huumorintajuinen sekä kekseliäs.

Mutta parempi tuo nykyinen puoliso on - hänellä on piirteitä, jotka tekevät minulle hyvää ja joskus ajattelen että myös päinvastoin. Hän esimerkiksi ei jää vatvomaan menneitä, ei analysoi jotain tapahtumia, kuvittele aina kauheita skenaarioita tai syitä. Hän on jotenkin simppelimpi ja luulen, että onnellisempi sen takia. Hän saa asioita aikaan, siinä missä minä vain makaan sohvalla ja suunnittelen.

Heh, sähän olet kuin mä! Ja ei millään pahalla mutta en mäkään seurustelisi sun kanssa.

Enkä itseni.

Haha! Me vain maattais sohvalla ja homehduttais.

Vierailija
422/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaan samat arvot jakavan ihmisen kanssa. Ei ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olen aivn liian vaikea ihminen

Vierailija
424/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin ulkopuolella oltaisiin rauhallisia siveyden sipuleita ja kotona sitten reidet paukkuisi ja nesteet virtais joka päivä.

Vierailija
425/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en, kammoksun jo sitä ajatusta että jokaisesta meistä on kopio tuolla jossain. En todellakaan haluaisi törmätä häneen, ja luultavasti tunteet olisivat molemminpuolisia. Olen kaikilla pienillä tavoilla hyvin raskas ihminen ja nostan hattua ystävilleni jotka jaksavat seurata touhujani sivusta sen kummemmin ihmettelemättä, enää.

Vierailija
426/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. Oon huomioiva kumppania kohtaan Kehun paljon ja kannustan. Oon myös kaunis, hauska ja ok hyvin toimeentuleva. 

Huonoina puolina joutuu kestämään toisinaan (useimmiten kuukautisiin liittyen) mielialavaihteluja ja siihen liittyvää dramaattisuutta ja myös pienehköä omahyväisyyttä + liiallista työasioista puhumista. Mutta plussalle menee omasta mielestäni. Mieluiten seurustelen kyllä kuitenkin oman mieheni kanssa ja hän tuo minussa paljon ihanampia puolia esiin mitä itse toisin ikinä itsessäni.

Vierailija
427/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin seurustelisin. Olen mies ja jos löytyisikin naisen vastine minulle, niin takuu varmasti kelpaa. Olen itse fiksu, sivistynyt, hyveellinen, ymmärtäväinen, terve itsetuntoinen, sisäisiin arvoihin suuntautunut ja jos vastaava löytyy niin kyllä kelpaa.

Vierailija
428/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu!

Olen tarpeeksi kiinnostava huumorintajuinen oivaltava empaattinen

Hyvä tyyppi.

Vierailija
429/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin seurustelisin. Olen mies ja jos löytyisikin naisen vastine minulle, niin takuu varmasti kelpaa. Olen itse fiksu, sivistynyt, hyveellinen, ymmärtäväinen, terve itsetuntoinen, sisäisiin arvoihin suuntautunut ja jos vastaava löytyy niin kyllä kelpaa.

Kyllä meitä on. Tuurilla sattuu kohilleen.

Vierailija
430/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en olen aivn liian vaikea ihminen

Kukas sitten?

Vierailija
431/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomionhaluinen, siis kuitenkin vain kumppaniltani joten tämä voisi olla ongelma kun 2 samanlaista. Kuitenkin rakastan huomioida toista pienillä ja suurilla teoilla, ja tätä ruokkisi todella positiivisesti jos kumppani olisi samanlainen. Olen myös helposti innostuva, ja puuhaileva joten miksipä ei. Luulisin, että hyvin menisi yhdessä mutta olisi ehkä liian intensiivinen ja siksi nopeasti loppuunpalava suhde.

Vierailija
432/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en edes ymmärrä mitä mieheni näkee minussa

Vierailija
433/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, luonteenpiirteet ovat hyvät, mutta äkkipikaisuus seassa huono.

Vierailija
434/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo ilman mua hän ois sillan alla.

Olemme täysin erilaisia, mutta meillä kukkii huumori ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Kai mä sit oisin itseni kanssa.

Vierailija
435/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, koska mielestäni kaksi liian samanlaista ihmistä ei toimi parisuhteessa. Jos molempien puutteet ovat samat niin ne helposti korostuvat enemmän kuin yhteiset hyvät puolet.

Vierailija
436/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aika tuulella käyvä ja joskus turhankin vahvasti tunteva, eläydyn myös ihan liikaa toisten tunnetiloihin. Jotenkin tuntuu, että minulta puuttuu se raja, jolla suojaisin itseäni muiden fiiliksiltä. Kaksi tällaista yhdessä - ei toimi. Joskus nuorempana seurustelin vähän itseni kaltaisen (ja ihan helkkarin suloisen) miehen kanssa, mutta ei siitä mitään tullut. Nyt olen lähemmäs 15v ollut parisuhteessa hyvin tasaisen ja rauhallisen ihmisen kanssa. Minä kimpoilen, edelleen, mutta toinen pysyy vakaana kuin kallio. Ja minä pystyn olemaan ns. omissa nahoissani, kun toisella tunteet eivät juuri kuohahtele.

Vierailija
437/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Vierailija
438/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pidä liikaa toivoa, mutta olishan se aivan mahtavaa. Inspiroitais toisia ja nautittais elämästä ihan huolella, käytäis kamasutra läpi ja kierrettäis maailma ainakin kahesti ympäri ja saatais aikaan ihan ihmejuttuja. Saattais olla, että meistä tulis yhdessä aika merkkittäviä henkilöitä, mutta ei se meitä mitenkään hidastais, naurettais vaan, että kaikkea sitä tulleekin tehtyä.

Vierailija
439/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kiva,luotettava ja kaunis, kelpais.

Vierailija
440/675 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sellainen mies olisi aivan raivostuttavan tossu ja henkisesti poissaoleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän