Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää oikeasti ihmiset ottako tatuointeja

Vierailija
09.06.2021 |

Iltalehdessä on juttua kuinka ihmiset ovat alkaneet poistaa tatuointejaan. Älkää kuulkaas ikinä edes ottako niitä. Ne ovat iholla rumia ja antavat teistä muutoinkin kouluja käymättömän b-luokan kansalaisen kuvan.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa japanissa käydä onsen-kylpylöissä niin tatuointien kanssa ei tod. Näk. Pääse kylpemään.

No tämä motivointikeino oli kyllä kaukaa haettu...

Vierailija
62/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiomaisen kuolemasta otin muistotatuoinnin, ainoa tatuointini. Ja palstan mukaan olen nyt b-kansalainen

Luulisi, että muistat rakkaan läheisen ilman muistotatuointiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihosyövän sairastaneena kysyisin miten näette esim luomien värimuutokset tai kasvut tatuointien alta? Ja ihan uteliaisuudesta onko suonen löytäminen vaikeampaa vaikka verikoetta otettaessa?

Harva tatuoi kyynärtaipeensa/kämmenselkänsä, kun on monta muutakin paikkaa tarjolla. Luomien päälle ei kaiketi tatuoida. PS. Tiesitkö, että 95 % melanoomista on itseaiheutettuja? Eli ehkä kannattaa keskittyä muiden tatuointien sijaan oman arvokkaan ihon suojaamiseen varjolla, vaatetuksella ja aurinkorasvalla.

Voi jestas, minä vaan KYSYIN kun en tiennyt. En kommentoinut tatuointeja mitenkään! Ja kyllä, suojaan nykyään kunnolla ihoni ja tarkkailen luomi muutoksia.

Vierailija
64/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa japanissa käydä onsen-kylpylöissä niin tatuointien kanssa ei tod. Näk. Pääse kylpemään.

On hyvin todennäköistä, ettei heitä kiinnosta länsimaalaisten tatuoinnit.

Ja muutenkin aika harvalle tuo on kovin määrittävä tekijä tatuoinnin hankinnassa. Minulle sattui olemaan (muiden syiden ohessa), mutta tiedän monia japanin opiskelijoita ja Japanista kiinnostuneita joilla on tatuointeja.

Vierailija
65/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiomaisen kuolemasta otin muistotatuoinnin, ainoa tatuointini. Ja palstan mukaan olen nyt b-kansalainen

Luulisi, että muistat rakkaan läheisen ilman muistotatuointiakin.

Mikä ajoi sinut kommentoimaan tätä? Emmeköhän anna kaikille luvan surra ja muistaa edesmenneitä omaisiaan itselleen sopivalla tavoin ja tätä tapaa kunnioittaen.

Vierailija
66/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live love laugh ja home varmaan löytyy jo joltain ihosta?

Vierailija
67/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteilla pyritään tasoittamaan ihon väri, koska tasainen ihon väri on kaunis. Tatuointi ei siksi koskaan kaunista ketään.

Vierailija
68/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa vähä-älyisen, kapeakatseisen ja takakireän ihmisen, jolla ei ole muuta sisältöä elämässään kuin miettiä mitä muut ihmiset tekee ja vielä olettaa että muita kiinnostaisi hänen mielipiteensä?

Vihje: kirjoittelee vauvapalstalle tällaisia ketjuja kuin AP.

Vierailija
69/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos AP. Olipa hyvä vinkki. Nyt varmasti moni tatuointia suunnitteleva tuli toisiin aatoksiin.

🙄

Itse ainakin muistin hankkia tatuoinnin osittain av-propagandan innoittamana 🙋‍♀️

Vierailija
70/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oon huomannu kirjoitti:

Tatuoidut muijat on lisäksi järkeään löysäpilluisia.

Alkaisin epäilemään oman mulkun pienuutta, mutta miten vain.

Vierailija
71/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki tatuoidut weetee mammat uhoaa täällä 😂 Ei siitä pääse mihinkään, isot tatuoinnit on kauheita naisilla, tulee mieleen sellainen räväkkä, terassilla kaljaa kittaava muija.

Vierailija
72/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on syntiä.

Mene sanomaan tuo uskonsisarillesi, joilla monilla on raamatun jakeita tatuoituna nahkaansa.

Vierailija
73/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "kouluja käymätön" (pari eläinalan opiskelua on takana, mutta noin periaatteessa) b-luokan kansalainen ilman yhtään tatuointia. Veljelläni taas on lukuisia tatskoja, asuu uudessa omakotitalossa helsingissä, tienaa ihan jäätäviä summia, ja elää muutenkin perheineen taloudellisesti huoletonta elämää. Ei ne tatuoinnit vaikuta yhtään mihinkään.

Vierailija
74/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tatuoidut weetee mammat uhoaa täällä 😂 Ei siitä pääse mihinkään, isot tatuoinnit on kauheita naisilla, tulee mieleen sellainen räväkkä, terassilla kaljaa kittaava muija.

Tämä ketju on tyhmyydessään aika viihdyttävä. Jatkakaa vaan, te tatuoimaton sivistyneistö 😄

Vierailija
75/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun minusta ihmisten valintojen ruotiminen on enemmän weeteetouhua, samoin kuin ylipäätään noin mustavalkoinen asenne ja noin kertakaikkisen typerä luulo, että vain tatuoitu voisi puolustaa tatuoitua ja että kaikki muut totta kai ajattelevat asioista kuten sinä! Tuo asenne on kouluttamattoman merkki jos jokin.

En ole tatuoitu, mutta ihmisillä pitää olla vapaus tehdä itse ulkonäkövalintansa.

Vierailija
76/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tatuoinnin ottaminen mitään syntiä ole, josta sietää jäädä ilman työpaikkaa.

Kyllä tatuoinnin ottaminen on syntiä.

Vierailija
77/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi tatuointia, mutta se on toki jokaisen oma asia ottaako vai ei.

Vierailija
78/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tatuoinnit vaikuta yhtään mihinkään.

Miksi niitä jotkut kuitenkin ottavat, jos ne eivät vaikuta yhtään mihinkään?

Vierailija
79/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tyyppiä on pitänyt työhaastattelussakin heti alkuunsa hyllyttää tatuointien takia.

Minä en palkkaa tatuoituja - ja jos koeaikana ilmenee, että tatuointi on, työsuhde loppuu kuin taikaiskusta.

Semmoiset voimafantasiat.

Aikamoista voimafantasiaa nuo kuvatkin edustavat. 

Vierailija
80/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa vaan tatuointeja vapaassa maassa.

Älkää kuitenkaan ihmetelkö että se viestii matalaa älykkyyttä ja tekee olemuksesta halvan. Vähän samalla tavalla kuin lävistykset (tavallisia korvakoruja lukuunottamatta) ja napapaidat ja shokkivärit hiuksissa.

Mitään vääräähän siinä ei ole että halpa, yksinkertainen ja matalaälyinen ihminen viestii olemuksellaan sitä mitä hän on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän