Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää oikeasti ihmiset ottako tatuointeja

Vierailija
09.06.2021 |

Iltalehdessä on juttua kuinka ihmiset ovat alkaneet poistaa tatuointejaan. Älkää kuulkaas ikinä edes ottako niitä. Ne ovat iholla rumia ja antavat teistä muutoinkin kouluja käymättömän b-luokan kansalaisen kuvan.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään kiinnosta mitä ap ajattelee

Vierailija
2/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa japanissa käydä onsen-kylpylöissä niin tatuointien kanssa ei tod. Näk. Pääse kylpemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa japanissa käydä onsen-kylpylöissä niin tatuointien kanssa ei tod. Näk. Pääse kylpemään.

Melkoisen marginaalinen ongelma.

Vierailija
4/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP. Olipa hyvä vinkki. Nyt varmasti moni tatuointia suunnitteleva tuli toisiin aatoksiin.

🙄

Vierailija
5/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan voimaantua!!

Vierailija
6/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketään kiinnosta mitä ap ajattelee

Minua kiinnostaa! Tatuoinnit sucks!

Vierailija
7/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yleisiin kylpylöihin ei ehkä pääse, mutta yksityisiin kylläkin. 

Vierailija
8/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa. Pelkkä iho on kaunis, ei pidä pilattaman kuvilla sitä.

Vierailija
9/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidusta tyypistä tulee kyllä kieltämättä heti mieleen että hyvä, jos tuo on peruskoulun saanut suoritettua.

Vierailija
10/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidusta tyypistä tulee kyllä kieltämättä heti mieleen että hyvä, jos tuo on peruskoulun saanut suoritettua.

Tosta siun tekstistä tulee sama mieleen.

Vierailija
11/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan ne yksilöllisiä muistoja, ja räväköitä.

Vierailija
12/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta tyyppiä on pitänyt työhaastattelussakin heti alkuunsa hyllyttää tatuointien takia.

Minä en palkkaa tatuoituja - ja jos koeaikana ilmenee, että tatuointi on, työsuhde loppuu kuin taikaiskusta.

Vierailija
13/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen marginaalinen ongelma.

Minä olen käynyt. Suosittelen

Ei tapuointeja

Vierailija
14/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tyyppiä on pitänyt työhaastattelussakin heti alkuunsa hyllyttää tatuointien takia.

Minä en palkkaa tatuoituja - ja jos koeaikana ilmenee, että tatuointi on, työsuhde loppuu kuin taikaiskusta.

Semmoiset voimafantasiat.

Vierailija
15/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia apua, jos toisten ihmisten henkilökohtaiset tekemiset, jotka eivät vaikuta mitenkään itseensä, aiheuttavat ahdistusta.

Vierailija
16/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä on myös punaiseksi värjätty ja kananpörhölle tupeerattu punainen Kouvola-tukka. Sekin vissiin on voimaannuttanut kantajansa, mikä on tietenkin mukava asia. Ulkopuoliselle viesti on jotain aivan muuta. Itse en pidä tatuoinneista, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi mölistä suureen ääneen mielipidettäni niistä aina tilaisuuden tullen.  Ne psyykkisesti terveet rajat, nääs.

Vierailija
17/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin todella merkittävä tekijä monelle, joka tatuointia harkitsee...

Vierailija
18/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suvulla jäätelökioskeja, pieniä myymälöitä ja mansikkapelto.

Haluan nähdä jokaisen kesätyöntekijän hen koht ja sanon jokaiselle ei näkyviä tatuointeja, ei nenärenkaita tai mitään vst.

Ollaanhan tässä jo 3.tta päivää ollut kesätyöntekijät, kun on 12 hengestä 3.lle pitänyt antaa lähtöpassit.

Mansikkapellolla saa olla vaikka alasti, mutta muissa ei.

Kahden äiti soitti perään. Oon sanonut mä ilmoitin aluksi ei näkyviä tatuointeja. Lukee työsopimuksessa, lukee työpaikkailmoituksessa. Tullaan töihin pienellä topilla ja kun sanon aiheesta, vastataan mulla ei ole muuta mukana.

Annan uuden, puhtaan teepaidan. Menee tunti ja teepaita on poissa.

Sitten ei voi tehdä muuta, kun sanoa nyt kotiin kasvamaan.

Ravintola-alalla työskennelleenä voinen alkekirjoittaa tuon. Kerrankin meillä oli harkkari, joka tuli eräänä päivänä naamalävistysten kanssa työmaalle ja veti herneen nenään asiasta huomautettuani. Oli kuulema ottanut korut nimenomaan tätä työpaikkaa ajatellen ja meidän kuuluisi maksaa lävärit jos hän ne joutuu poistamaan...

Vierailija
19/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä rekrytoit ihmisiä korkeintaan unissasi😂

Vierailija
20/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen joka viikkoinen tatuoinnit on rumia keskustelu hohhoijaa. Jos et tykkää tatuoinneista älä sellaista ota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi