Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää oikeasti ihmiset ottako tatuointeja

Vierailija
09.06.2021 |

Iltalehdessä on juttua kuinka ihmiset ovat alkaneet poistaa tatuointejaan. Älkää kuulkaas ikinä edes ottako niitä. Ne ovat iholla rumia ja antavat teistä muutoinkin kouluja käymättömän b-luokan kansalaisen kuvan.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ota ikinä tatuointeja, taidan alkaa olla pian ainoa nainen ilman tatuointeja.

Saatte alapeukuttaa vapaasti, en tule ottamaan tatuointeja ikinä.

Miksi sä luulet että ketään oikeasti kiinnostaa?

Ainoa syy miks tää ketju on pinnalla kun sä itse vastailet tänne jatkuvasti.

Taitaa täällä olla muita kommentteja enemmän. Ymmärrän kyllä, että tatuoiduilla on paniikki.

Vierailija
162/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderi on täynnä tatuoituja akkoja jotka ei kelpaa kellekkään :)

Mä en oo tinderissä, mulla ei ole tatuointeja ja mä en kelpaa kenellekään. Mikä sun pointtisi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ihmisten tatuoinnit. Rumiahan ne ovat kaikki, mutta ei kuulu minulle. 

Vierailija
164/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ota ikinä tatuointeja, taidan alkaa olla pian ainoa nainen ilman tatuointeja.

Saatte alapeukuttaa vapaasti, en tule ottamaan tatuointeja ikinä.

Miksi sä luulet että ketään oikeasti kiinnostaa?

Ainoa syy miks tää ketju on pinnalla kun sä itse vastailet tänne jatkuvasti.

Taitaa täällä olla muita kommentteja enemmän. Ymmärrän kyllä, että tatuoiduilla on paniikki.

Sä reppana ite spammaat tänne leikkien "vastapuolta"

Säälittävää

Vierailija
165/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole enää muotia ja normaali iho on nyt muodissa. Ne jotka eivät ole näitä paska läiskiä ottaneet nahkaansa niin ovat kauniita. 

😂😂😂😂 mitä sä sössötät. Mä en oo eläessäni ollut kaunis, päinvastoin minua on kiusattu nimenomaan ulkonäön takia koko peruskouluaika, eikä ole sen jälkeenkään voinut paukutella henkseleitä ulkonäön takia. Olen niin vastenmielinen että en edes itse halua katsoa itseäni peilistä, kammoan kuvattavana oloa. Eikä ole yhtään tatskaa.

Vierailija
166/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkapiirrokset osoittavat sen ettei yläpäässä ole yhtään mitään. Kun on latvasta loho niin pitää korostaa itseään nahka piirrustuksilla. 

Isoja sanoja siltä jolle kahden lauseen oikeinkirjoitus ja kaksi yhdyssanaa ovat ylivoimainen tehtävä.

Vierailija
167/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snake Plissken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, että mikä runsaasti tatuoiduissa ihmisissä mättää?

Se, että he luulevat olevansa todella cool, vaikka todellisuudessa vain murto-osalla heistä on oikeasti hyvännäköisiä kuvia

Tämä. Cooleinta on henkilö joka on oman näköisensä. Oma tyyli eikä seuraa mitään trendejä.

Oliko coolia olla oman isänsä r a i s k a t t a v a n a niinku sä ?

Peilaatko oman elämäsi kokemuksia nyt? Jos peilaat niin saat myötätuntoni. Anna kun arvaan, otit tättyyn? Useammankin?

Vierailija
168/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ihmisten tatuoinnit. Rumiahan ne ovat kaikki, mutta ei kuulu minulle. 

Tämä. Minun ei tarvitse niitä ottaa, eikä minua haittaa, jos joku muu haluaa ottaa. En koe asiakseni mennä sanomaan, että parempi olisi ilman.

Täällä näin anonyymisti tokaistuna, kyllähän tuo näyttää keskimäärin olevan vähemmän koulutetun porukan hommaa. Mitä en (myöskään) ymmärrä tatuoinneissa on se, kun niitä otetaan muistoksi jostakin elämänkokemuksesta tai muistuttamaan jostain omista periaatteista tms. Niitä sitten selitellään tatuoinneista kyselijöille. Minä muistan keskeiset elämäntapahtumani ja elämäntapani muutenkin, enkä todellakaan halua pitää niitä iholla näytillä muille.

Vierailija
169/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahkapiirrokset osoittavat sen ettei yläpäässä ole yhtään mitään. Kun on latvasta loho niin pitää korostaa itseään nahka piirrustuksilla. 

Meinaat siis että esim. Nobel-voittajalla, keksijällä, presidentillä tai maailman yhdellä johtavista aivotutkijoista ei liiku päässä mitään? Asia selvä.

Mihinkä ne ovat ne piirrokset piilottaneet kun en ole yhdelläkään nähnyt. Normaali ihminen ei nahkapiirroksia tarvitse vaan se piirtelee paperille tai tietokoneohjelmilla. Jos ei paperi riitä niin täytyykö nahkansa kuvioida naurettavilla kuvilla. Veltostuneessa vanhassa ryppyisessä nahassa ne näyttävät suttuisilta lika läiskiltä niin ettei ole peseytynyt viime aikoina. Minua yököttää tatuiodut ihmiset enkä mahda sille mitään. Vaikka olisi kuinka huippu tyyppi ja luonne niin se vaan on ällöä. Ei kiinnosta edes tutustua. 

Vaatteiden alle. Kuinka usein olet nähnyt ketään heistä ilman vaatteita.

Tässä sinulle vielä ko. henkilöiden nimet:

Nobel-voittaja: Elie Wiesel

Keksijä: Thomas Edison

Presidentti: Teddy Roosevelt

Aivotutkija: Christof Koch

Ja muitakin esimerkkejä löytyy, tietenkin.

Vierailija
170/170 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä villitys nuorilla naisilla ottaa tatuointi rintakehään. Ne on tosi rumia kaikilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän