Minkälainen esimies ensin hiillostaa työntekijää ulos ja sitten kun
työntekijä lähtee, esimies suuttuu siitä ja on vuosia vihainen? Eikö olekaan tyytyväinen kun lähti?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ristiriitaiselta. Jopa oudolta, Hänhän halusi alaisensa ulos...
Sanos muuta.
Epäpätevä esimies. Kuka jaksaa tollasia sitten muistella ja miettiä vuosien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Epäpätevä esimies. Kuka jaksaa tollasia sitten muistella ja miettiä vuosien jälkeen?
Jos esimies ajelee talon ohi jatkuvasti ja seuraa muutenkin?
Huono esimies. Tullut kerran eteen, kolmekymppinen, itseään täynnä oleva nainen. Tykkäsi mikromanageerata ja tarttua vääriin asiohin, ja tosiaan suuttui kun lähdin. Ei puhunut minulle irtisanomisajalla ollenkaan. Teennäisen hymyn kera sanoi ”moi” kun vikana päivänä lähdin. Hän sitten siirtyikin heti lähtöni jälkeen muihin tehtäviin.
Jotkut eivät tiedosta hiillostavansa työntekijää ulos. Mulla oli esimies joka yritti motivoida ihmisiä potkuilla ja kun uhkailun jälkeen työntekijä oli oma-aloitteisesti lähdössä, rukoili esimies työntekijää jäämään. 😄
Ihmetyttä miksei esimies pääse eteenpäin ja vain unohda entistä alaistaan? Oudolta kuulostaa ap:n kuvaus.
Huono ja osaamaton.
Minullakin oli tuollainen. Pahemman luokan mikromanageri, joka puuttui kaikkeen. Ei osannut motivoida, luuli, että ystävällinen puhe riittää. Esimerkkejä hänen motivoinnistaan: "Olen tosi iloinen siitä, että otin sinut tänne töihin."
Ei tajunnut itse, että ajoi minut pois. Tuli ikävä, kun minun työni kaatuivat hänen niskaansa. Pian sen jälkeen hän lähti itsekin.
Kuulostaa ristiriitaiselta. Jopa oudolta, Hänhän halusi alaisensa ulos...