Olen Suomen laiskin nainen
Kommentit (34)
Minä olen laiskempi. Olen siitä varma.
Täytyy kyllä olla todella laiska, jos monet ihmiset on siitä huomauttanut. Ehkä sulla on vaan erikoinen tuttavapiiri.
Saatan olla suomen laiskin mies? Mottoni on että älä tee tänään mitään minkä voit huomenna teettää toisilla. Tämmöisen oikeasti laiskan on pakko vähän osata suunnitella ja taktikoida.
Ap yrittää narrata meitä ahkerampia. Nimittäin tosi on, että Suomen laiskin nainen ei edes kirjoita tälle palstalle, muusta tekemisistä puhumattakkaan.
Mä sain eilen vietyä roskapussit jotka oli viikon ajan odottanut lattialla viemistä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla todella laiska, jos monet ihmiset on siitä huomauttanut. Ehkä sulla on vaan erikoinen tuttavapiiri.
On sukulaisetkn huomauttaneet samasta asiasta. Mä en ole muuta kuin oleskellut koko ikäni, sitä ei työssäkäyvät meinaa hyväksyä.
Sä olet ammattimaisen säännöllisesti postannut tänne joka päivä ainakin kymmenen valitusta jo kymmenen vuoden ajan.
Kyllä se ihan työstä käy. Kerro sukulaisille ja eksälle, niin kylläpä hiljenevät. :)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ammattimaisen säännöllisesti postannut tänne joka päivä ainakin kymmenen valitusta jo kymmenen vuoden ajan.
Kyllä se ihan työstä käy. Kerro sukulaisille ja eksälle, niin kylläpä hiljenevät. :)
Niinpä. Palstapäivystys vaatii todella näppärät sormet ja hyvät istumalihakset. Ei se ole laiskojen hommaa ei.
Olethan sä tänäänkin syytänyt tänne aloituksia koko päivän. Jos av-palstan mittarilla mitataan, sä olet päinvastoin Suomen ahkerin nainen.
Ahkerat eivät tee palsta-aloituksia, vaan makaavat sängyssä. Eivät nouse edes sohvalle.
Ap, sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa, jos aiot päästä Suomen laiskimmaksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sukulaisetkn huomauttaneet samasta asiasta. Mä en ole muuta kuin oleskellut koko ikäni, sitä ei työssäkäyvät meinaa hyväksyä.
Sä aina sivuutat toimistotyön, jota teit vuosikausia ukkosi firmassa?!
Veikkaan, että ammattivalittaja on av:n palkkaama höpöttäjä. 50 c kilahtaa tilille jokaisesta aloituksesta.
Harva meistä muista on esimerkiksi kirjoittanut kokonaista kirjaa. Sellainen urakka kyllä vaatii ahkeruutta.
Ja olethan sä perustanut hoitokodin, toiminut kioskiyrittäjänä ja vaikka mitä. Uuttera mimmi kaiken kaikkiaan.
Sullahan onnistuu aina pakkaamiset ja muutotkin päivässä, etten nyt kovin laiskana sua pitäis.
Vierailija kirjoitti:
Ahkerat eivät tee palsta-aloituksia, vaan makaavat sängyssä. Eivät nouse edes sohvalle.
Ap, sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa, jos aiot päästä Suomen laiskimmaksi naiseksi.
Hah, hah eivät nouse edes sohvalle. Nyt ollaan niinku tosiaan laiskuuden ytimessä. Lattia vie minusta jälleen voiton. Lisähappea ja sherpa niin koitan kiivetä sohvalle. Apuuvaa auttakee....
Selvä, eihän siinä sitten mitään.