Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Suomen laiskin nainen

Vierailija
09.06.2021 |

Olen siitä varma.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, eihän siinä sitten mitään.

Vierailija
2/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiskempi. Olen siitä varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on mulle näin sanonut. ap

Vierailija
4/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä siitä t-paita itsellesi.

Vierailija
5/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla todella laiska, jos monet ihmiset on siitä huomauttanut. Ehkä sulla on vaan erikoinen tuttavapiiri.

Vierailija
6/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla suomen laiskin mies? Mottoni on että älä tee tänään mitään minkä voit huomenna teettää toisilla. Tämmöisen oikeasti laiskan on pakko vähän osata suunnitella ja taktikoida.

Vierailija
7/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taitolaji.

Vierailija
8/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla toisiks laiskin.

Vierailija
9/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää narrata meitä ahkerampia. Nimittäin tosi on, että Suomen laiskin nainen ei edes kirjoita tälle palstalle, muusta tekemisistä puhumattakkaan.

Vierailija
10/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen vietyä roskapussit jotka oli viikon ajan odottanut lattialla viemistä.

Vierailija
11/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla todella laiska, jos monet ihmiset on siitä huomauttanut. Ehkä sulla on vaan erikoinen tuttavapiiri.

On sukulaisetkn huomauttaneet samasta asiasta. Mä en ole muuta kuin oleskellut koko ikäni, sitä ei työssäkäyvät meinaa hyväksyä.

Vierailija
12/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ammattimaisen säännöllisesti postannut tänne joka päivä ainakin kymmenen valitusta jo kymmenen vuoden ajan.

Kyllä se ihan työstä käy. Kerro sukulaisille ja eksälle, niin kylläpä hiljenevät.  :) 

Vierailija
13/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ammattimaisen säännöllisesti postannut tänne joka päivä ainakin kymmenen valitusta jo kymmenen vuoden ajan.

Kyllä se ihan työstä käy. Kerro sukulaisille ja eksälle, niin kylläpä hiljenevät.  :) 

Niinpä. Palstapäivystys vaatii todella näppärät sormet ja hyvät istumalihakset. Ei se ole laiskojen hommaa ei.

Vierailija
14/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä tänäänkin syytänyt tänne aloituksia koko päivän. Jos av-palstan mittarilla mitataan, sä olet päinvastoin Suomen ahkerin nainen.

Vierailija
15/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerat eivät tee palsta-aloituksia, vaan makaavat sängyssä. Eivät nouse edes sohvalle.

Ap, sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa, jos aiot päästä Suomen laiskimmaksi naiseksi.

Vierailija
16/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sukulaisetkn huomauttaneet samasta asiasta. Mä en ole muuta kuin oleskellut koko ikäni, sitä ei työssäkäyvät meinaa hyväksyä.

Sä aina sivuutat toimistotyön, jota teit vuosikausia ukkosi firmassa?!

Vierailija
17/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ammattivalittaja on av:n palkkaama höpöttäjä. 50 c kilahtaa tilille jokaisesta aloituksesta.

Vierailija
18/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva meistä muista on esimerkiksi kirjoittanut kokonaista kirjaa. Sellainen urakka kyllä vaatii ahkeruutta.

Ja olethan sä perustanut hoitokodin, toiminut kioskiyrittäjänä ja vaikka mitä. Uuttera mimmi kaiken kaikkiaan.

Vierailija
19/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan onnistuu aina pakkaamiset ja muutotkin päivässä, etten nyt kovin laiskana sua pitäis.

Vierailija
20/34 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkerat eivät tee palsta-aloituksia, vaan makaavat sängyssä. Eivät nouse edes sohvalle.

Ap, sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa, jos aiot päästä Suomen laiskimmaksi naiseksi.

Hah, hah eivät nouse edes sohvalle. Nyt ollaan niinku tosiaan laiskuuden ytimessä. Lattia vie minusta jälleen voiton. Lisähappea ja sherpa niin koitan kiivetä sohvalle. Apuuvaa auttakee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme