Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon treeniä/ruokavaliota vaatii saada nelikymppisenä William/Catherine -kroppa?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi olla yhtä laiha kuin Catherine, vaikka hän kaunis onkin. Olen ollut painoindeksiltäni aikuisena alimmillaan 18,4, harrastin kestävyysjuoksua, ja silti olin vähemmän kuivan näköinen, joten hänen täytyy olla oikeasti alipainoinen, mikä ei ole terveellistä.

Ei alipainoa painoindeksistä katsota, vaain juurikin siitä peilikuvasta. Painoindeksi ei edelleenkään kerro yksilön yli/alipainosta paljon mitään, vaan sopii väestötason arviointiin.

Catherine näyttää ihan terveeltä, ei ihminen tarvitse varastoitua rasvaa. Se riittää että laadukasta rasvaa on ruokavaliossa tarvittava määrä. 

Nainen nimenomaan tarvitsee varastoitua rasvaa estrogeenin valmistamiseen. Ilman sitä tulee osteoporoosi ja monta muutakin vaivaa.

Tarvitsee toki, mutta ei sitä tarvitse olla +20 kiloa ja makkaroiksi asti varastoituneena.

Vierailija
42/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän pituinen Catherine on? Jos painoindeksi on yli 19, on kyllä normaalipainoinen. Ei hän alipainoiselta minun silmään näytä vaan terveeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi olla yhtä laiha kuin Catherine, vaikka hän kaunis onkin. Olen ollut painoindeksiltäni aikuisena alimmillaan 18,4, harrastin kestävyysjuoksua, ja silti olin vähemmän kuivan näköinen, joten hänen täytyy olla oikeasti alipainoinen, mikä ei ole terveellistä.

Ei alipainoa painoindeksistä katsota, vaain juurikin siitä peilikuvasta. Painoindeksi ei edelleenkään kerro yksilön yli/alipainosta paljon mitään, vaan sopii väestötason arviointiin.

Catherine näyttää ihan terveeltä, ei ihminen tarvitse varastoitua rasvaa. Se riittää että laadukasta rasvaa on ruokavaliossa tarvittava määrä. 

Kyllä tarvitsee varastoitua rasvaa mm hormonitasapanon ylläpitoon.

Vierailija
44/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm

Vierailija
45/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän pituinen Catherine on? Jos painoindeksi on yli 19, on kyllä normaalipainoinen. Ei hän alipainoiselta minun silmään näytä vaan terveeltä.

175 on pituus, joten alipainon raja hänelle on 57 kg.

Vierailija
46/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nimenomaan tarvitsee varastoitua rasvaa estrogeenin valmistamiseen. Ilman sitä tulee osteoporoosi ja monta muutakin vaivaa.

Tarvitsee toki, mutta ei sitä tarvitse olla +20 kiloa ja makkaroiksi asti varastoituneena.

Onko Catherinella mielestäsi makkaroita vai miksi otit asian tässä yhteydessä puheeksi?

Vierailija
47/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveimmän näköinen on ollut raskaana olleessaan jolloin silloin paino ollut silti varmasti normaalipainon rajoissa (huomioimatta edes raskautta). Aika kuivalta ja ajoittain jopa anorektisen hoikalta näyttää muulloin,, veikkaan ettei normaalipainon rajoissa ole.

Vierailija
48/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella ja Williamilla on kummallakin just sopivan treenattu kroppa. On lihasta, mutta ei mitään överimuskeleita ja rasvaprossa on pieni.

Näyttävät terveiltä, timmeiltä ja hyvinvoivilta.

Catherinella ei kyllä ole mitään lihasta 😆 Kaunis nainen muutoin, mutta en vaihtaisi omaa kroppaa tuohon, vaikka oma onkin kaukana täydellisestä.

Vierailija
49/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen ja kroppani on aikalailla samanlainen kuin Catherinella. Olen aina ollut luonnostani hoikka. En käy salilla, mutta kävelen joka päivä ja lenkkeilen pari kertaa viikossa.

Olennaisempaa uskoisin olevan ruokailutottumukset. En pidä makeasta ja syön yleisesti ottaen terveellisesti.

Ei tuo kroppa ainakaan itseltäni mitään ihmeempiä ponnistuksia vaadi.

Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtään 175-senttistä nelikymppistä naista, jolla olisi kolmen lapsen jälkeen 60-senttinen vyötärö. Mutta olisi pitänyt arvata, että av:lta se löytyy.

Mitä ihmettä..?

En sanonut olevani samanpituinen. Olen 168cm mutta kyllä, myös kolmen lapsen äiti. Kuten sanoin, tämä on luontainen vartalotyyppini, ns. kuivan kesän orava. En kovastikaan treenaa, en vain ole lihoamiseen taipuvainen. Äitini on samanlainen, myös suurin osa ystävistäni on hoikkia.

Mikä tässä oli niin kovin ihmeellistä?

Vierailija
50/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine ollut nuorempana isokokoisempi. Enkä tarkoita että lihava mutta ei niin hoikka kuin nyt. Hankala sanoa mitään kun ei ole nähnyt livenä.

Jotkut ovat hoikkia luonnostaan ja toiset taas saavat sen kropan syömättömyydellä kuten moni hollywood tähtönen. Youtubessa julkkisten What I eat in a day-videoita ja kyllähän todella moni syö aivan liian vähän. Ruoka voi olla terveellistä mutta hyvin vähäkalorista, alle 1000kcal päivässä. Syövät tyyliin kasviksia ja pähkinöitä. Välillä joku herkkupäivä jolloin voi syödä pienen annoksen pastaa tai palan suklaata. Nämä naiset tunnistaa siitä kun pää näyttää suhteellisen isolta kroppaan verrattuna :D 

Vierailija
51/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Catherine ei ole riittävän kehopositiivinen.

Vierailija
52/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muista tätä vilautusta? Hyvin vahva peba oli ainakin kolmekymppisenä vielä.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2011071914078554

Vierailija
53/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen ja kroppani on aikalailla samanlainen kuin Catherinella. Olen aina ollut luonnostani hoikka. En käy salilla, mutta kävelen joka päivä ja lenkkeilen pari kertaa viikossa.

Olennaisempaa uskoisin olevan ruokailutottumukset. En pidä makeasta ja syön yleisesti ottaen terveellisesti.

Ei tuo kroppa ainakaan itseltäni mitään ihmeempiä ponnistuksia vaadi.

Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtään 175-senttistä nelikymppistä naista, jolla olisi kolmen lapsen jälkeen 60-senttinen vyötärö. Mutta olisi pitänyt arvata, että av:lta se löytyy.

Mitä ihmettä..?

En sanonut olevani samanpituinen. Olen 168cm mutta kyllä, myös kolmen lapsen äiti. Kuten sanoin, tämä on luontainen vartalotyyppini, ns. kuivan kesän orava. En kovastikaan treenaa, en vain ole lihoamiseen taipuvainen. Äitini on samanlainen, myös suurin osa ystävistäni on hoikkia.

Mikä tässä oli niin kovin ihmeellistä?

Mullakin on ”aikalailla samanlainen” kroppa kuin Catherinella. Mitä nyt kymmenen senttiä vähemmän pituutta ja 20 kiloa enemmän painoa. Mutta muuten kuin kaksi marjaa.

Vierailija
54/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta huomaa miten lihavaa kansaa suomalaiset ovat. Jos normaalivartaloista naista tarvitsee oikein ihmetellä eikä uskota palstan lukijoista vastaavia löytyvän! 😆

Enpä uskoisi että Catherinen kroppaa hämmästeltäisiin vaikkapa Ranskassa.

Vierailija
55/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 66vuotias ja hoikempi ja timmimpi kuin herttuatar Catherine! Simpsakka äitini on 91 ja hänkin on vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin Catherine, hän kokeili itse asiassa juuri mekkoaan, jonka oli ostanut n. 25vuotiaana sihteerikkönä kun painoi 44 kiloa ja oli 170 senttiä pitkä ja se mahtui edelleen hänen päälleen. Hän käy joka aamu meressä uimassa ja pilateksessa 4 kertaa viikossa, nuorempana ajoi polkupyörällä pitkiä matkoja.

Vierailija
56/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta huomaa miten lihavaa kansaa suomalaiset ovat. Jos normaalivartaloista naista tarvitsee oikein ihmetellä eikä uskota palstan lukijoista vastaavia löytyvän! 😆

Enpä uskoisi että Catherinen kroppaa hämmästeltäisiin vaikkapa Ranskassa.

Kyllä minä ainakin tunnen henkilökohtaisesti 2-3 suomalaista naista jotka ovat Catherinen kokoisia. Tunnen sen verran hyvin että tiedän heillä olevan syömishäiriöitä.

Vierailija
57/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruokaa kohtuullisesti ja hyötyliikuntaa paljon + joogaa/uintia.

Vierailija
58/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaatia hyvät geenit ja hurjasti stressiä. Noiden kummankin koko suku on samanlaisia laiheliineja, paitsi Williamin äidillä oli hetken pömppövatsa ennen kuin oppi perheen tavoille.

Ja juu, sarkasmia oli.

Ei vaadi juuri mitään jos oikea dieetti ja lihastreeni kelpaa.

Vierailija
59/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaatia hyvät geenit ja hurjasti stressiä. Noiden kummankin koko suku on samanlaisia laiheliineja, paitsi Williamin äidillä oli hetken pömppövatsa ennen kuin oppi perheen tavoille.

Ja juu, sarkasmia oli.

Ei vaadi juuri mitään jos oikea dieetti ja lihastreeni kelpaa.

Ei kyllä 155-senttisestä naisesta ja 165-senttisestä miehestä saa Katen ja Williamin kroppaa esiin millään treenillä. Eli geeneistä se on kiinni.

Vierailija
60/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ihmisillä on hämärtynyt käsitys siitä, miltä normaalipainoinen, hoikka nainen näyttää. Normaalipainon sisään mahtuu monen kokoista ja näköistä. 

Catherinella on lihasta (liian vähän joidenkin kommentoijien mielestä), hän ei ole erityisen pienirakenteinen, vaan pikemminkin harteikas. Rasvaa ei ole tiristetty kokonaan pois, vaikka aika alarajoilla mennään.

Hyvin hoikka ihminen on silti yleensä painoindeksillä 18-21 eli edelleen normaalipainoinen. Muutama kilo saattaa tehdä yllättävän paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi