Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon treeniä/ruokavaliota vaatii saada nelikymppisenä William/Catherine -kroppa?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kokkia, lastenhoitajaa tai muuta palvelusväkeä (just tällä hetkellä) mutta ihan hyvin pysyy kroppa tuossa kunnossa nelikymppisenä. Kasvisruokavalio, jooga ja raittius ovat salaisuuteni.

Lisätään nyt vielä, että ilman noita kolmea tekijää painoin lähes neljäsosameikäläisen verran enempi, vaikka tein fyysistä työtä. Kahdessa vuodessa -15 kg ja hyvin pysyy poissa, koska elämäntavat ovat säännölliset. Eikä tarvitse pingoittaa, laskea kaloreita, olla nälässä tai himourheilla.

Kuinkahan mones Catherinen mitoissa oleva tässäkin ilmestyy? Miksei heihin törmää näin laumoittain oikeassa elämässä?

Yleensä ihmisillä on tapana viihtyä kaltaisessaan seurassa ja hakea vahvistusta omille elämäntavoilleen/asenteelleen kiinnittämällä huomiota tiettyihin asioihin.

Omassa tuttavapiirissäni on lukuisia muitakin hoikkia naisia ja miehiä kuin minä. Johtuu ehkä pitkälti siitä, että suurin osa tutuistani on tullut joogapiireistä ja entisen, liikunnallisen työni parista. Nykyisessä työssäni terveystuotealalla näkee myös paljon hoikkia, terveydestään kiinnostuneita ihmisiä. Prismassa ja baareissa vähän vähemmän.

Nouse sinäkin sohvalta ja tule käymään joogatunnilla, niin näet huoneellisen Catherinen mitoissa olevia. Voit alkaa sellaiseksi itsekin.

Vierailija
82/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaissa suvuissa ollaan laihoja, koska rasvasoluja ei ole tarvinnut varastoida sukupolvien kulussa, kuten köyhien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Katesta nuoruusajan kuvia, ja niissä hän on kyllä huomattavasti tukevampi, jopa vähän pönäkkä esim. reisistä ja pyllystä. Eli Kate ei ole koko ikäänsä ollut laiha tai edes hoikka. Hän ei ole myöskään erityisen siro rakenteeltaan, jos katsoo esim. hartioita. Tällä hetkellä erittäin hoikka tai jopa laiha. Syynä on todennäköisesti hyvin kurinalainen ruokavalio. Välttämättä ei ole mitään anoreksiaa tms., mutta hyppäys hyvin kurinalaisesta syömishäiriöihin ei ole iso. Ymmärrän, että hänen asemassaan ulkonäköpaineet ovat kovat. Brittilehdistö ei ole erityisen hienotunteista.

Vierailija
84/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen geeneillä ja ruokavaliolla mahdotonta

Vierailija
85/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaatii sen kummempaa ihmettä kuin keskiverrosti liikunnallisen ihmisen, joka ei ole päästänyt nyoremmallakaan iällä itseään ylipainon puolelle vaan aina pitänyt kehostaan huolta. En usko että kovin ihmeemmin treenaavat, varmasti suomalaisella liikuntasuosituksella (aikuisella 2,5h reipasta liikuntaa viikossa, lihaskuntoa 2 kertaa viikossa ) ja ruokavaliostaan huoltapitäen tuossa pysyy.

Kun vanhoja valokuvia katsoo niin suomessa monilla oli vielö 80-luvulla hyvinkin tuon tyyppinen kroppa aikuisena. Ei tuo pariskunta erityisen treenatulle näytä, siis miltään lihaskimpuilta.

Vierailija
86/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin samalta kun olin masentunut, en nukkunut enkä syönyt.

Onneksi toivuin, sain painoa +15kg ja näytän nyt terveeltä.

Vierailija
87/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vaatii sen kummempaa ihmettä kuin keskiverrosti liikunnallisen ihmisen, joka ei ole päästänyt nyoremmallakaan iällä itseään ylipainon puolelle vaan aina pitänyt kehostaan huolta. En usko että kovin ihmeemmin treenaavat, varmasti suomalaisella liikuntasuosituksella (aikuisella 2,5h reipasta liikuntaa viikossa, lihaskuntoa 2 kertaa viikossa ) ja ruokavaliostaan huoltapitäen tuossa pysyy.

Kun vanhoja valokuvia katsoo niin suomessa monilla oli vielö 80-luvulla hyvinkin tuon tyyppinen kroppa aikuisena. Ei tuo pariskunta erityisen treenatulle näytä, siis miltään lihaskimpuilta.

Miksi treenattu on nykyään synonyymi lihaskimpulle? Treenaaminen on muutakin kuin painoharjoittelua kuntosalilla.

Vierailija
88/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten alipaino ei ollut tavallista 80-luvulla eikä muinakaan vuosikymmeninä pula-ajan jälkeen.

Vierailija
89/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kokkia, lastenhoitajaa tai muuta palvelusväkeä (just tällä hetkellä) mutta ihan hyvin pysyy kroppa tuossa kunnossa nelikymppisenä. Kasvisruokavalio, jooga ja raittius ovat salaisuuteni.

Lisätään nyt vielä, että ilman noita kolmea tekijää painoin lähes neljäsosameikäläisen verran enempi, vaikka tein fyysistä työtä. Kahdessa vuodessa -15 kg ja hyvin pysyy poissa, koska elämäntavat ovat säännölliset. Eikä tarvitse pingoittaa, laskea kaloreita, olla nälässä tai himourheilla.

Kuinkahan mones Catherinen mitoissa oleva tässäkin ilmestyy? Miksei heihin törmää näin laumoittain oikeassa elämässä?

Ei ehkä siellä maaseudulla.

Täällä Espoossa kyllä valtaväestö on normaalipainoista.

Vierailija
90/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei treenatulta näytä, mutta vähäisesti syövältä. Ei kai niillä hirveästi aikaa syömiseen olekaan, ja kun kaikki maailman ihmiset vatvovat ulkonäköä lehtijuttujen perusteella, niin eihän se hirveästi tee mieli syödäkään.

Aivan normaaleiltahan nuo molemmat näyttää, ei treenaaminen kaikille tarkoita että salilla pitää hihkua tuntikausia joka päivä, eikä ole tarkoituskaan. Jos sinua kiinnostaa se niin se siitä, kaikkien ei tarvitse olla salihiiriä. Kyllä kunnostaan voi silti pitää huolta ja olla ja elää terveelisesti olematta joku muodoton lihaskimppu. Suurin osa palstailijoista ovat silti treenaamattomia pullukoita.

Vierailija
91/98 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio on luultavasti ihan rakenteellisesti suhteessa muuhun kroppaan niin kapea ainakin edestä katsottuna, että näyttää helposti alipainoiselta.

Rasvaprosentti vaikuttaa hyvin matalalta, mutta vaikeahan sitä on kuvista arvioida varsinkin, kun vuosien varrelle on mahtunut kolme raskauttakin. Ehkä hyperemeesi eli sairaalahoitoa vaativa raskaudenaikainen oksentelu on ollut yksi Katen salaisuuksista. 

Vierailija
92/98 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH ja treeniä

Vierailija
93/98 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Itse syön mitä sattuu, treenaan aika vähän. Oon kumminkin sellainen perusliikunnallinen ollut aina. Kahden lapsen jälkeen olen edelleen todella hyvässä kunnossa eikä raskaudet näy missään. Minulla ei ole ollut ikinä lievääkään ylipainoa. N32

Vierailija
94/98 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Itse syön mitä sattuu, treenaan aika vähän. Oon kumminkin sellainen perusliikunnallinen ollut aina. Kahden lapsen jälkeen olen edelleen todella hyvässä kunnossa eikä raskaudet näy missään. Minulla ei ole ollut ikinä lievääkään ylipainoa. N32

Mut olet kymmenen vuotta nuorempi

Vierailija
95/98 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muista tätä vilautusta? Hyvin vahva peba oli ainakin kolmekymppisenä vielä.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2011071914078554

Juu, ei ole mikään "laihaläski" tuo.

Vierailija
96/98 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ryhtiä tukevaa liikuntaa pitää naisen harrastaa tuollaiselta näyttääkseen.

Vierailija
97/98 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötaso vaikuttaa myös mutta onnistuu kyllä jokaiselta terveeltä

Vierailija
98/98 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain ryhtiä tukevaa liikuntaa pitää naisen harrastaa tuollaiselta näyttääkseen.

Eli balettipohjaista tanssitreeniä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän