Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon treeniä/ruokavaliota vaatii saada nelikymppisenä William/Catherine -kroppa?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta huomaa miten lihavaa kansaa suomalaiset ovat. Jos normaalivartaloista naista tarvitsee oikein ihmetellä eikä uskota palstan lukijoista vastaavia löytyvän! 😆

Enpä uskoisi että Catherinen kroppaa hämmästeltäisiin vaikkapa Ranskassa.

Britit taitavat olla Euroopan lihavin kansa, suomi ei ole edes top kympissä. 

Vierailija
62/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta huomaa miten lihavaa kansaa suomalaiset ovat. Jos normaalivartaloista naista tarvitsee oikein ihmetellä eikä uskota palstan lukijoista vastaavia löytyvän! 😆

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä.

Lähde THL

Kyllä täällä ihan tarpeeksi lihavaa kansaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat Euroopan kolmanneksi lihavin kansa.

https://yle.fi/uutiset/3-5631774

Vierailija
64/98 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat Euroopan kolmanneksi lihavin kansa.

https://yle.fi/uutiset/3-5631774

Linkkisi on vuodelta 2006, päivitetty 2010. Tässä tuoreempaa dataa tä​​​​​​​ltä​​​​​​​ vuosikymmeneltä​​​​​​​.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/obesity-rates-by-cou…

Vierailija
65/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamilla ja Katella on todennäköisesti minuuttiaikataulu. Kolme pientä lasta ja edustustehtäviä on entistä enemmän Pihilipin kuoleman ja Harryn & Meghanin sekoilujen jälkeen.

Ja ne geenit. Katen sisko ja äiti ovat melko hoikkia myös.

Vierailija
66/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Williamilla ja Katella on todennäköisesti minuuttiaikataulu. Kolme pientä lasta ja edustustehtäviä on entistä enemmän Pihilipin kuoleman ja Harryn & Meghanin sekoilujen jälkeen.

Ja ne geenit. Katen sisko ja äiti ovat melko hoikkia myös.

Geenit - vai lapsuudenperheessä opittu akitiivinen ja liikkuvainen terve elämäntapa ja terveellinen ruokavalio?

Kyllä omilla elintavoilla on enemmän merkitystä painonhallinnassa kuin suvun geeneillä. 

Kaksikymppinen voi olla vielä "luonnostaan" hoikka, mutta neljäkymppisellä on jo just se kroppa, jonka ansaitsee ja jossa omat elämäntapavalinnat näkyvät hyvässä ja pahassa.

Vierailija
67/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine näyttää kyllä alipainoiselta. Ennen naimisiin menoa oli normaalin hoikka. 

Vierailija
68/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että hyvät geenit auttaa, mutta varmasti myös kokki ja tiukka ruokavalio löytyy. Rouva on kuitenkin nuoruuden kuvissaan nykyistä pyöreämmässä kuosissa, joten tuskin nykyisenlainen hoikkuus on tullut ihan ns ilmaiseksi

Vierailija
69/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo catherine ole oikeasti mitenkään erityisen treenattu. Syö vaan sopivasti, eikä kuten täällä ylipainon luvatussa maassa puolet väestöstä.

Vierailija
70/98 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Catherinea 10 cm lyhyempi, mutta BMI on 17,5 (ennen kuin rupesin treenaamaan lihaskuntoa, oli se 16,5) eli olettaisin olevani suunnilleen yhtä hoikka. Ikää on 46 v ja painoni ei ole pituuskasvun loppumisen jälkeen paljoa vaihdellut. Mitään erityistä ruokavaliota en noudata, enkä laske kaloreita. On ollut aikoja, jolloin en ole liikkunut hyötyliikuntaa enempää ja nyt taas olen siinä suhteessa aktiivisempi. Ehkäpä minulla on sellaiset "pitkänmatkan urheilijan geenit" ja aineenvaihdunta toimii. Ja jos nyt joku alkaa puhua alipainosta, sanottakoon, ettei kukaan lääkäri ole ollut painostani huolissaan. Veriarvoni ovat hyvät. Syön 4-5 kertaa päivässä.

Vierailija
71/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo catherine ole oikeasti mitenkään erityisen treenattu. Syö vaan sopivasti, eikä kuten täällä ylipainon luvatussa maassa puolet väestöstä.

Ei niin vaan erittäin sopusuhtainen. Perinteinen ihannekroppa.

Vierailija
72/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä yhtään. Hyvä aineenvaihdunta riittää. Nuorilla on riittävät lihakset luonnostaan.

Vierailija
73/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella on pitkä selkä ja lyhyet jalat, siksi hänelle sopii hyvin korkokengät, jotka tasapainottavat vartaloa. Ei ole mikään ihannekroppa, mutta laiha. Käsittääkseni on aika tiukalla ruokavaliolla, perheen kokin tehtävä on  valmistaa suht. vähäkalorista ruokaa rouvalla. Eipä siinä mitään, tekisin varmaan itse samalla tavalla, jos olisin noin paljon julkisuudessa.

Erityisen trimmattu tuo vartalo ei ole. Olen itse päälle 40, ja saadakseni Katen vartalon pitäisi pudottaa 4-5 kg. Olen suht. tyytyväinen tähän, ja nuo viimeiset kilot, eli laihduttaminen hoikasta laihaksi, on aika ison muutoksen takana. Mutta siis pystyisin kyllä, jos olisi kova motivaatio ja oma kokki.

Vierailija
74/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen syömishäiriöisten kanssa, ja väittäisin olevani aika hyvä arvioimaan BMI:tä. Catherine on kyllä alipainon puolella, vaikka tavallaan sporttisen oloinen onkin.

Varmasti osin geneettistä, mutta se mitä esimerkkejä hänen ruokavaliostaan on annettu lehdissä, ei ole normaalia aikuisen naisen ruokailua. Hän ilmeisesti noudattaa tiukan vähähiilarista ruokavaliota. Esimerkkiruokina on mainittu kana/kala ja salaatti, gazpacho ja vihersalaatti. Hän välttää runsaasti eri raaka-aineita, kuten kaikkea makeaa, maitotuotteita, viljoja jne.

Tutkimusten mukaan hyvin tarkka ja rajoitettu ruokavalio voi altistaa syömishäiriölle ja oman kokemukseni mukaan voi kuvastaa epätervettä suhdetta ruokaan.

Ei suomalaisten nykyinen keskimääräinen ruokavalio millään hyvä ole, mutta en pitäisi tätä toista ääripäätäkään tavoiteltavana. Ei ole tervettä havitella alipainon rajoja tarkan dieetin ja rajun treenin avulla. Sopivasti rajoja mutta lupa myös nautiskelella ruuasta ihan arjessa, se on kokemukseni mukaan paras tapa syödä.

Vierailija
75/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen ja kroppani on aikalailla samanlainen kuin Catherinella. Olen aina ollut luonnostani hoikka. En käy salilla, mutta kävelen joka päivä ja lenkkeilen pari kertaa viikossa.

Olennaisempaa uskoisin olevan ruokailutottumukset. En pidä makeasta ja syön yleisesti ottaen terveellisesti.

Ei tuo kroppa ainakaan itseltäni mitään ihmeempiä ponnistuksia vaadi.

Osittain samoja mietteitä. Olen jo 45v. Samanlainen kroppa, kun catherinalla. Syön myös välillä herkkuja. Liikun. Kävelen, pyöräilen ja kahvakuulailen.

Vierailija
76/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Kate joka tapauksessa niin laiha, että William ja kuningatarkin ovat huolissaan typyn riutuneesta olemuksesta.  Hiukan jos viitsii etsiä netistä, niin Katen laihuudesta on vaikka kuinka paljon kirjoituksia, että sairaalloisen laiha jo.

Vierailija
77/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokkia, lastenhoitajaa tai muuta palvelusväkeä (just tällä hetkellä) mutta ihan hyvin pysyy kroppa tuossa kunnossa nelikymppisenä. Kasvisruokavalio, jooga ja raittius ovat salaisuuteni.

Lisätään nyt vielä, että ilman noita kolmea tekijää painoin lähes neljäsosameikäläisen verran enempi, vaikka tein fyysistä työtä. Kahdessa vuodessa -15 kg ja hyvin pysyy poissa, koska elämäntavat ovat säännölliset. Eikä tarvitse pingoittaa, laskea kaloreita, olla nälässä tai himourheilla.

Vierailija
78/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kokkia, lastenhoitajaa tai muuta palvelusväkeä (just tällä hetkellä) mutta ihan hyvin pysyy kroppa tuossa kunnossa nelikymppisenä. Kasvisruokavalio, jooga ja raittius ovat salaisuuteni.

Lisätään nyt vielä, että ilman noita kolmea tekijää painoin lähes neljäsosameikäläisen verran enempi, vaikka tein fyysistä työtä. Kahdessa vuodessa -15 kg ja hyvin pysyy poissa, koska elämäntavat ovat säännölliset. Eikä tarvitse pingoittaa, laskea kaloreita, olla nälässä tai himourheilla.

Kuinkahan mones Catherinen mitoissa oleva tässäkin ilmestyy? Miksei heihin törmää näin laumoittain oikeassa elämässä?

Vierailija
79/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on terveen ja hyvinvoivan näköisiä. 

Kun pitää painonsa kurissa nuoresta asti ja jonkun verran harrastaa liikuntaa, niin helposti pysyy hyvässä kuosissa. Ei toi niin paljon vaadi. 

Vierailija
80/98 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on terveen ja hyvinvoivan näköisiä. 

Kun pitää painonsa kurissa nuoresta asti ja jonkun verran harrastaa liikuntaa, niin helposti pysyy hyvässä kuosissa. Ei toi niin paljon vaadi. 

Kuten jo noin ziljoona kertaa on todettu, Catherine ei ollut noin laiha nuorena. Kaikissa kuvissa ennen häitä hän on terveemmissä mitoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi