Kuinka paljon treeniä/ruokavaliota vaatii saada nelikymppisenä William/Catherine -kroppa?
Kommentit (98)
Olin viime kesänä aika lailla tuon näköisessä kunnossa. Olen aina hoikka (normaali tila 172/57-58) mutta viime kesänä aloitin aamuni puolentoista tunnin pyöräilylenkillä, päivällä kävin salilla ja illalla vielä tunnin kävelyllä. Noudatin pätkäpaastoa ja kun joskus laskeskelin kaloreita, niitä tuli n. 1500-1600.
Vyötärö oli kesän lopussa 62 senttiä ja painoa oli 54 kiloa. Peiliin en tosin kovin usein uskaltanut katsoa, koska naama oli aika surkea näky siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William/Catherine -kroppa vaatii synnynnäisen epämuodostuman. Hermafrodiitiksi kutsutaan.
Catherine näyttää minusta vähän Wallis Simpsonilta varsinkin kun käyttää samanlaisia 40-luvun tyylisiä tissipussimekkoja. Leveät hartiat, olemattoman kapea vyötärö, todella pitkä kapea torso ja melkein yhtä kapea lantio.
Ainoa vaan, että Cathrine on kaunis, mitä taas Simpson ei ollut.
No joo, kasvot ovat erilaiset, mutta vartalot yllättävän samanlaiset. Kate tosin oppinut häivyttämään hyvin epäsuhtaisuutta pukeutumisella. Mutta en osaa pitää silti hänen vartaloaan mitenkään esikuvallisena. Diana oli melko saman pituinen mutta mittasuhteiltaan paljon sopusuhtaisempi parannuttuaan syömishäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paljon mitään. Catherineksi pääsee kun ei syö paljon mitään ja esim kävelee päivittäin, kyseessä ns laihaläski kroppa. William käynyt joskus salilla habaa pumppailemassa. Molempien kohdalla ruokavaliolla on suurempi merkitys. Erityisen treenatuiksi kumpaakaan ei voi sanoa.
Tämä on tätä nykyaikaa: jos nainen (tai mies) ei näytä groteskilta lihaskimpulta, hän on laihaläski. Hohhoijaa.
Jep. Normaalipainoinen ja liikunnallinen ihminen on näemmä ihan punainen vaate tätä nykyä. Ilmeisesti sellainen saa sapen kiehumaan, koska nämä haukkujat tietää itsekin että vastaavanlainen kroppa olisi (ainakin ollut) itselläkin saavutettavissa ihan vaan terveellisillä elämäntavoille ja ihan ilman ihmetekoja..
Se sitten harmittaa ja kiukku pitää purkaa nimittelemällä ja vähättelemällä.
En usko, että Catherine on normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paljon mitään. Catherineksi pääsee kun ei syö paljon mitään ja esim kävelee päivittäin, kyseessä ns laihaläski kroppa. William käynyt joskus salilla habaa pumppailemassa. Molempien kohdalla ruokavaliolla on suurempi merkitys. Erityisen treenatuiksi kumpaakaan ei voi sanoa.
Tämä on tätä nykyaikaa: jos nainen (tai mies) ei näytä groteskilta lihaskimpulta, hän on laihaläski. Hohhoijaa.
Hah, ei tarvi näyttää "groteskilta lihaskimpulta". Voi olla jäntevä, toimintakykyisen näköinen ilman isoa lihasmassaa. Lihastonuksen näkee päälle päin, kenellä sitä on, on toimintakykyä, kenellä ei on "laihaläski" ts. näyttää sopisuhtaiselta mutta lihaksisto ei toimi eikä ole työkapasiteettia. Catherine on juuri tällainen, näyttää nätiltä ja sopusuhtaiselta mutta lihastonus ja jäntevyys puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei nämä kumpikaan ole mitään instafitness/salimake-tasoa jollainen nykyisin vasta lasketaan treenatuksi kropaksi.
Ja hyvä niin, etteivät olekaan koska tuollainen on just se normaali, treenattu hyvä kroppa. Ei ylipainoa eikä ylimääräisiä muhkuroita/makkaroita eikä muskeleita vaan ihan normilihakset jotka erottuu kivasti.Tosi ärsyttävää, kun nykyään kaikki normaalit vartalot ovat laihojaläskejä.
Säälittävää kutsua läskiksi ihmistä, jolla ei läskiä selvästikään ole. Oletan, että perusteluna on lapsellinen halu haukkua, kiusata ja moittia, ja kun ei muuta keksitä, niin aina voi kutsua läskiksi. Sehän on se "kaikkein kauhein asia", mikä ihmistä voi kohdata.
Kuuluu samaan kategoriaan kuin "p1htarihu0raksi" haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi olla yhtä laiha kuin Catherine, vaikka hän kaunis onkin. Olen ollut painoindeksiltäni aikuisena alimmillaan 18,4, harrastin kestävyysjuoksua, ja silti olin vähemmän kuivan näköinen, joten hänen täytyy olla oikeasti alipainoinen, mikä ei ole terveellistä.
Ei alipainoa painoindeksistä katsota, vaain juurikin siitä peilikuvasta. Painoindeksi ei edelleenkään kerro yksilön yli/alipainosta paljon mitään, vaan sopii väestötason arviointiin.
Catherine näyttää ihan terveeltä, ei ihminen tarvitse varastoitua rasvaa. Se riittää että laadukasta rasvaa on ruokavaliossa tarvittava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei tarvi näyttää "groteskilta lihaskimpulta". Voi olla jäntevä, toimintakykyisen näköinen ilman isoa lihasmassaa. Lihastonuksen näkee päälle päin, kenellä sitä on, on toimintakykyä, kenellä ei on "laihaläski" ts. näyttää sopisuhtaiselta mutta lihaksisto ei toimi eikä ole työkapasiteettia. Catherine on juuri tällainen, näyttää nätiltä ja sopusuhtaiselta mutta lihastonus ja jäntevyys puuttuu.
Juu juu, Catherinella ei lihaksisto toimi eikä ole työkapasiteettia. Uskotaan, kun sinä sanot.
Mikä sinun ongelmasi oikein on? Et ole sujut oman kroppasi kanssa ilmeisesti, ja harmittaa, koska pidät itseäsi "normaalina", mutta sitten joku toinen kehtaakin sanoa, että Catherinekin on ihan normaali. Sinulle on tärkeää ihmisten vertailu ja haluaisit, että vain sinun vartalomalliasi saa sanoa normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Normaalipainoinen ja liikunnallinen ihminen on näemmä ihan punainen vaate tätä nykyä. Ilmeisesti sellainen saa sapen kiehumaan, koska nämä haukkujat tietää itsekin että vastaavanlainen kroppa olisi (ainakin ollut) itselläkin saavutettavissa ihan vaan terveellisillä elämäntavoille ja ihan ilman ihmetekoja..
Lähempänä normipainoa kuin +20 kiloa ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole!! :D Vaan treenattu, oletko ihan sokea.
Tuollaisen kauniin kolmion mallisen lantio-vyötärön saa vain treenaamalla.
Mä olen 50+ ja olen yhä yhtä hoikka kuin Catherine.
Ei se niin paljon mitään vaadi. Pientä itsekuria vain syömisissä eikä edes huippuaktiivista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin paljon mitään vaadi. Pientä itsekuria vain syömisissä eikä edes huippuaktiivista elämää.
Miten syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähempänä normipainoa kuin +20 kiloa ylipainoinen.
Itse asiassa alipaino muuttuu nopeammin terveysriskiksi kuin ylipaino. Joten Catherinen alipaino voi olla suurempi terveysriski kuin 20 kg ylipaino. Kumpaakaan ei pidä tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi olla yhtä laiha kuin Catherine, vaikka hän kaunis onkin. Olen ollut painoindeksiltäni aikuisena alimmillaan 18,4, harrastin kestävyysjuoksua, ja silti olin vähemmän kuivan näköinen, joten hänen täytyy olla oikeasti alipainoinen, mikä ei ole terveellistä.
Ei alipainoa painoindeksistä katsota, vaain juurikin siitä peilikuvasta. Painoindeksi ei edelleenkään kerro yksilön yli/alipainosta paljon mitään, vaan sopii väestötason arviointiin.
Catherine näyttää ihan terveeltä, ei ihminen tarvitse varastoitua rasvaa. Se riittää että laadukasta rasvaa on ruokavaliossa tarvittava määrä.
Nainen nimenomaan tarvitsee varastoitua rasvaa estrogeenin valmistamiseen. Ilman sitä tulee osteoporoosi ja monta muutakin vaivaa.
Catherinella ei ole mikään kapea lantio vaan ihan normaali naisen lantio eikä ylimääräistä painoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin paljon mitään vaadi. Pientä itsekuria vain syömisissä eikä edes huippuaktiivista elämää.Miten syöt?
Kolme kertaa päivässä. Viljaa, kasviksia ja hedelmiä, vähän viiliä, munia, joskus lihaa, voita. Herkuttelen parilla suklaapalalla päivittäin.
Catherinella on leveähköt hartiat ja pitkä selkä. Paino on hyvin kurissa, mutta myös rakenne on hoikan vyötärön salaisuus.
Hän on aika tasaisen lihaksikas, joten veikkaan, että harrastaa monipuolisesti liikuntaa ja lopun aikaa juoksee lasten perässä. Ja syö terveellisesti, mutta on hyvin tarkka kaloreista. Minun silmään Catherine on luonnostaan hoikka, mutta ei ihan näin hoikka.
Elegantit asut näyttävät paremmalta hoikan ja ryhdikkään ihmisen päällä. Se on osa kuninkaallisten työtä. Tanskan Mary esittelee yllään tanskalaista designia, Letizia taas espanjalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten sen läskin lihaksisto ja työkapasiteetti kun olemus on ryhditön ja veltto kuin pystyyn nostetulla pottusäkillä?
Esim Katen käsivarret on hyvinkin timmit ja jäntevät vaikka niissä ei mitään superpumpattuja lihaksia olekaan. Lisäksi hänellä on huikean hyvä ryhti eikä korkokengillä kävelykään saa häntä menettämään kehonhallintaa eli kyllä syvätkin lihakset on kunnossa.
Hyvä esimerkki samoista piireistä ja tasan vastakkaisesta on yorkin prinsessat jotka esim prinssi Philipin hautajaisissa harppoi etukenossa ja polvet koukussa.
Tuskin itse käyvät ruokaostoksilla lähikaupassa tai juuri missään, missä ruokaa itse ostaisivat. Ei tule kiusauksia, kun lihottavaa ruokaa ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Catherine ole normaalipainoinen. Hän on hyvin hoikka. Uskon erittäin tarkan ruokavalion olevan tämän hoikkuuden suurin "salaisuus".
Olin vielä 50 vuotiaana yhtä hoikka, kuin sinä. Se vaati 10 tuntia liikuntaa viikossa (sali ja juoksu) ja tarkkaan syömisten miettimisen.
Tuli sitten sairaus ja liikunta väheni. Painoa tuli 10 kg lisää. Mutta stressiä vähemmän. En ole enää yhtä upea kropaltani nyt 60 vuotiaana, mutta hieman leppoisampi ja armollisempi, kun ei tarvitse joka päivä miettiä treeniä ja sitä, mitä syö.
Bmi on nyt 22