Masterchef Australia kausi 13
on ollut minulle pettymys tämä alku. Kilpailijoita on nyt alussa niin paljon, että vain oudot ja kummat jäävät mieleen. Miksi 24, kun jo 12 uuutta ihmistä jossain ohjelmassa on paljon, ja seuraaminen siten raskasta.
Eilen, Nigella jaksossa, oli pudotuksessa rouva, jolla pitkät hiukset olivat päälaella sotkuisena, hapsottavana kasana, ja nuori mies, joka vollotti joka käänteessä tai ainakin väänteli naamaansa itkuisesti. Oli vaikeaa katsoa. Voi olla, että vika onkin minussa, en taida enää rakastaa tätä ohjelmaa. Saa nähdä, jatkuuko katselu.
Miten te muut, vieläkö jaksatte fanittaa?
Kommentit (213)
Muistanko väärin vai onko muilla kausilla kehotettu menemään mukavuusalueen ulkopuolelle useammin, eli tässä tapauksessa kyllä ihmettelen ettei currysta ole tullut sanomista... Tulee vähän muutenkin vibat, että ehkä on tarkoituskin että ohjelma toimii jonakin intialaisen ruuan mainoskampanjana.
Minusta Pete on muita valovuosia edellä, ottaa riskejä koko ajan ja onnistuu. Depinder olisi tällä viikolla voinut pudota ellei olisi niin lellikki.
Vierailija kirjoitti:
^ Pete ja Tommy ovat taitavia kokkeja vaikkakin hyvin erilaisia ruokia laittavat omalla tyylillään.
Viime jaksossahan Tommy kehaisi Peteä jopa neroksi, no onhan sillä kyllä loistava näkemys kokkaamisesta, ihan harrastuspohjalta fine diningia eikä vissiin ole edes koko ikäänsä harrastanut kokkausta.
Pari currymuijaa jo lähteny.
Viime pudotus meni just kuten piti koska Depinderin takiahan nuo neljä nyt pudotukseen joutui.
Pete on kokeista kaikkein luovin, pudotushaasteessa Pete loisti taas. Huomasitteko että kun Kishwar meni halaamaan Tommyä niin Tommy väisti tilannetta. Kilpailijoita on nyt 8, en uskokaan että kaikki tykkäävät toisistaan vaikka niin annetaan ymmärtää. Ohjelmassa ei ole mitään negatiivisia juttuja, ei tuomareilta eikä kilpailijoilta. No, Depinder tippui. Hän oli muutaman jakson ajan ihan lamaantunut. 61 jaksoa tätä ohjelmaa on ihan liikaa. Ensin kaikki kokkaavat ja kolme parasta pääsee seuraavan jaksoon. Sitten kokataan ja paras saa koskemattomuuden. Sitten taas kaikki, paitsi yksi, kokkaavat pudotushaasteessa. Homman voisi tehdä niin, että yhdessä jaksossav valittaisiin paras sekä huonoin joka putoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Viime pudotus meni just kuten piti koska Depinderin takiahan nuo neljä nyt pudotukseen joutui.
Totta.
Ärsyttää myös pasta Elise, joka on vähän kuin viime kauden Laura. Pastaa ja lisää pastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime pudotus meni just kuten piti koska Depinderin takiahan nuo neljä nyt pudotukseen joutui.Totta.
Ärsyttää myös pasta Elise, joka on vähän kuin viime kauden Laura. Pastaa ja lisää pastaa.
Elisen olisi pitänyt pudota jo ajat sitten, en ymmärrä miten hän on onnistunut pääsemään näin pitkälle.
Nyt on enää niin vähän kilpailijoita jäljellä, että väkisin alkaa omia suosikkeja tippumaan seuraavaksi. Toivoisin seuraavien lähtijöiden olevan Elise ja Linda, sen jälkeen soisin voiton oikeastaan kenelle vaan. Pete ja Tommy on olleet mun suosikkeja jo pitkään, ja nyt loppua kohti oon alkanut fanittaa myös Justinia joka on parantanut huimasti viime aikoina.
Peten ja Tommyn ego sai eilen kolhun. Olivat liian itsevarmoja.
Mitä tulee jälkiruokiin, osataanko tällä kaudella tehdä muuta kuin jäätelöä? Ja tietysti granitalla.
Elisen annoksessa olisi toiminut jäätelön kanssa suklainen kakku ja Justinilla grillattu ananas.
Mä en kans tajua tätä curryjen ja jäätelöiden jatkuvaa tekemistä. Sama kun ite vääntäisin kisassa karjalanpaistia ja mustikkapiirakkaa jaksosta toiseen
Ja taas Elise teki pastaa.
Olin varma, että nyt Pete putoaa, kun valitsi raaka-aineeksi perunan, mutta loistavasti hän taas kokkasi ihan uskomattoman annoksen. Hän on kyllä todella luova ja kekseliäs. Toivon todella, että hän voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkäsin Tommysta.
Niin mäkin. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas niitä tyyppejä jotka kehittyy kokkeina paljon ja kun on tarpeeks pitkään tuossa ohjelmassa niin pääsee enemmän esiin tietysti, kiinnitti huomiota hauska puhetyyli. Eläväinen olemus.
Tommyn poislähtö harmittaa, oli niin hienoluonteinen mies. Jätti joka tapauksessa hyvän jäljen itsestään meihin maailmankansalaisiin. Onhan sekin paljon se...
Jos ja kun Pete jatkaa tuolla tavalla, hän on voittajasuosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas niitä tyyppejä jotka kehittyy kokkeina paljon ja kun on tarpeeks pitkään tuossa ohjelmassa niin pääsee enemmän esiin tietysti, kiinnitti huomiota hauska puhetyyli. Eläväinen olemus.
Niin juuri, ja se intohimo, joilla hän kuvaili ruokia..!
Tykkäsin myös Depinderistä.
Tää pastanainen olisi saanut lähteä.
Karri-ihmiset ainoa "kolo komeassa" tällä kaudella. Nyt on kuitenkin ollut eri meininki, on pakotettu enemmän tekemään fine diningia. Hyvä niin.
Repesin totaalisesti termille ”currymuijat” 😂 Tykkään Sabinasta ja Petestä, myös Linda mielestäni petrannut. Elise ja ne aina samat mummun pastat joutavat kyllä jo kotiin.
Niinpä. Käsittämätön moka. Miten hän ei tajunnut, että eihän se voi tutista siinä syvällä lautasella.