Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia kausi 13

Vierailija
09.06.2021 |

on ollut minulle pettymys tämä alku. Kilpailijoita on nyt alussa niin paljon, että vain oudot ja kummat jäävät mieleen. Miksi 24, kun jo 12 uuutta ihmistä jossain ohjelmassa on paljon, ja seuraaminen siten raskasta.
Eilen, Nigella jaksossa, oli pudotuksessa rouva, jolla pitkät hiukset olivat päälaella sotkuisena, hapsottavana kasana, ja nuori mies, joka vollotti joka käänteessä tai ainakin väänteli naamaansa itkuisesti. Oli vaikeaa katsoa. Voi olla, että vika onkin minussa, en taida enää rakastaa tätä ohjelmaa. Saa nähdä, jatkuuko katselu.
Miten te muut, vieläkö jaksatte fanittaa?

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin nyppii tämä tulossa oleva jakso, jossa kokataan Ulurun reunamilla. En muista, että ohjelmassa olisi ikinä ollut yhtään alkuperäiskansojen edustajaa. Mutta heidän pyhä paikkansa kelpaa, siis joutuu, taustakuvaksi. Uluru taitaa olla maailmalla kuitenkin tunnetumpi kuin McA.

Vierailija
82/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin nyppii tämä tulossa oleva jakso, jossa kokataan Ulurun reunamilla. En muista, että ohjelmassa olisi ikinä ollut yhtään alkuperäiskansojen edustajaa. Mutta heidän pyhä paikkansa kelpaa, siis joutuu, taustakuvaksi. Uluru taitaa olla maailmalla kuitenkin tunnetumpi kuin McA.

Luulen kyll että masterchef on tunnetumpi. Taitaa olla aika monessa maassa se mikä ausseista eka tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi curryt saisi jo riittää. Edellisillä kausilla on kokattu sentään jotain muutakin.

Vierailija
84/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on Pete ja Sabina 👍

Vierailija
85/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan uutta tämä Uluru.

Vierailija
86/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakso 48: Kishwar teki taas currya.

Ja mua vähän ihmetyttää tää Minoli myös. No curryahan sekin eilen laittoi, mutta entäs se viimeviikkoinen haaste jossa piti laittaa se vaniljaherkku, niin tää tekee ananaskeikauskakun, ja onnistui jättämään taikinan raa'aksi. Siis mun mutsi teki joskus 70-luvulla ananaskeikauskakkuja. 

No joo. Mä olen edelleen ihan ihastunut Peten tyyliin, tosi kekseliästä kokkausta, ja onpa söötti mies. 

Ei se ollut ananaskeikauskakku (vaikka kääntäjä vissiin niin väittikin), vaan ananas-tartetatin. Niillä on iso ero. Keikauskakkuun käytetään tavallista kakkutaikinaa ja tarte tatinissa on voitaikina.

Vierailija
87/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peten puolesta on kyllä saanut jännittää. Sen verran erikoisia annoksia laittaa. Eilenkin sanoin ääneen, että paista se pihvi. Mutta meni kuin menikin jatkoon kurpitsallaan.

Vierailija
88/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kyllästyä noiden tuomareiden ihquhehkutuksiin. Kaikki ruuat on FANTASTISTA, LOISTAVAA, EEPPISTÄ, TÄYDELLISTÄ, POIKKEUKSELLISEN HYVÄÄ, ERINOMAISTA, MAHTAVAA, UPEAA, ERITTÄIN HIENOSTUNUTTA, VIRHEETÖNTÄ, ... jotain rajaa... Ymmärrän että kilpailijoita pitää kehua ja kannustaa, mutta tämän kauden superlatiivit alkaa olla jo vähän liikaa.

Vierailija
89/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä ruokien ylistys on jo toisinaan vähän imelää. Uutena on tullut tuo ruuan soimaan saaminen. :)

Vierailija
90/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli, currynkeittäjän takia Pete hävisi;)

Kiva katsoa myös Peten ja Justinin hyvää kaveruutta.

Vierailija
91/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun meni ohi se miksi jälkiruoka oli epäonnistunut. Kertoisko joku?

Vierailija
92/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannacottassa liikaa liivatetta.

Vierailija
93/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa liivatetta, pannacotta oli yhtä kiekkoa, sen olis voinut viedä urheilukentälle.

Vierailija
94/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ahaa, eli ei varmaan tutissut sopivasti. No nyt sitten pitää jännittää maanantaihin kuka putoaa.

Vierailija
95/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ahaa, eli ei varmaan tutissut sopivasti. No nyt sitten pitää jännittää maanantaihin kuka putoaa.

Pannacotat hyydytettiin annoslautaselle eikä korkeaan kippoon, eikä tosiaan tutissut, tuomari leikkasi siitä viipaleen ja heilutteli sitä ilmassa.

Minuakin jännittää tuleva pudotus, Peten toivon selviävän jatkoon.

Vierailija
96/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No jos toivoa saa niin Linda tai Depinder saisi pudota.

Vierailija
97/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa, jossa tehdään pannacottaa ihmettelen suuresti, miksei Depinder huomannut että se massa ei tutise yhtään siinä soppakulhossa? Ihan turha häviö, kun kaikki muu oli priimaa.

Vierailija
98/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petehän yhdessä haasteessa hiillosti kampelat täydellisiksi, mutta kalojen perkaaja (Sabina?) jätti niihin sisälmyksiä ja siksi joutui pudotukseen.

Vierailija
99/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ No jos toivoa saa niin Linda tai Depinder saisi pudota.

Samis, Pete ja Tommy ovat niin suloiset, ja hyviä kokkeja.

Vierailija
100/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Pete ja Tommy ovat taitavia kokkeja vaikkakin hyvin erilaisia ruokia laittavat omalla tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan