Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia kausi 13

Vierailija
09.06.2021 |

on ollut minulle pettymys tämä alku. Kilpailijoita on nyt alussa niin paljon, että vain oudot ja kummat jäävät mieleen. Miksi 24, kun jo 12 uuutta ihmistä jossain ohjelmassa on paljon, ja seuraaminen siten raskasta.
Eilen, Nigella jaksossa, oli pudotuksessa rouva, jolla pitkät hiukset olivat päälaella sotkuisena, hapsottavana kasana, ja nuori mies, joka vollotti joka käänteessä tai ainakin väänteli naamaansa itkuisesti. Oli vaikeaa katsoa. Voi olla, että vika onkin minussa, en taida enää rakastaa tätä ohjelmaa. Saa nähdä, jatkuuko katselu.
Miten te muut, vieläkö jaksatte fanittaa?

Kommentit (213)

Vierailija
61/213 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maja oli koko kokkauksen ajan ulkona kuin lumiukko.

Majan ja Minolin paluu oli täysin turhaa, syystä olivat pudonneet.

Ja näistä paluupaikoista käytiin kisaa kokonainen viikko, kauden tylsin viikko. Ei anna kisaan mitään lisää tuo pudonneiden paluu, 61 jaksoa kaudessa on niin paljon, että siitä vois karsia.

Kieltämättä tässä huomaa että nää vierailevat superstarakokit tekee paljon ohjelmalle. Nythän noi on korkeintaan videolla ja videovierailu ei ole sama asia kuin jos esim. gordon pitää viikon verran jaksoja ja hengailee noiden kilpailijoiden keskellä niiden kokatessa.

Samalla noi superstarat saa nää kurrimestarit pakotettua tekemään muutakin kuin sitä yhtä ja samaa lihasoosia pienillä maustevaihteluilla. 

Vierailija
62/213 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut ihan kauhea himo opetella tekemään currya :D Vaikka tosiaan itsekin mietin, että kuinka voi kerta toisensa jälkeen päästä jatkoon tekemällä currya..

Mutta kaikenkaikkiaan koukuttava ohjelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/213 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä niitä joukkuetehtäviä, joissa laitettiin koju pystyyn johonkin tapahtumaan ja kisattiin siitä mikä joukkue kerää eniten rahaa.

Tommy on kyllä ollut liekeissä viimeisimmissä jaksoissa, oikein näkee miten hän nauttii tehtävistä ja silloin kun nauttii, niin myös kokkaa superhyvin. Jos jatkaa samalla tavalla loppuun asti, niin soisin mielelläni voiton hänelle. Pete on myös vahva voittajasuosikki.

Kiva kun tällä kaudella on ollut painetesteissä muutakin kuin niitä järjettömän teknisiä suklaajälkiruokia joita monella kaudella nähtiin. Muutenkin ollut huomattavasti vähemmän sellaisia kilpailijoita, jotka tekevät joka tehtävässä jälkkäreitä.

Vierailija
64/213 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Currytyttö Depinder teki pudotushaasteessa curryä. Tyttö oli koko kokkauksen ajan vaisu, ja tarjoili tuomareille curryn kanssa raakaa riisiä. Depinder ja Aaron olivat pahnanpihjimmaiset ja kotiin lähti Aaron. Depinder on lannistuneen oloinen. Kuinka pitkälle hän pötkii tarjoilemalla jatkuvasti curryä oli haaste mikä tahansa. Curryjäätelöäkö, ai niin, Petehän teki sitä ja se oli loistava annos.

Vierailija
65/213 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depinder teki tosiaan jo ainakin toisen kerran katkarapucurryn. Yllättyi kyllä, kun joutui pudotukseen, hänethän juuri edellisenä paivänä lellittiin koskemattomuushaasteeseen Justin kanssa, vaikka hän käytti nuudelia kaikkein vähiten, eikä jatkojalostanut sitä mitenkään. Tuo noin ilmeinen suosiminen on kyllä tympeää.

Vierailija
66/213 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 48: Kishwar teki taas currya.

Vierailija
67/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua vähän ihmetyttää tää Minoli myös. No curryahan sekin eilen laittoi, mutta entäs se viimeviikkoinen haaste jossa piti laittaa se vaniljaherkku, niin tää tekee ananaskeikauskakun, ja onnistui jättämään taikinan raa'aksi. Siis mun mutsi teki joskus 70-luvulla ananaskeikauskakkuja. 

No joo. Mä olen edelleen ihan ihastunut Peten tyyliin, tosi kekseliästä kokkausta, ja onpa söötti mies. 

Vierailija
68/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin hoita kokkeja kun en muistanut kaikkien nimiä. Harmikseni vahingossa sain tietää kisan voittajan. Se on sama jos dekkaria lukiessa kurkistaisi viimeiseltä sivulta kuka on murhaaja. Aion kuitenkin katsoa kaikki masterchefin jaksot loppuun saakka.

Vierailija
69/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mua vähän ihmetyttää tää Minoli myös. No curryahan sekin eilen laittoi, mutta entäs se viimeviikkoinen haaste jossa piti laittaa se vaniljaherkku, niin tää tekee ananaskeikauskakun, ja onnistui jättämään taikinan raa'aksi. Siis mun mutsi teki joskus 70-luvulla ananaskeikauskakkuja. 

No joo. Mä olen edelleen ihan ihastunut Peten tyyliin, tosi kekseliästä kokkausta, ja onpa söötti mies. 

Samaa ihmettelin keikauskakun suhteen. Pete on ihana, ja hänellä näytti olevan ihana perhe, jota Pete selvästi rakastaa suuresti. Pete on numero yksi.

Vierailija
70/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kamala tämä.Curtis Stone kokkaus. Vaikka otin äänet pois, tuo jatkuva nopeammin nopeammin käskytys stressaa kotisohvallakin. Oikein meni voitto, Sabina on minun suosikkini. Ja olihan potunpalasen epätäydellisyys vain pieni virhe.

Vierailija
71/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari edellistä jaksoa on huonosti leikattuja. Scottin perhe ei saanut sanoa mitään ja tässä jaksossa tuomarin puhe jäi puolitiehen.

Vierailija
72/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari edellistä jaksoa on huonosti leikattuja. Scottin perhe ei saanut sanoa mitään ja tässä jaksossa tuomarin puhe jäi puolitiehen.

Toisaalta Scott ei itse ole puhunut mitään perheestään muistaakseni, ehkä halusivatkin pitää itsensä "piilossa".

Vierailija
73/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näytettiin eilen vain sitä äkäistä kissaa Scottin kohdalla. Omaiset eivät sanoneet mitään.

Vierailija
74/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näytettiin eilen vain sitä äkäistä kissaa Scottin kohdalla. Omaiset eivät sanoneet mitään.

Niin näytettiin, oli kyllä varsinainen persoona. Minusta Scott on puhunut miehestään muutaman kerran. Nyt ei tämä kissoja pidellyt ihminenkään saanut sanoa mitään.

Vierailija
75/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko leikattu heidän puheosuutensa pois kuten oli tuomarin puhe pätkäisty omituisesti.

Vierailija
76/213 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on yksi lemppareista, vaikka kaipaankin Georgea...Ihmettelen silti miten heidän aikataululla pitäisi valmistaa paksua naudanlihaa alle tunnissa? Karjalanpaisti vie palasinakin jo sen 4 tuntia vähintäin. EI ole oikein uskottavaa touhua. Tosi ykstoikkoisia on monet ruuat ja liian yksinkertaisia, esim kampasimpukka...mutta huikeita jälkkäreitä ne taikoo! Toivoisin Tommylle voittoa, on eniten kehittynyt ja kaikkein innostunein ja luovin tuolla. Pete on sitten myös melki yhtä hyvä. Naiset osaa vain karria.

Vierailija
77/213 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete minunkin suosikki voittajaksi. Tekee kekseliäitä ruokia ja on tosi symppis.

Mitä ihmeen rukousnauhaa se Jock koko ajan näprää käsissään?

Vierailija
78/213 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete minunkin suosikki voittajaksi. Tekee kekseliäitä ruokia ja on tosi symppis.

Liittyy stressin tms. purkamiseen, on myös kertonut menneisyyden heroiinin käytöstä joten olisiko yhteyttä. Englanniksi löytyy googlesta jokin artikkeli.

Vierailija
79/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuota rukousnauhaa näprätään esim. Kreikassa (komboloi) just stressin lievittämiseen, en kyll tiedä mikä niitä kafeniossa istuvia ukkoja stressaa... Ja katolisissa maissa liittyy just rukousten laskemiseen. 

Vierailija
80/213 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Jockhan antoi Brentille läksiäislahjaksi yhden komboloin (siis mä kutsun sitä komboloiksi Kreikan tyyliin). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän