Miksi niin monet miehet pitävät naismakuaan poikkeavana :D
Puhuttiin miehen kanssa hiuksista ja mies sitten kertoi tohkeissaan kuinka tykkää enemmän pitkistä kuin lyhyistä hiuksista naisilla ja kuulemma hänen poikansa tykkää myös! Wau! Sanoin miehelle, että "no olettepa erikoisia, eiköhän suurin osa miehistä tykkää nimenomaan pitkistä hiuksista naisella" , johon mies vastasi "eikös se ole juuri päinvastoin, että miehet tykkää yleensä lyhyemmistä?"
En voi muuta kuin ihmetellä miesten kuvitelmia itsestään ja muista miehistä. Onkohan tämä sama ilmiö kuin se, että miehet kuvittelevat harhoissaan olevansa komeampia kuin ovat?
Kommentit (70)
Jep! Luulevat olevansa niiiiin erilaisia, kun pitävät lyhyistä, muodokkaista bruneteista pitkien, hoikkien blondien sijaan.
Tuo miehen kommentti olisi naiselta vastannut tällaista kommenttia: "rikas mies kiinnostaisi minua kyllä enemmän kuin köyhä, mun kaveri Maija ajattelee samoin!"
😅🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut hieman ylipainoiseen nörttinaiseen, jolla on sivusiili. Ainakin miespuoliset kaverini pitävät ulkoisesti erilaisista naisista.
Onko hänellä sateenkaarikassi?
Mittava otanta sinulla tuossa gallupissa.
Minulla on ainakin geneerisin naismaku mitä on olemassa. Pitkätukkainen, hyvännäköinen ja nuori ja alle 170 cm on paras. Huomasitteko mitä tein tässä? Tulin kertomaan, että no minä ainakin olen erilainen kuin muut miehet, koska en yritä väittää olevani erityinen.
Haluaisin 250cm amazon naiset, hieman matalalla naisäänellä. tosi isot tissit ja paksut reidet ja peppu. tuskin kovin moni haluaisi. hän myös kantaisi mua ja paijaisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jep! Luulevat olevansa niiiiin erilaisia, kun pitävät lyhyistä, muodokkaista bruneteista pitkien, hoikkien blondien sijaan.
”Minä pidän tisseistä, kun taas kaikki kaverini perseistä!” ”Kaverini haluavat meikatun naisen, minulle kelpaa ’luonnonkauniskin’!” ”Jätkäkaverini etsivät salikissaa, minä pidän pehmeämmistä [kuitenkin max. 59-kiloisista]!”
Tyhjyys pitää täyttää, jotta pääsee panemaan.
Siinä vaiheessa mies voi leuhkia poikkeavalla naismaullaan, jos tykkää yli 180 cm pituisista naisista, joilla on lättäperse, iso roikkomaha ja putkimaiset rinnat. Kaikki nämä "muut miehet tykkää Pamela Andersonista, mutta mä tykkään Ariana Grandesta" herättää lähinnä huvittuneisuutta.
ihan kaikki miehet sitä ja tätä. blaablaablaa. sössönsöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Minä pidän tisseistä, kun taas kaikki kaverini perseistä!” ”Kaverini haluavat meikatun naisen, minulle kelpaa ’luonnonkauniskin’!” ”Jätkäkaverini etsivät salikissaa, minä pidän pehmeämmistä [kuitenkin max. 59-kiloisista]!”
Tästä oli joku keskustelukin täällä joskus. Miksi miehet lesoilevat erikoisella naismaullaan, joka ei ole lainkaan erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa mies voi leuhkia poikkeavalla naismaullaan, jos tykkää yli 180 cm pituisista naisista, joilla on lättäperse, iso roikkomaha ja putkimaiset rinnat. Kaikki nämä "muut miehet tykkää Pamela Andersonista, mutta mä tykkään Ariana Grandesta" herättää lähinnä huvittuneisuutta.
Juu, eipä noita Arianoja tai Pameloita täällä Suomessa näy missään.
Mene ulinainen sinne Prismaan päiväretkelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli joku keskustelukin täällä joskus. Miksi miehet lesoilevat erikoisella naismaullaan, joka ei ole lainkaan erikoinen.
Juu, onneksi te naiset olette niin uniikkeja lumihiutaleita. NOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja miten tämä naismaulla lesoilu ilmenee elämässäsi?
Itse en edes miehenä tunne kyseistä ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja miten tämä naismaulla lesoilu ilmenee elämässäsi?
Itse en edes miehenä tunne kyseistä ilmiötä.
naisten mielikuvituksessa. naiset kuvittelevat olevansa uniikkeja lumihiutaleita, joten he luuluvat miesten kuvittelevan samoin
Enpä ole törmännyt tuollaiseenkaan ilmiöön. Mutta minä ymmärränkin, että miehet ja naiset ovat yksilöitä, joilla on ihan omat ajatuksensa. Esimerkiksi "niin monet" naiset eivät ole miesvihatrolleja, vaikka ap onkin.
Minua ei myöskään suuresti kiinnosta muiden nais- tai miesmaku.
160cm max 55kg jolle kakkonen on ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Mittava otanta sinulla tuossa gallupissa.
Nämä näissä avauksissa aina huvittaa. Useat miehet = yksi mies.
Muutenkin nämä tuntuu miehenä hassulta. Jos minä ajalttelen "naismakuani", niin ei todellakaan tulisi mieleen, että silloin puhutaan hiusten pituudesta vaan jostain ihan muusta.
Puhtaat kauneusihanteet toinen juttu.
Oikeastaan minusta sekä miehet että naiset ovat todella ns. massaeläimiä, mitä tulee kumppanikriteereihin. Tyypillisesti omaa makua vain halutaan pitää erikoisena lumihiutaleena, mutta oikeassa elämässä n. 95 prosentilla on samoja ajatuksia ihannekumppanin ulkoisesta muodosta.
Jokaiselle ehkä on joku ottaja, mutta harvassa ovat ne jotka oikeasti preferoivat harvinaisempaa ulkonäköä.
Olen ihastunut hieman ylipainoiseen nörttinaiseen, jolla on sivusiili. Ainakin miespuoliset kaverini pitävät ulkoisesti erilaisista naisista.