Miksi niin monet miehet pitävät naismakuaan poikkeavana :D
Puhuttiin miehen kanssa hiuksista ja mies sitten kertoi tohkeissaan kuinka tykkää enemmän pitkistä kuin lyhyistä hiuksista naisilla ja kuulemma hänen poikansa tykkää myös! Wau! Sanoin miehelle, että "no olettepa erikoisia, eiköhän suurin osa miehistä tykkää nimenomaan pitkistä hiuksista naisella" , johon mies vastasi "eikös se ole juuri päinvastoin, että miehet tykkää yleensä lyhyemmistä?"
En voi muuta kuin ihmetellä miesten kuvitelmia itsestään ja muista miehistä. Onkohan tämä sama ilmiö kuin se, että miehet kuvittelevat harhoissaan olevansa komeampia kuin ovat?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn helposti nimeämään puolisen tusinaa naisten vartalotyyppiä, jotka ovat suurin piirtein yhtä suosittuja.
Pystyn myös nimeämään yhden miesten vartalotyypin joka on ylivoimaisesti suosituin.
Haluatteko naiset vielä keskustella siitä kummalla sukupuolella on vaihtelevampi maku?
Mihinhän perustat nämä luokituksesi ja oletukset kunkin vartalotyypin suosiosta?
Mies, suosituin vartalotyyppi:
pitkä, harteikas, V-mallinen yläkroppa
Tämä on ylivoimaisesti suosituin. Vai näetkö esimerkiksi "mikä on hottia miehessä"-ketjussa montakin vastausta joissa kehutan lyhyitä miehiä, kapeaharteisia miehiä, sirokätisiä miehiä, tms?
Naiset, suosittuja vartalotyyppejä:
pitkä ja kurvikas, tiimalasi
lyhyt ja kurvikas, tiimalasi
pieni ja siro
pitkä, hoikka, "mallityyppi"
vahva ja atleettinen, voiakkaat reidet ja pakaralihakset, naiseksi harteikas
Kaikilla on faninsa, eivätkä naiset pääse yksimielisyyteen siitä mikä näistä on se ultimaattinen ykkönen miesten silmissä. Jo se pitävätkö miehet enemmän pitkistä vai lyhyistä naisista on ikuisen väittelyn aihe tällä palstalla.
Jaa enpä tiedä, samaahan on naisillakin kun kuvittelee olevansa omaperäisiä laittaessaan rastat ja värjäävät ne sitten vaikkapa violetiksi.
170 cm naisena olen miehille liian pitkä, mutta voin olla yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Trollaatko?
En ole ikinä kuullut että 170cm pituus olisi este naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 172cm mies ja sinä olisi sopivan pituinen. Kummankaan ei tarvitsisi kumarrella. Voisit myös olla 175cm ja se olisi ihan yhtä hyvä.
Mutta koska olet "pitkä nainen", tietysti sinulle kelpaa vain pitkä mies. Eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä vaati minulle lyhyen tukan, piti olla puoliksi siilitukka. Halusi myls peppupanoa mihin en suostunut lukuisista naanitteluista huolimatta. Jätkä bi. Seuraava myija vrti hänen toiveiden mukaan kokonaan muutaman millin siilitukan sekä exä tuli kertoilemaan kuinka kyseisen kumooanin kanssa saanut anaaliseksiä
No niin, eli halusi käytännössä niin miehen oloisen naisen kuin pystyi. Taisi olla oikeasti ihan täyshomo, ei vaan halunnut myöntää asiaa.
Voi pyhä yksinkertaisuus
Miksi pitää lokeroida? Joko synkkaa tai ei? Sukupuolesta riippumatta voi rakastaa toista, tai olla rakastamatta.
Ei millään pahalla, kunhan sanoin. Jos haluaa naiselle mahdollisimman lyhyet hiukset ja anaali kiinnostaa enemmän kuin pimpsa, niin kyllähän se nyt aika vahvasti kielii asioista. Eikä ole mitenkään harvinaista, että homot käyvät läpi välivaiheen jossa ajattelevat olevansa biseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 172cm mies ja sinä olisi sopivan pituinen. Kummankaan ei tarvitsisi kumarrella. Voisit myös olla 175cm ja se olisi ihan yhtä hyvä.
Mutta koska olet "pitkä nainen", tietysti sinulle kelpaa vain pitkä mies. Eikö vain?
Juu, olisi kyllä minullekin (176cm) ihan passeli. Ei mitenkään harvinaisen pitkä naiseksi niin että siitä ongelmia tulisi.
En tiiä muista, mut mulle kelpais Billie Eilish. Hän vaan on turhan nuori, ja lisäksi WAAAY over my league 🙂
Ajattelimpahan kuitenkin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun naismakuun kuuluu muodokkaammat naiset! Kunhan BMI on alle 20!
Ja mun miesmakuun kuuluu ihan tavalliset keskituloiset miehet! Kunhan tilillä on ainakin 10 miljoonaa ja se on people-lehden vuoden mies listalla! Ei tarvitse olla voittaja mutta listalla!
Mihinhän perustat nämä luokituksesi ja oletukset kunkin vartalotyypin suosiosta?