Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa vapaamman suhteen

682
07.06.2021 |

Olemme olleet yhdessä 9 vuotta, joista kaksi naimisissa. Vauvan yritystä on ollut nyt vuoden verran. Yhteinen koti, asuntolaina, yms... Eli yhteistä sitoutumista on.
Suhteen alussa ja sen vuosien aikana on puhuttu parisuhteen rajoista. Ollaan oltu niistä aika yksimielisiä.
Nyt kuitenkin miestä ahdistaa, koska parisuhde "rajoittaa" elämistä. Jos hän haluaisi alastomien naiskavereiden kanssa lähteä saunomaan ja selän pesijäksi, hän meidän yhteisten sääntöjen nojalla siitä kyllä kieltäytyisi, mutta kieltäytyminen ahdistaisi häntä. Hän kokee elävänsä elämänsä parhaita ja viimeisiä kymmentä vuotta (täytti juuri 30 vuotta), eikä haluaisi kieltäytyä mistään. Seksuaalisessa kanssakäymisessä (mm. pussailu jo) menisi raja, muuten olisi vapaata - myös minulla. Hän ei kuulema välittäisi, vaikka hyppisin paljussa alasti puolituntemattomien miesten kanssa - tai välittäisi, mutta "antaisi" minun tehdä niin. Hän esimerkiksi ei haluaisi kieltäytyä sylitanssista, vaan että voisi saada molemmat; avioliiton kanssani ja sylitanssin joltain muulta. Ei niin, että välttämättä haluaisi mitään läheistä kanssakäymistä muiden naisten kanssa etsiä, mutta että tilaisuuden tullen ei haluaisi siitä kieltäytyäkään. Näin siis asian ymmärsin.
On ahdistunut myös siitä, että ei pysty nyt ostamaan kallista urheiluautoa.

Kun kerroin, että mulle ei ole ok, jos lähtee toisten naisten selänpesijäksi tai että menisin itse niin tekemään vastakkaiselle sukupuolelle, tai että joku tulisi kiehnäämään kainaloon, jne.... Sain yhtäkkiä kuulla, että olen "tiukempi kuin Raamattu". Asiasta ei pystytty keskustelemaan järkevästi. Riita siitä tuli, joka sitten ns. laantui. Asia jäi vähän pyörimään ilmaan.

Itseä ahdistaa nyt tällä hetkellä suunnattomasti. Onko tämä vain vaihe, joka menee ohi? Vai onko tässä vaihtoehtona enää vain ero, jotta toisen ei tarvitse ahdistua ja kieltäytyä "elämästä"?

Kommentit (216)

Vierailija
201/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten epämiellyttävä mies sulla! Turhautuu kun ei ole varaa urheiluautoon, haaveilee sylitansseista ja alasti saunomisesta toisten naisten kanssa. Mistä hän nuo unelmansa ammentaa? Temppareista? Villi veikkaus: hänellä on ananastukka. 

Älä pidättele tuollaista miestä. Anna hänen elää wannabe-tosi-tv-tähtenä.

Vierailija
202/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota avointa suhteilua tuntuu ukoilla olevan nykyään kauheasti, mahtaako muijansa edes tietää moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu aapee!

Onko mies jo päässyt viettämään villiä sinkkuelämää alastomien tipujen kanssa paljuillen ja loputtomia sylitansseja saaden?

Vierailija
204/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tosi vapaan suhteen, tietenkin. Niin vapaan että ei tarvis ees morjenstella. Mitä tuommosella miehellä tekee?

Vierailija
205/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero heti. Ei tuosta mitään tule. Ja ei mitään lasta hyvä tavaton!

Vierailija
206/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ottanut jo eron vaikka se ois suostunut luopumaan tosta ajatuksesta. Se että ajatuksen tasolla jo haluaa muita naisia ja mua niin ei tule onnistumaan. ennemmin yksin. Tiukka ei kaikille pettäjille.

Vierailija
207/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,helteet saapuvat ☀️☀️

Vierailija
208/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos tämä oli tosi juttu mutta

:D :D :D :D :D :D :D

Eihän tuommoista miestä voi olla olemassakaan :D Miten joku kävelemään ja puhumaan oppinut voi muka olla noin tyhmä että luulee että tuollainen menisi kellekään läpi? 

Ei muuta kuin ukko pellolle jos kerran parisuhde ahditaa, sillä siitä pääsee. Turha yrittää tehdä asiaa mahdollisimman monimutkaiseksi ja vaikeaksi.

Ikävä kyllä osa iältään aikuisista miehistä on noin tyhmiä.

Vierailija
209/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta olet tuhlannut tuollaiseen ukkoon ,no kannattiko?

Vierailija
210/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä te ette vain sovi yhteen?

Itse en alkaisi ikinä katselemaan miestä, joka yrittäisi määräillä kenen kanssa saan mennä saunaan tai johonkin paljuun.

En kyllä myöskään sellaista, joka ei ota vastuuta mistään.

Mun mielestä siis olette molemmat kauheita.

N28

vähän sama itsellänikin. En ikinä alkaisi katselemaan sellaista naista joka olisi menossa ihan kenen kanssa vain saunaan alasti. 

Meilläkin suhteessa sovittu että sekasaunat eivät ole alasti ookoo.

Vierailija
211/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos tämä oli tosi juttu mutta

:D :D :D :D :D :D :D

Eihän tuommoista miestä voi olla olemassakaan :D Miten joku kävelemään ja puhumaan oppinut voi muka olla noin tyhmä että luulee että tuollainen menisi kellekään läpi? 

Ei muuta kuin ukko pellolle jos kerran parisuhde ahditaa, sillä siitä pääsee. Turha yrittää tehdä asiaa mahdollisimman monimutkaiseksi ja vaikeaksi.

Ikävä kyllä osa iältään aikuisista miehistä on noin tyhmiä.

"Tiukempi kuin Raamattu", siis mitä aktuaalista v"""ja:D voiko olla noin daiju mies! Lapsimies siis kiukuttelee ku ap sanoo ettei ole hänestä ok että vieraiden naisten perässä juoksee ja jos menee ottamaan sylitanssin joltain naiselta tai pesemään selän:D

Vierailija
212/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ero sen vuoksi, että tyyppi haluaisi sekasaunaan eikä tarvitsisi olla porukan ainoa ujopoika koska puoliso vaatii? No kukin kai tyylillään. En käsitä mikä ongelma näin monella on ihan vaan alastoman ihmiskehon kanssa.

Minusta parisuhteeseen kuuluu luottamus ja todellakin itse teen, ystävystyn ja vietän aikaani kenen kanssa haluan. Sekasaunon jos huvittaa. Varmaan kaikki mieheni kaverit on nähneet mun nännit jossain mökillä joskus. :D Kaikki muu olisi käsittämätöntä kontrollointia toiselta. Nuo rajanne kuulostavat lähinnä alistamiselta. Samalta kuin se, että mieheni kieltäisi minua näyttästä hiuksiani perheen ulkopuolisille, koska "se loukkaa häntä".

Toivottavasti mies ottaa eron.

Sinunlaisillasi on tietty nimi niiden miesten keskuudessa.

Vierailija
213/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa vapaamman suhteen ja sinä et niin aika tuhoon tuomitulta suhteenne näytästää. Älä ainakaan lasta tee hänen kanssa.

Hieman kyllä kuullostaa siltä että mies haluaa erota mutta ei vaan saa sitä sanottua niin ehdottelee tuollaisia kikkailuja. Haikailee jotain villiä sinkkuelämää jossa miehet saavat sylitansseja ja saunaan kutsuja joka viikonloppu. Voi sitä pettymystä kun hoksaa ettei se sinkkuilu ole mitään reality ohjelmissa nähtävää ilakointia :D

Tämä. :D Mun eka suhde päättyi aikanaan siihen kun mies halusi vapautta ja harrastaa halutessaan vaikka irtosuhteita. Kuulemma ahdisti kuunnella kavereiden kertomuksia villistä sinkkuelämästä, jossa painettiin vähän väliä festaribajamajoissa jotain mallimimmejä. Olin siis tämän miehen ensimmäinen seksikumppani.

Kahden kuukauden kuluttua ilmestyi ovelleni vinkumaan että ei se sinkkuelämä ollutkaan kovin hohdokasta. Toisin sanoen ei ollut yrityksistään huolimatta saanut. :D En ottanut takaisin ja kyllä, koin vahingoniloa.

Oltiin kyllä aika nuoria ja tyhmiä molemmat, myönnettäköön.

Vierailija
214/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea ymmärtää, miksi niin monilla naisilla on taipumusta tuollaiseen takakireyteen ja mustavalkoisuuteen parisuhteessa, kuin tässä ketjussa?

Luulisi, että rento asenne ja vapaa elämä olisi itsellekin mukavampaa.

Ninhän se onkin mutta siinä kohtaa se vapaamielinen ei takakiereä mies nostaa nyrkin naista kohden. Voipa se naisen rento ja vapaa asenne maksaa naisen hengenkin. Mieshän mielestään omistaa naisen.

Aloittajan puolison ei tarvitse sietää mainitsemasilaista naista sekuntiakaan, mieshän on rento ja vapaa heti lähtemään elämään just niin kuin haluaa. Se vaan että niiìiin haluttais sekä säästää se kakku että syödä se.

Vierailija
215/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen, ap. Jos mieheltä ei onnistunut koiran hoitaminen niin miten sitten lapsi, joka on vielä isompi ja suuritöisempi vastuu.

Minua kiinnostaisi kysellä mieheltä, että mistä nämä ajatukset sylitansseista ja nakupaljuiluista ovat kotoisin. Luuleeko hän, että tavissinkkumiehen elämä on naisten kanssa paljuilua ja naiset ovat kilvan tarjoamassa sylitansseja? Ei ole, tavissinkkumiehen elämä on vonkaamista. Miehesi haluaisi poimia rusinat pullasta, olisi perhe-elämän edut mutta sinkkumiehen vapaus. Mitä sinä ap siitä hyötyisit? Missä välissä vauvan kanssa sinä sitten paljuilisit seminakuna muiden miesten kanssa kun se ei sinua liiemmälti edes kiinnosta?

Älä suostu mihinkään tuollaiseen ja parasta olisi varmaan päästää mies elämään haikailemaansa snkkuelämää. Muuten hän vielä syyttää sinua myöhemmin elämänsä pilaamisesta.

Vierailija
216/216 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nolottaa kertoa, mutta itse olen nainen 30 hujakoilla. Pieniä lapsia. Kriisiä pukannut. Jossain vaiheessa halusin avoimen suhteen, koska minulla oli joku kyseenalaistamiskausi menossa ja siihen mahtui myös monogamia. Pään sain kuitenkin pers*estä pois kun tajusin millaista soppaa olinkaan kehittämässä meidän ihanaan, tavanomaiseen arkeen. 

Miehes on urpo, tarttis jonku herätyksen todellisuuteen.