Voisitko asua asunnossa jossa ei ole suihkua, hellaa ja pyykinpesu mahdollisuutta?
Tuommoinen asunto minulle tarjottiin kun Kela pakottaa muuttamaan halvempaan.
Kommentit (14)
En voisi. Olen kyllä asunut tuollaisessa asunnossa nuorena,
Onko siellä mahdollisuus käyttää yhdyssanoja?
Jos vesi ja sähkö on niin kaikki järjestyy.
En voisi. Tiedän naapurin naisen, joka omistaa tuollaisen yksiön äitinsä seinänaapurina. Käy joka päivä suihkussa ja syömässä äidillään.
Ilman suihkua ei. Ruokaa pystyisi tekemään ilman hellaa ja jos talossa on pesutupa tai lähellä on mahdollisuus pestä pyykkiä, ei ole pesukone tarpeen.
Jos se olisi ihan räkähalpa niin väliaikaisesti ehkä. Eikö siellä ole siis edes keittolevyä? Yleensä miniasunnoissakin on edes se.
Olen asunut 80-luvulla kun tein vapaaehtoistyötä Afrikassa.
Voisin, jos pesutupa löytyy. Kävisin suihkussa salikäyntien yhteydessä ja sellainen siirrettävä keittotaso ei paljon maksa.
No onko asunnon ulkopuolella ja läheisyydessä suihkua, hellaa ja pyykinpesumahdollisuutta? Onko kenties joku opiskelijaboksi? Ei, en todellakaan voisi asua, ennemmin menisin töihin etten joutuisi olemaan Kelan kanssa tekemisissä.
Voisin ja olen asunutkin.
Rantasaunalla oli suihku, hella ja pyykinpesukone.
Jos hinnasta höyläytyy noiden seurauksena pois vähintään pari sataa jöröä alueen muihin vastaavankokoisiin asuntoihin nähden niin kyllä.
Pesumahdollisuus oltava, kaksilevyinen keittolevy Tokmannilta 30e, pyykit pesulaan ja nyrkkipyykkinä.
Ap, kerro missä olisi käytävä suihkussa+pyykinpesussa.
Voisin asua, jos vaihtoehtona olisi muuttaa sillan alle.