Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
61/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli? Kuka sitä vaati? 

Vanhemmat, tottakai. En muista tarkkaa ikää mutta luultavasti nuorempana kuin sinä kermaperse voisit kuvitella, kun et ilmeisesti ole ikinä törmännyt tällaiseen.

ihanan asiallista keskustelua taas palstan naisilta. 

Vierailija
62/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa päästä oletus, että koska olen nainen, osaan ommella taitavasti ja tehdä korjausompelua. Olen huono ompelemaan, kokata ja leipoa kyllä osaan.

Tässä toinen vakituinen vitutuksenaihe. Ap

Kuka on vaatinut sinulta korjausompelua? Monestiko?

-eri 

Olen eräässä yhdistyksessä, jossa jäseniä oletetaan osallistumaan erääseen projektiin ja ei, ei ole ompeluseura. En aio osallistua.

Eli kukaan ei ole vaatinut sinulta korjausompelua siis?

Miksi olet yhdistyksessä, jos et tee siellä mitään? 

Mikä sun pointti on tässä keskustelussa? Tulla kertomaan ihmisille, että heidän kokemuksensa on jotenkin vääriä? Mikä motiivisi on tällaiseen?

Mikä on sinun pointtisi puhua korjausompelusta, jos kukaan ei ole sitä sinulta vaatinut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vtuttaa. :D Anoppi oli juuri kylässä ja kun kaadoin lasten aamupuuron rippeet (oikeasti oli vain rippeet) biojätteeseen, hän alkoi papattaa, miksen leivo niistä rieskoja. Kun kerryttää useamman päivän puuronjämät jääkaappiin, niin niistä saa rieskataikinan pohjan, tai sämpylöitä. Puuronjämät voi myös pakastaa. Siis puurot, joihin on kuolattu, niissä on soseen jämiä, hillonjämiä, kanelia, voisilmää ja ties mitä. Poikansa eli mieheni istui samassa pöydässä, mutta rieskaräpätys kohdennettiin ainoastaan minulle. Ja sitten kalakukko, kun en koskaan sellaistakaan tee, voi kalastaa lähijoesta pikkukaloja ja pakastaa, kerätä isomman satsin kuten puuroakin ja niistä sitten kukko. Ilmaista ruokaa! Häntä tuntuu joskus harmittavan, että meillä on varaa ostaa ruokaa, kuten hänelläkin varakkaana eläkeläisenä (veneet, pari mökkiä, hieno okt, uusi auto eikä lainoja), mutta emme saisi niin tehdä.

Vierailija
64/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lapsena törmännyt tuollaiseen oletukseen, mutta parisuhteissa kyllä. Eräänkin kerran mies joutui noloon tilanteeseen, oli kutsunut vieraita ja kertonut tästä minulle. Olin ihan ilahtuneena että näen näitä ihmisiä pitkästä aikaa. Vieraiden tullessa selvisi, ettei ollut mitään tarjottavaa, mies oli olettanut minun emännöivän jne. :D 

Vierailija
65/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat, tottakai. En muista tarkkaa ikää mutta luultavasti nuorempana kuin sinä kermaperse voisit kuvitella, kun et ilmeisesti ole ikinä törmännyt tällaiseen.

Sinä miespuolinen huippukokkileipuri tulit tänne haastamaan riitaa. Ihan asiallisen vastauksen sait.

Vierailija
66/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tarkoitettu miksikään asialliseksi keskusteluksi, kuten otsikkokin kertoo. Täällä puretaan vitutusta. Ap

Vierailija
67/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole lapsena törmännyt tuollaiseen oletukseen, mutta parisuhteissa kyllä. Eräänkin kerran mies joutui noloon tilanteeseen, oli kutsunut vieraita ja kertonut tästä minulle. Olin ihan ilahtuneena että näen näitä ihmisiä pitkästä aikaa. Vieraiden tullessa selvisi, ettei ollut mitään tarjottavaa, mies oli olettanut minun emännöivän jne. :D 

Sellaiset satutädin mieskertomukset jälleen kerran. 

Vierailija
68/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vtuttaa. :D Anoppi oli juuri kylässä ja kun kaadoin lasten aamupuuron rippeet (oikeasti oli vain rippeet) biojätteeseen, hän alkoi papattaa, miksen leivo niistä rieskoja. Kun kerryttää useamman päivän puuronjämät jääkaappiin, niin niistä saa rieskataikinan pohjan, tai sämpylöitä. Puuronjämät voi myös pakastaa. Siis puurot, joihin on kuolattu, niissä on soseen jämiä, hillonjämiä, kanelia, voisilmää ja ties mitä. Poikansa eli mieheni istui samassa pöydässä, mutta rieskaräpätys kohdennettiin ainoastaan minulle. Ja sitten kalakukko, kun en koskaan sellaistakaan tee, voi kalastaa lähijoesta pikkukaloja ja pakastaa, kerätä isomman satsin kuten puuroakin ja niistä sitten kukko. Ilmaista ruokaa! Häntä tuntuu joskus harmittavan, että meillä on varaa ostaa ruokaa, kuten hänelläkin varakkaana eläkeläisenä (veneet, pari mökkiä, hieno okt, uusi auto eikä lainoja), mutta emme saisi niin tehdä.

Tämä kuulostaa kyllä erityisen raivostuttavalta tilanteelta, onneksi oma anoppi on oikein fiksu. :D Ottaisi kyllä päästä ihan kunnolla jos oma poika vieressä ja rupeaa minulle saarnaamaan leipomuksista. Ap

Vierailija
69/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ottaa päästä oletus, että koska olen nainen, osaan ommella taitavasti ja tehdä korjausompelua. Olen huono ompelemaan, kokata ja leipoa kyllä osaan.

Tässä toinen vakituinen vitutuksenaihe. Ap

Kuka on vaatinut sinulta korjausompelua? Monestiko?

-eri 

Olen eräässä yhdistyksessä, jossa jäseniä oletetaan osallistumaan erääseen projektiin ja ei, ei ole ompeluseura. En aio osallistua.

Eli kukaan ei ole vaatinut sinulta korjausompelua siis?

Miksi olet yhdistyksessä, jos et tee siellä mitään? 

Kuule kyllä tuolla yhdistyksessä on saanut tehdä vaikka mitä, niin kuin siivota ilmaiseksi ja hoitaa tiedotusasioita ja olen tehnyt enemmän kuin osani. Kyllä tuohon ompeluprojektiin painostetaan osallistumaan. 

Vierailija
70/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha

Tulee mieleen miten nuorena olimme menossa sukulaiseni synttäreille ja lahja piti paketoida. Sanoin silloiselle tyttöystävälle, että paketoi sinä kun naiset osaa nämä hommat. No sehän riemastui juuri niin kuin ap:kin ettei hän mikään lahjansitoja ole vain koska on nainen. Olin silleen, että okei okei älä nyt riehu, minä paketoin. Aloin paketoida ja muutaman yrityksen jälkeen sain jonkinlaisen paketin aikaan. Jätin sen pödyälle. Tyttöystävä pian huomasi sen ja otti paketointini pois ja tuhisten paketoi lahjan - aivan hyvin. 

Naiset. 

Vierailija
71/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset satutädin mieskertomukset jälleen kerran. 

Valitettavasti tositarina, mutta ei tässä mies mitenkään ilkeyttään toiminut. Oli vaan tottunut siihen että näin asiat ovat ja jatkossa toimi kyllä toisin. Katsos, maailmassa tapahtuu sellaisiakin asioita joita sinulle ei ole tapahtunut.

Vierailija
72/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin aikoinaan miehen kutsuessa omia vieraita leivoin jotain kahville. Sitten lopetin ja sanoin, että kahvin kanssa tarjottavaa löytyy kaupasta. Ihan hyvin mies on osannut mennä kauppaan, kun vieraat on tulossa.

Vierailija
73/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha

Tulee mieleen miten nuorena olimme menossa sukulaiseni synttäreille ja lahja piti paketoida. Sanoin silloiselle tyttöystävälle, että paketoi sinä kun naiset osaa nämä hommat. No sehän riemastui juuri niin kuin ap:kin ettei hän mikään lahjansitoja ole vain koska on nainen. Olin silleen, että okei okei älä nyt riehu, minä paketoin. Aloin paketoida ja muutaman yrityksen jälkeen sain jonkinlaisen paketin aikaan. Jätin sen pödyälle. Tyttöystävä pian huomasi sen ja otti paketointini pois ja tuhisten paketoi lahjan - aivan hyvin. 

Naiset. 

No tässä tyttöystäväsi kyllä toimi aika oudosti. Älä kuitenkaan ihan jokaista naista tästä syytä, mutta tunnistan kyllä tuonkin ongelman melko yleiseksi. Oma äitini ahkerasti harrastanut, ja raivostuttaa sitäkin katsoa vierestä. Ap

Vierailija
74/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha

Naiset. 

Voi että miten tyttöystäväsi oli tyhmä. Ihan hyvin se sinun paketointi olisi kelvannut.

Vierailija
75/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin aikoinaan miehen kutsuessa omia vieraita leivoin jotain kahville. Sitten lopetin ja sanoin, että kahvin kanssa tarjottavaa löytyy kaupasta. Ihan hyvin mies on osannut mennä kauppaan, kun vieraat on tulossa.

Mulle taas ei jotenkin tullut mieleenkään että olisin kysymättä tajunnut hankkia tarjottavat. Olisin kyllä ne voinut hoitaa, jos olisi kysytty tyyliin "mulla on kiire asian X kanssa, ehtisitkö hommata Möttösille jotain tarjottavaa". Mutta onneksi tarinalla oli onnellinen loppu ja kauppa lähellä! :)

Vierailija
76/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan onneksi oleta mun olevan sellainen. Vtuttais kyllä jos olettaisivat.

Vierailija
77/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha

Naiset. 

Sinun pitää vaan jatkaa harjoittelua, ei siinä muuta. Et voi kuitenkaan olettaa, että vaikka toinen osaisi kaiken paremmin niin sinun ei tarvitse edes opetella. Silloinhan lahjakkaampi kuormittuu kun työt kasaantuvat hänelle.

Vierailija
78/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tarkoitettu miksikään asialliseksi keskusteluksi, kuten otsikkokin kertoo. Täällä puretaan vitutusta. Ap

Niin kuka niitä leipomuksia on sinulta tullut vaatimaan? Vastaatko vihdoinkin? 

Vierailija
79/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen ihan oikeasti tällaisen kaveriporukan (seurakuntapiireista, ullatuuuus):

Miesporukka järjestää paljon pippaloita, joihin ei järjestä muuta tarjottavaa kuin juomat. Kutsuvat sinne lauman kilttejä naisia, jotka kantavat pöytään toinen toistaan herkullisempia luomuksia, kilpaillen keskenään kuka tuo kauneimman ja maukkaimman.

No, se on heidän oma valintansa. Minä tuon itseni, ehkä kaupan hyllyltä pienen naposteltavan tuliaisiksi ja nautin tarjoiluista. :) 

Vierailija
80/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka niitä leipomuksia on sinulta tullut vaatimaan? Vastaatko vihdoinkin? 

Jos intoa riittää, voit selata vastaukset keskustelusta. Jos et jaksa niin mene vaikka nauttimaan auringosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän