Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeesti keskusteleeko täällä osa itsensä joissakin ketjuissa?

Vierailija
10.10.2026 |

Usein tuntuu yksi ja sama ihminen kirjoittanut suurinpiirtein kaikki viestit ketjuun ja vastailee itselleen esittämiin kysymyksiin.

Mikä ajaa ihmisen tämmöiseen toimintaan? Yksinäisyyskö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä näkee etenkin "chatgpt on paras ystäväni / parempi terapeutti kuin ihminen" tyylisissä ketjuissa.

Vierailija
2/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstan vakiopotilas (skitsofreenikko) kirjoittaa monenkin persoonansa voimin ja joskus he jopa äityvät kiistelemään keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmettelijöitä vaivaa, uteliaisuus?

Vierailija
4/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, entä s8nä?

Vierailija
5/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme ihmettelijöitä vaivaa, uteliaisuus?

Kai sitä ihmetellä saa epänormaalia käyttäytymistä.

Vierailija
6/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, en minä.

Vierailija
7/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdoton ajatus. En ole yksinäinen.

Ap.

Vierailija
8/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
9/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en keskustele, minä kerron totuuden.

Vierailija
10/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läski.

Vierailija
11/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se yks hullu, joka paukuttaa joka lauseen jälkeen isot rivivälit, niin keskustelee yksinään tai ainakin spämmää paljon paskaa.

Vierailija
12/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta tuntuu siltä? Onko olo vainoharhainen?

Vierailija
13/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni arvioni mukaan. Paljon varmaan yksinäisiä ja ei muuta tekemistä.

Vierailija
14/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta tuntuu siltä? Onko olo vainoharhainen?

Palstalla on tosiaan näitä tietäjiä paljon, tietävät kaiken jokaisesta kirjoittajasta.

Vierailija
15/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kirjaimellisesti kirjoitettuna valmiiksi kommentteja omaan säilöön mistä ne kopioi omiin aloituksiinsa kokoajan niitä. Ja joo, ne puhuu itekseen, esittää toisia ihmisiä, mitä vaan tuputtaakseen omaa pään sisäistä maailmaansa toisille. Jotkut vielä ylpeilee sillä että ne on trollannu ja vahtinu täällä kymmeniä vuosia. Kyllähän sitä välillä alkaa miettimään että omat asiat on loppupeleissä ihan hyvin :D

Vierailija
16/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut noista persuista myös tykkää jutella keskenään, ei ole ihan tervettä touhua se.

Vierailija
17/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igorit HILJAA.

Vierailija
18/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi Sanoma ei vaadi tänne nimellä kirjautumista? Tämä on Suomen suurin avohoito-osasto. Olen tosissani. Monella on selviä mielenterveysongelmia ja täällä voi purkaa posauttamatta ulkona jotain päähän. 

Vierailija
19/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa tosi nopeasti kun koko ketju on ihan täynnä sellasta samanlaista tekstiä. Se kirjoittaja koittaa hämätä kokoajan tulemalla eri kulmista "Hei minäkin olen huomannut!" pälä pälä. Hän ei itse välttämättä edes ymmärrä kuinka helppoa se on huomata. Itse yleensä jos avaan ketjun niin katson 10 ekaa kommenttia ja päätän että jaksanko edes kirjoittaa mitään. 

Vierailija
20/22 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on kirjaimellisesti kirjoitettuna valmiiksi kommentteja omaan säilöön mistä ne kopioi omiin aloituksiinsa kokoajan niitä. Ja joo, ne puhuu itekseen, esittää toisia ihmisiä, mitä vaan tuputtaakseen omaa pään sisäistä maailmaansa toisille. Jotkut vielä ylpeilee sillä että ne on trollannu ja vahtinu täällä kymmeniä vuosia. Kyllähän sitä välillä alkaa miettimään että omat asiat on loppupeleissä ihan hyvin :D

Ylläpito on alkanut tajuamaan tuon saman myös koska sen yhden linkkitrollin kaikki linkitykset häviää nykysin helpommin kuin ennen. Tai palstan automaatio moderaattori on ottanut koppia tästä toiminnasta, mikä on ihan hyvä asia. Tämmönen säälittävä toiminta pitääkin poistaa samantien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi