Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?
Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.
Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen ihan oikeasti tällaisen kaveriporukan (seurakuntapiireista, ullatuuuus):
Miesporukka järjestää paljon pippaloita, joihin ei järjestä muuta tarjottavaa kuin juomat. Kutsuvat sinne lauman kilttejä naisia, jotka kantavat pöytään toinen toistaan herkullisempia luomuksia, kilpaillen keskenään kuka tuo kauneimman ja maukkaimman.
No, se on heidän oma valintansa. Minä tuon itseni, ehkä kaupan hyllyltä pienen naposteltavan tuliaisiksi ja nautin tarjoiluista. :)
Olemmeko käyneet samoissa juhlissa, vai kenties yleisempikin tapa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan törmännyt moiseen oletukseen.
En minäkään. Paitsi yhden naisen puolelta, mutta hän oli muutenkin jossain omassa ihme kuplassaan elävä joka oletti muiden elävän juuri niin kuin hän.
Ja itse ostaisin kaupasta leivonnaiset tai tarjottavaa. En leipoisi, ei kuulu ajanviettotapoihini.
Entä tapauksessa jossa koko emännöinti aiheuttaa ahdistusta? (Kenties siksi, että sitä joutunut tekemään lapsesta asti.) Ja kaverit eivät suostu näkemään kuin kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Paitsi yhden naisen puolelta, mutta hän oli muutenkin jossain omassa ihme kuplassaan elävä joka oletti muiden elävän juuri niin kuin hän.
Ja itse ostaisin kaupasta leivonnaiset tai tarjottavaa. En leipoisi, ei kuulu ajanviettotapoihini.
Entä tapauksessa jossa koko emännöinti aiheuttaa ahdistusta? (Kenties siksi, että sitä joutunut tekemään lapsesta asti.) Ja kaverit eivät suostu näkemään kuin kotona?
Missähän maailmassa lapset on emännöineet juhlia? Olisi ihan kiinnostavaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka niitä leipomuksia on sinulta tullut vaatimaan? Vastaatko vihdoinkin?
Jos intoa riittää, voit selata vastaukset keskustelusta. Jos et jaksa niin mene vaikka nauttimaan auringosta.
eipä niitä vastauksia ole tullut.
En ottaisi naista joka ei leipoa osaa.
Sama kuin auto ilman penkkejä. Kyllähän sillä ajamaan pystyy muttei se mikään nautinto pidemmän päälle ole.
-Härskimies69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän maailmassa lapset on emännöineet juhlia? Olisi ihan kiinnostavaa kuulla.
Siis korjaus: lapsena toki rooli oli vain leipoa ja juhlissa äidin apulaisena kaataa kahvia ja tiskata, tämä ei sinänsä ole emännöintiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin auto ilman penkkejä. Kyllähän sillä ajamaan pystyy muttei se mikään nautinto pidemmän päälle ole.
-Härskimies69
Kiitos tiedosta. Jäämme kaikki pohtimaan tätä ilmoitustasi.
Vierailija kirjoitti:
-Härskimies69
Minä leipoisin sinulle joka viikko oikein rasvaisia korvapuusteja ja kaikkea muutakin epäterveellistä, niin saat sydärin muutaman vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen ihan oikeasti tällaisen kaveriporukan (seurakuntapiireista, ullatuuuus):
Miesporukka järjestää paljon pippaloita, joihin ei järjestä muuta tarjottavaa kuin juomat. Kutsuvat sinne lauman kilttejä naisia, jotka kantavat pöytään toinen toistaan herkullisempia luomuksia, kilpaillen keskenään kuka tuo kauneimman ja maukkaimman.
No, se on heidän oma valintansa. Minä tuon itseni, ehkä kaupan hyllyltä pienen naposteltavan tuliaisiksi ja nautin tarjoiluista. :)
Olemmeko käyneet samoissa juhlissa, vai kenties yleisempikin tapa? :D
Minä en ole ihan vastaavaan törmännyt, mutta jotain samantapaista ilmiötä näkynyt juurikin seurakuntakuvioissa.
Olen estoinen pihtariemäntä, joka jemmaa leetaa ja piparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei sitä oikein pakottaakaan. Tuossa tilanteessa vastavuoroisuuden vuoksi olisi varmaan vaan pakko emännöidä ja tehdä siitä itselleen mahdollisimman siedettävää.
Vierailija kirjoitti:
Seurakuntapiireissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Luultavasti yrittävät siis tehdä hyvää vaikutusta miesväkeen. Seurakuntamiehillä kyllä kissanpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakuntapiireissä naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Luultavasti yrittävät siis tehdä hyvää vaikutusta miesväkeen. Seurakuntamiehillä kyllä kissanpäivät.
Kyllä. Menee ohi aiheen mutta ihan turhaahan tuo leipominen on. Eiköhän tässä kannattaisi enemmänkin kilpailla kauneudella ja sillä, kuka kehtaa pitää lyhintä hametta jos on se mies pakko sieltä napata. :D Mieluummin toki etsisi täysjärkisemmän ja tasa-arvoisemman jostain muualta.
Ei kyllä ole kukaan ikinä moista olettanut ja aina on kaikille kelvanneet kaupasta ostetut pullat juhlissa.
Lähipiirissä osa ystävistäni leipoo ja kokkaa, kuin ammattilainen, mutta ei ole mitään painetta itse muuntautua sellaiseksi.
Taitaa olla korviesi välissä tai ystäväpiirissäsi vika, jos noin ahdistaa. Ehkä sun kaverit eivät vaan jaksa dokailla kalsarikännejä, niin kuin teininä.
Minä leivon ja kokkaan, mutta en tunne siitä häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla korviesi välissä tai ystäväpiirissäsi vika, jos noin ahdistaa. Ehkä sun kaverit eivät vaan jaksa dokailla kalsarikännejä, niin kuin teininä.
Oluelle meneminen ei tarkoita kalsarikännejä, muuta kuin kenties sinulla. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä leivon ja kokkaan, mutta en tunne siitä häpeää.
Miksi siitä tulisi tuntea häpeää? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, jos sinulla on erilainen kaveripiiri ja asiat paremmin. Tulit sitten asiasta leuhkimaan ja heiluttelemaan keskisormea nenän eteen "lälläslää mullapa on reilummat kaverit". Ok, kiva siitä.
Ei ole ollut tapana "dokailla" teininä, eikä aikuisenakaan. Oluelle meneminen ei tarkoita kännäämistä. Ap
Olisi pitänyt muistaa että olemme Suomessa ja oluesta tulee ihmisille heti mieleen joku pöydän alla oksentaminen... Jos asia on kohdallasi ongelma, niin voit oluen tilalle kuvitella jonkun muun ravintolaympyröissä tapahtuvan tapaamisen. Ap