Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
321/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse emännöinnin taitoa mihinkään, mutta kummasti AP on siitä saanut ongelman ja aika moni muukin täällä.

Ohis

Miten niin kukaan ei tarvi? Kyllä sitä emännöintiä tarvii, jos haluaa vaikka kutsua kavereita kotiinsa. Ja tässä tapauksessa kaverit eivät siis halunneet lähteä esim. ulos vaan nähdä siellä kodeissa. Eli emännöinnin skippaaminen tarkoittaisi yhtenä vaihtoehtona sitä, että harrastaa röyhkeän yksipuolista kaveruutta. Miksi on niin kamalaa, jos jotakuta tämä asetelma vituttaa? Onko se kiellettyä?

JA miten tämä liittyy yritysjohtajiin? 

Emännöinti:

1. Osta paketti pullaa kaupasta

2. Avaa vieraille ovi

3. Keskustele ystäviesi kanssa

4. Tarjoa pullaa

Jos et osaa keskustella ystäviesi kanssa, vika on sinussa. Jos ystävillesi ei kaupan pulla kelpaa, niin vika on heissä. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
322/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa leipoa. Kyllä me miehet pistetään siinäkin paremmaksi. 

Pitkonvääntäjä 45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse emännöinnin taitoa mihinkään, mutta kummasti AP on siitä saanut ongelman ja aika moni muukin täällä.

Ohis

Miten niin kukaan ei tarvi? Kyllä sitä emännöintiä tarvii, jos haluaa vaikka kutsua kavereita kotiinsa. Ja tässä tapauksessa kaverit eivät siis halunneet lähteä esim. ulos vaan nähdä siellä kodeissa. Eli emännöinnin skippaaminen tarkoittaisi yhtenä vaihtoehtona sitä, että harrastaa röyhkeän yksipuolista kaveruutta. Miksi on niin kamalaa, jos jotakuta tämä asetelma vituttaa? Onko se kiellettyä?

Emännöinti:

2. Avaa vieraille ovi

4. Tarjoa pullaa

Jos et osaa keskustella ystäviesi kanssa, vika on sinussa. Jos ystävillesi ei kaupan pulla kelpaa, niin vika on heissä. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Eli se ettei joku pidä emännöinnistä tarkoittaa, että sinun tehtäväsi on nyt opettaa emännöintiä hänelle kuin jollekin vähä-älyiselle? Mikä ihmisiä vaivaa? Onko käynyt mielessä, ettei jokaisen naisen tarvitse emännöidä, jos se ei tunnu omalta? Mutta jos sinusta tuntuu niin voit tehdä sitä täysin rinnoin.

Vierailija
324/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa leipoa. Kyllä me miehet pistetään siinäkin paremmaksi. 

Pitkonvääntäjä 45

Mukavaa. Jos osaat myös emännöidä, niin voit tulla tuuraamaan minua. Tervetuloa!

Ap

Ps. Yksi mustikkapitko, kiitos.

Vierailija
325/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi naisia on niin vähän yritysjohtajina ja johtoryhmissä. Emännöinti on jollekin ongelma?!?!?!

Neuvojen antamista ja sitä, että aidosti halutaan auttaa pidetään alentavana, mutta päähäntaputtelu ja sääliminen on hyväksi? Mitä ihmettä?!?!?

Ei voi olla totta…

No tämä. Ja ketään ei kiinnosta onko kahvin kanssa dominokeksejä tai viinereitä kaupasta, vai onko "emäntä" leipoinut itse pullaa. Mutta tämäkin saa jo naiset romahduksen partaalle. 

En tiedä sinusta, mutta itseäni ei suurikaan vitutus nyt ihan romahtamaan saa. Kivat iltadraamailut sinulla.

Te saatte draamaa aikaan ystävien tapaamisesta yli 300 kommentin verran. 

Onhan se kamala vaiva ostaa ne kampaviinerit kaupasta. 

Vierailija
326/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pidä emännöinnistä = ap ei osaa emännöidä ja häntä täytyy johdattaa kuin lasta. Koska sellaista vaihtoehtoa ei ole kuin nainen, joka ei emännöi.

Vierailija
327/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei pidä emännöinnistä = ap ei osaa emännöidä ja häntä täytyy johdattaa kuin lasta. Koska sellaista vaihtoehtoa ei ole kuin nainen, joka ei emännöi.

Ja edelleenkin se koko oletus siitä, että aloittajan pitäisi emännöidä, on aloittajan ja teidän muiden korvienne välissä. Kutsukaa ne ystävänne kahvilaan. 

Ai niin, kutsuja joutuu maksamaan, siksi se ei teiltä naisilta onnistu 

Vierailija
328/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleenkin se koko oletus siitä, että aloittajan pitäisi emännöidä, on aloittajan ja teidän muiden korvienne välissä. Kutsukaa ne ystävänne kahvilaan. 

Oletko lukenut keskustelua? Ap on kutsunut ystävänsä oluelle tai ravintolaan ja tarjoutunut maksamaan. Neronleimauksesi ei ollutkaan niin ainutlaatuinen.

Vierailija
329/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi naisia on niin vähän yritysjohtajina ja johtoryhmissä. Emännöinti on jollekin ongelma?!?!?!

Neuvojen antamista ja sitä, että aidosti halutaan auttaa pidetään alentavana, mutta päähäntaputtelu ja sääliminen on hyväksi? Mitä ihmettä?!?!?

Ei voi olla totta…

Kaikilla meillä on omat ihmetyksen aiheemme. Minä en näe että yritysjohtaja tarvitsisi emännöinnin jaloa taitoa yhtään mihinkään. En ole nähnyt tässä ketjussa kuin muutaman aidon yrityksen auttaa, ja heille Ap on vastannut ystävällisesti.

Yritysjohtajat nimenomaan joutuu isännöimään ja emännöimään hyvinkin paljon.

-eri 

Vierailija
330/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Emännöinti:

2. Avaa vieraille ovi

4. Tarjoa pullaa

Eli se ettei joku pidä emännöinnistä tarkoittaa, että sinun tehtäväsi on nyt opettaa emännöintiä hänelle kuin jollekin vähä-älyiselle? Mikä ihmisiä vaivaa? Onko käynyt mielessä, ettei jokaisen naisen tarvitse emännöidä, jos se ei tunnu omalta? Mutta jos sinusta tuntuu niin voit tehdä sitä täysin rinnoin.

Idiootti kuulee vain sen minkä ymmärtää. Makaa vaikka ojassa jos tuntuu omalta. Joitain ihmisiä ei vain ole luotuja elämään, se on liian vaikeaa.

Vierailija
331/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut keskustelua? Ap on kutsunut ystävänsä oluelle tai ravintolaan ja tarjoutunut maksamaan. Neronleimauksesi ei ollutkaan niin ainutlaatuinen.

Puhuinko pelkästään aloittajasta? En. 

Vierailija
332/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihmiset <3 Koittakaahan vähän rentoutua ja nauttia kauniista kesästä. Aika monella on pipo kireällä. Ap

Vierailija
333/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta…

Kaikilla meillä on omat ihmetyksen aiheemme. Minä en näe että yritysjohtaja tarvitsisi emännöinnin jaloa taitoa yhtään mihinkään. En ole nähnyt tässä ketjussa kuin muutaman aidon yrityksen auttaa, ja heille Ap on vastannut ystävällisesti.

-eri 

No sittenhän naiset ovat yleisesti loistavia yritysjohtajia ja minä olen on poikkeus. Ap

Vierailija
334/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ihmiset <3 Koittakaahan vähän rentoutua ja nauttia kauniista kesästä. Aika monella on pipo kireällä. Ap

Sinähän tässä olet ollut vittuuntunut aloituksestasi alkaen. 

Vierailija
335/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun suurin idiootti-palkinnon voittaja on löytynyt. Juuri noin ap haluaisi toimia, mutta se ei ole käynyt kavereille!

Vierailija
336/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta…

-eri 

No sittenhän naiset ovat yleisesti loistavia yritysjohtajia ja minä olen on poikkeus. Ap

Se emännöinti ei ole koko yritysjohtajan toimenkuva. Hyvin sä vääristelet. 

Vierailija
337/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistan pakastepullat vieraille enkä todellakaan häpeä myöntää sitä.

Vierailija
338/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun suurin idiootti-palkinnon voittaja on löytynyt. Juuri noin ap haluaisi toimia, mutta se ei ole käynyt kavereille!

Luepa se kommentti uudelleen, idiootti 

339/488 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa onnistuu leivonta ja oluen juominen, mutta mä olenkin erityinen.

Leivonta onnistuu, mutta ei kuulu suosikkiharrastuksiin. Miksi, oi miksi se on joku sosiaalinen pääsylippu naisten väliseen ystävyyteen?

No ei ole. Naurettava ajatus. Omassa ystävä/kaveripiirissä joku leipoo joskus jotain, jos sattuu huvittamaan. Enemmänkin sosiaalinen safka kallistuu salaattien puolelle. Itseä ilahduttaa huomattavasti enemmän kunnon katkarapusalaatti kuin kahvipulla.

Ja mä edustan myöhäistä keski-ikää.

Vierailija
340/488 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa vähän samoilla linjoilla. Osaan leipoa tarvittaessa, mutta minulla on parempaakin tekemistä. Millä reseptillä? Toinen kysymys, joka saa pitkän tukkani nousemaan pystyyn. Netti on täynnä leivontaohjeita. Kaupat ovat kukkuroillaan leivonnaisia ja jäätelöitä, keksejä ja pikkuleipiä. En tiedä mitään muuta naivimpaa kuin naiset mährystävät makeita leivonnaisia siinä laihdutuspuheiden ohessa. Minä haluan keskustella filosofisia juttuja esim. Mikä on päiväsi pienin henkilökohtainen ihme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän