Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä yleisessä puistossa?

Vierailija
03.06.2021 |

Mä olen. Kaksikin kertaa.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityisiä puistoja paljonkin Suomessa?

Vierailija
82/93 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rakastelukertaa ei ole harrastamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan jälkeen on kesällä tullut poikettua harrastamassa tätäkin.

Vierailija
84/93 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa.

Tai kun on jättänyt, ensin sen ilmoituksen:

"..Sinkkuneito.

.Opiskelen ja käyn tuntitöissä.

.Salilla yritän käydä kun ehdin.

.Ystäviä näen niin usein kuin ehdin.

Mikä voisi kiinnostaa tai kiinnostaa:

.Alistuminen

.Sidotuksi tuleminen

.Tuhmien kuuleminen

.Edgetys ja orgasmikontrolli

.Että minulla leikitään leluilla

.Yhtymisen ja suuseksin osuus vähäinen.

.Aftercare tärkeää.

En etsi kertapanoja enkä tule luoksesi huomiseksi.

Pitkäaikainen d/s-side ja -suhde.."

Tai kun on sen jälkeen, todennut: 

ei tämä "seurustelu" taida olla se mun juttu, vaan.

Kyllä se, puisto#eksi sentään, vetää mua puoleensa!

Vierailija
85/93 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-iässä. Aikuisena vain metsässä ja syrjäisillä rannoilla.

Vierailija
86/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 v nainen . Viimevuoden heinäkuussa lähdin käymään bubissa kun mieheni ryyppäsi niin että sammui.  Laitoin minihameen sekä paidan päälleni ja lähdin , viihdyin siellä bubissa noin pari tuntia ja lähdin , o,in jo huppelissa ja näin puistossa neljä nuortamiestä kalojettelwmaassa menin heidän tykönsä moikkasin ja sanoin riittääkö yks kalja janoiselle , joku pojista kysyi mitäs me saadaan vastineeksi jos qnnqn kaljan , Kysyin mitä haluutta niin Poika pillua ja naurupäälle , o,in senverran kännissä joten uskalsin tehdä tuon  vedin pöksyt alas hameenialta ja potkaisin ne nurmikolle ja sanoin nyt on valmista saanko sen kaljan ensin sitten saatte pillua , poika antoi kaljan join sen ja sanoin kuka on ensin ja menin penkin taakse kontilleni ja nostin hameeni selän päälle . Kyllä sieltä tultiin kaiveltiin pillua ja joku paidan alta tissejä . Ajattelin ensin ettei ne tohdi naida mutta sitten tuli ensimmäinen Poika joka työnsi kullinsa pilluuni ja rupes nqimaan naikin loppuun asti ja heti oli seuraava tilalla , kaikkihan ne neljä naivat minua . Nousin ylös ja lähdin ja huikkasin kiitos kaljasta ja joku pojista sanoi kiitos pillusta . Kotonani Mies nukkui ja minä riisuin itseni alastomiksi ja hain dildon se upposi liukkaasti pilluuni olihan pojat sen voidellu , kuvittelin miten pojat naivat minua nyt ja survoin sitä dildoa pilluuni kovaa ja sainkin kovan orgasmin ja perään toisen , mietin pitäisköhän hakea pojat tänne mutta entä jos ukko herää no se jäi siihen ja päätin mennä nukkumaan .

Vierailija
87/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan oikeasti on. On helppo keksiä juttuja.

Kahdesti olen nähnyt kyseistä toimintaa, kun olen liikkunut ulkoilualueella. Kesällä 1982 törmäsin peräti kahteen pariin samalla reissulla. Toisen kerran törmäsin naivaan pariin kesällä 1989. Sen jälkeen en ole nähnyt tällaista puistoissa enkä muillakan julkisilla paikoilla.

Mä näin kerran ihan keskellä kaupunkia. Ei ollut edes mikään puisto vaan Kampin tori keskellä päivää. Olivat tosin spurguja, mikä selittänee estottomuutta.

Vierailija
88/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuorena tuli puistossa touhuttua  lasti ammuttu sisään ,nyt vuosikymmenten jälkeen miettinyt että saatan olla jonkun lapsen isä  

Vierailija
89/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin kauan kuin 1978 silloisessa Leningradissa , taisi olla ammattiyhdistyksen järjestämä reissu. Mukana oli äiti ja noin 18 vuotias tytär. Jotenkin jäätiin äidin kanssa kahdestaan lähdettiin kävelylle , vastaan tuli puisto. Siinä kellistyttiin nurmikolle ja sain äidiltä pillua. Semmoinen sattuma vielä että bussin kuljettaja oli kävelyllä erään seurueen naisen kanssa ja näkivät meidän naimisen. Vähän aikaa katselivat ja poistuivat. Äiti oli arviolta 40 v ja tuntui silloin iäkkäältä minä olin 25 v. Senjälkeen tapailin tytärtä johon ihastuin

, mutta ei siitä sitten mitään tullut. Nykyään tyttäreen törmäilen silloin tällöin uimahallissa vesijumpassa. Kertoi noin vuosi sitten äidin maallisen vaelluksen päättyneen. Oli kyllä semmoinen kokemus joka jäi mieleen.241

Vierailija
90/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yksi tyttöystävistä kävi saattamassa junalle, kun olin menossa kotipuolessa käymään. Istuskeltiin puiston nurmikolla junaa odottamassa ja siinä takki näkösuojana sormetin hänelle orgasmin hitaasti klitorista hyväillen. Kalu seisoi niin kovana, että hän tarjosi pillua ja ehdotti pensaaseen piiloutumista. Hän meni kontalleen kahden pensaan väliin ja laski housut sen verran alas, että pillu paljastui. Tulin taakse ja työnsin kalun sisään huikean kosteaan ja kiimasta turvonneeseen pilluun. Nussin kiihkeästi lantiosta kiinni pitäen ja yritin tulla mahdollisimman nopeasti sisään. Rietas näky, kun nussitusta pillusta valui spermaa reisiä pitkin housuille.

Vierailija
91/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harrasteseura Petikon Puistonussijat Ry. Treenit on joka tiistai ja perjanta. Saa liittyä, jos harrastus kiinnostaa.

Vierailija
92/93 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö ihan puisto, mutta Temppeliaukion kirkon kattokallioilla kesäkuun valoisana yönä - jälkeenpäin ajateltuna, melko näkyvä paikka ympäröivistä kerrotaloista.

Vierailija
93/93 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuspuistossa 80-luvulla inttikaverin kanssa monet kerrat. Muutakaan paikkaa ei ollut, kun kasarmilla ei uskaltanut eikä kummallakaan kämppää Helsingissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi