Oletko harrastanut seksiä yleisessä puistossa?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan oikeasti on. On helppo keksiä juttuja.
Oletko tosissasi? Missäs tynnyrissä sinä oikein elät?
Todellisuudessa. On fakta, että parikymppisistäkin on neitsyitä suunnilleen puolet. Ja tunnen esimerkiksi kolmikymppisen naisen, joka on kaikin puolin hienoa seuraa, hyvävartaloinen ja kaunis, mutta joka ei ole koskaan edes tapaillut miehiä.
Ja tästä päättelet, että kukaan ei ikinä ole harrastanut seksiä puistossa. Olisi jännittävää viettää hetki pääsi sisällä, jos tuollainen päättely sinusta vaikuttaa loogiselta.
Olen. Kalliossa koirapuistossa. En tiedä onko sitä enää olemassa ja en muista oliko asento Doggystyle:) sen aikainen tyttöystävä oli vähän kinky.
Olen, muutamaan otteeseen. Yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Ajatus itikoista ja muista mönkijöistä inhottaa.
Sepänpuistossa ei itikoita ,mutta Takkulassa kyllä .Pimun kanssaTakkulan baarissa ja läheiseen metsään takaapäin jyystämään. Hyttysi älyttömästi.Meni fiilis mutta oli "pakko" loppuun asti. Kaveri huuteli tieltä,missä olette.Häirisi sekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan oikeasti on. On helppo keksiä juttuja.
Nuorena, pimeässä puistossa aamuyöstä :) Puiden suojassa, ei siellä ketään muita ollut
Ennen vanhaan ei ollut valvontakameroita joka paikka täynnä
Näin on .Ei mulla eikä tytöllä ollut mahdollista kotona hässiä.Ei omaa huonetta. No päivällä oli kun vanhemmat duunissa.
En ole, en halua kuulua sellaiseen rupusakkiin joka ei ota muita huomioon sen vertaa, että muistaisi yleisissä puistoissa olevan myös lapsia sekä muita jotka eivät halua yleisöksi kenenkän seksielämälle.
En. Voi menettää tekovälineet valtiolle aamupalafyffeiks.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kalliossa koirapuistossa. En tiedä onko sitä enää olemassa ja en muista oliko asento Doggystyle:) sen aikainen tyttöystävä oli vähän kinky.
Minä Talvella Talin kentän laidalla yöllä puistonpenkillä .Tyttö istui sylissä (kihlattu) ja äkkiä ylös kun smettasi. Lensi melko korkealle. Näkyi kuutamossa hyvin. Jäi mieleen.
Useasti nuorempana. Kesä-yön tunnelmaa baarin jälkeen. Mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ei niitä silloin baareiksi sanottu. Kapakoita oli ravintolat, yökerhot ja pubit. Nykyteinit pitää baareina kaikkia paikkoja, joissa saa loisia lakki tai pipo päässä
Kerran DBTL:n aikaan Vartiovuorenmäellä. Joka puska oli täynnä ja vieressäkin pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ei niitä silloin baareiksi sanottu. Kapakoita oli ravintolat, yökerhot ja pubit. Nykyteinit pitää baareina kaikkia paikkoja, joissa saa loisia lakki tai pipo päässä
Toĺlo.
En puistossa, mutta muuten yleisillä paikoilla piilossa toki..kerran melkein jäätiin kiinni. Hyvät muistot ja ok ettei enää "tarvitse". Joku ulkoilma seksi suojaisammassa paikassa kyllä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole, en halua kuulua sellaiseen rupusakkiin joka ei ota muita huomioon sen vertaa, että muistaisi yleisissä puistoissa olevan myös lapsia sekä muita jotka eivät halua yleisöksi kenenkän seksielämälle.
Mitä ne lapset siellä öisin tekevät?
Kesärannan aitaa vasten, Antti huuteli, että mitä vittua siellä tehdään!
Kerran, turus.
Ei ollut muuta paikkaa, lähdettiin käveleen.
Halutti niin älyttömästi.
Äkkiä pikkarit pois ja hieman hameenhelmaa ylös.
Miehellä seisoi kovana.
Tukea puusta ja siemenet sisään.
Hieman huvitti kun piti kävellessä pysähtyä ja antaa valua pimpinstä ja jatkaa matkaa.
Porukat ihmetteli missä ollaan oltu. Katseltiin nähtävyyksiä kun eka kerta Turussa.
Linnanmäen puistossa sekstailtiin deitin kanssa. Treffit oli kesäiltapäivällä Linnanmäen puistossa ja siitä se ajatus sitten lähti villiin laukkaan. Parit pikaiset käytiin heittämässä pensaikon suojissa. Se oli sitä nuoruusaikaa.
Olen, kuten monissa muissakin julkisissa paikoissa. Minua kiihottaa älyttömästi erilaisissa (ulkoilma)paikoissa harrastettu seksi pienellä kiinnijäämisen riskillä. Onneksi minulla on nykyään kumppani, joka lähtee tähän innolla mukaan. Vielä ei olla avattu kautta, mutta pian saa taas lähteä ajelemaan pitkin maakuntia ja etsimään sopivia paikkoja.
Aivan parasta ajella läpi lämpimän päivän ja valoisan kesäyön paikoista ja toisistamme nauttien. Mies on kuskina ja minulla on joko valkoviinipullo tai sätkä matkaeväänä. Se rentous ja vapaus ja kiihottava odotus, koska taas saa.
Toki sen verran fiksuja ollaan, että paikat valitaan niin huolella, ettei muille, etenkään lapsiperheille, aiheuteta häiriötä.
Nuorena, pimeässä puistossa aamuyöstä :) Puiden suojassa, ei siellä ketään muita ollut
Ennen vanhaan ei ollut valvontakameroita joka paikka täynnä