Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä yleisessä puistossa?

Vierailija
03.06.2021 |

Mä olen. Kaksikin kertaa.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhden exän kanssa tuli kiimainen tilanne ja mentiin puistoon (isoja pensaita) ja pantiin siellä. Jotain siellä maassa oli, naisen perse oli syöty ihan näpyille. 😀

Vierailija
62/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianapuistossa monet kerrat miesten kesken erilaisilla komboilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Auton konepellillä olen ottanut naisen.

Vierailija
64/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianapuistossa monet kerrat miesten kesken erilaisilla komboilla. 

Kukapa ei.

Vierailija
65/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Keskuspuisto lasketaan sellaiseksi. Monet kivat muistat lämpimimmiltä keleiltä käydä siellä "lenkillä" salarakkaan kanssa.

Vierailija
66/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kolmen eri naisen kanssa (eri kerroilla tietysti): Lahdessa (nainen oli varattu), Turussa (sinkku) ja Helsingissä (varattu). M51

Vierailija
67/85 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvallilan keskellä olevalla kalliolla panin tyttöystävää takaapäin seisaallaan. Naisella oli pitkä mekko ilman pikkareita joten onnistui helposti. 

Vierailija
68/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotoilijoidan levähdyspaikat varmasti monelle tuttuja.

Vierailija
69/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä kun ei kotona voinut ja halu oli kova. Leveiden vuorimäntyjen takana eräässä pikkukaupungin puistossa tuli maattua tyttöystävä alla.

Vierailija
70/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako Seurasaari

Vierailija
71/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin baarista aamuyöllä ja nuori nainen käveli vastaan ja sanoi anna pari kessua voin ottaa suihin. No siihen puistonpenkille ja sain sellaisen suihinoton että kannatti pari kessua antaa. Lämmöllä muistelen lämmintä kesäaamua

Vierailija
72/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotoilijoidan levähdyspaikat varmasti monelle tuttuja.

Siellä voi panonoida

Vierailija
73/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta koulun pihalla olen semmoisessa isossa liukumäessä, tyttönä pojan alla selällään siellä kourussa. Yöllä eikä kameroita vielä ollut silloin. Farkut ja pikkuhousut vaan nopeasti pois mun toisesta jalasta ja... Voi nuoruus :D

Vierailija
74/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan puistossa kotimatkan varrella baarissa tavattujen miellyttävien nuorten miesten kanssa ei voinut viedä kotiinkaan kun siellä oli teini-ikänen lapseni kotona mut teki mieli seksiä.

Tämä siis tapahtui kesällä.

N 44

Vierailija
75/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan puistossa kotimatkan varrella baarissa tavattujen miellyttävien nuorten miesten kanssa ei voinut viedä kotiinkaan kun siellä oli teini-ikänen lapseni kotona mut teki mieli seksiä.

N 44

Nuorten miesten kanssa siis monikossa?

Vierailija
76/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen: silloisen tyttöystävän kanssa oltiin baarissa kahdestaan muutama juomassa, ja sen jälkeen kotiinkävellessä vasta tajusin että hänellä ei ole pikkareita mekon alla, ja kuulemma pillu ihan litimärkänä. Ei jaksettu kävellä perille asti, vaan läheiseen puistoon vähän sivummalle penkille panemaan. Oli niin kiihottava tilanne että laukesin rajusti varmaan parissa minuutissa. Autoin sormilla naisen loppuun. Hänkin taisi tykätä äänimerkeistä päätellen. Ei paljoa haitannut, kuuliko joku.

Nykyisen vaimon (eri siis) on itse asiassa pantu myös ulkona eräällä suomalaisella nähtävyydellä ilta-aikaan. Jotenkin vain alkoi panettaa, niin mekkoa ulos: ai, täällä olikin herkku jo valmiiksi märkä.. 

Vierailija
77/85 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 44

Nuorten miesten kanssa siis monikossa?

Joo tapasin nämä kaverukset baarissa ja vietimme miellyttävän illan ennen kotiinlähtöä. Toki on myönnettävä että alkoholilla oli osuutta asiaan estojen suhteen silloin.

N 44

Vierailija
78/85 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus -70 luvun loppupuolella tehtiin työpaikan porukalla Leningradin matka. Mukana oli muuanmaassa äiti silloin, varmaan 40 v ja tytär vajaa 20 itse 24. Jossain vaiheessa pääsin nussimaan tytön äitiä eräässä puistossa pensaiden kätkössä. Olihan mahtavaa päästä nuorena poikana vanhemman ja kokeneen rouvan jalkojen väliin. Reissun jälkeen tapailin tyttöä muutaman kerran mutta ei siitä sitten mitään kehkeytynyt.

Vierailija
79/85 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kyllä kun ei kotona voinut ja halu oli kova. Leveiden vuorimäntyjen takana eräässä pikkukaupungin puistossa tuli maattua tyttöystävä alla.

Totta, että nuorena seksin himo oli ihan valtava ja paikka katsottiin vähän sinnepäin. Ei nyt ihan avoimessa maastossa kuitenkaan. Vähän piti olla kasvillisuutta edessä. Parastahan tuossa oli se, että myös tytöllä oli kovat halut ja hän oli yhtä valmis tekemään sitä esim. puistossa. Sitä olen vaan miettinyt, kun aina piti päästä tytön päälle, miten hän siellä alla klaarasi alustan kanssa. Eihän sitä silloin tullut ajatelleeksikaan. Luuli vaan, että toinen nautti yhtä paljon kuin itse. Ehkä tyttö nauttikin. Tuskin olisi antanut mun panna niin usein...?

Vierailija
80/85 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandiatalon vieressä, baarilöytöä, ja kerran Töölön kirjaston vieressä yhtä naikkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan