Iltasanomien toimittajan mielestä 158 cm ja 100 kg painava nainen ei ole sairaalloisen lihava, koska toimittajan silmään hän ei näytä siltä....
Kommentit (347)
huvittavaa kun lihavuutta yritetään maskeerata kurvikkuudeksi. tiimalasikroppa ja paskat.
Mikä ton jutun pointti oikein on? On ihan ok olla ylipainoinen jos se ei näy kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton jutun pointti oikein on? On ihan ok olla ylipainoinen jos se ei näy kuvissa?
niimpä! kaikki kehot on täydellisiä, eikä niitä kuulu hävetä💕 (mutta älä sitten vaan ota mistään muusta kuvakulmasta kuin ylhäältä kuvaa)
Huomasitteko että yhdellä tytöllä oli väärin valitut housut. Näkyi kamelinvarvas
Vierailija kirjoitti:
huvittavaa kun lihavuutta yritetään maskeerata kurvikkuudeksi. tiimalasikroppa ja paskat.
Sen vyön kanssa kietaissut läskit kasaan yhdestä kohdasta niin onhan sekin toki tavallaan tiimalasimallinen. Eri asia sitten onkin kun ottaa vyön pois ja päästää kaikki höllymään, muistuttaakin enemmän rantapalloa.
Ollaan kohta kun Ruotsi! Sukkakit ulos maasta!
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että yhdellä tytöllä oli väärin valitut housut. Näkyi kamelinvarvas
Oikeinhan ne on silloin valittu.
Minäkin joskus teininä ollessani yritin selitellä itselleni ja muille etten minä mikään lihava ole. Totuus on kuitenkin se että olin melkoinen pullapoika silloin.
Söpö pieni hipsteri äänestää Vihreitä tai kommunisteja, koska niin voi olla jänskä tyyppi. Ikään kuin kapinallinen, vaikka veronmaksajat maksavatkin asunnot ja opinnot ja lapsen teot.
Kyllä painoindeksi on ihan käypäinen mittari oli kurvikas tai lihaksikas.
Jos luonto olisi tarkoittanut meidät 100-kiloisiksi, seeprat juoksisivat paljon hitaammin. Kyllä joku suunsa avaamisesta hengästyvä Bull Mentula olisi aika kusessa ihmisen luonnollisessa olotilassa. Oli kuinka lihaksikas tahansa.
Sama pätee tietenkin naisiinkin.
Tuolla satakiloisellahan on ihan selkeästi korsetti päällä ja kehtaa ladella liirumlaarumia siitä että on tiimalasivartalo ja kurveja ja eihän painoindeksi silloin päde ja niin edelleen. Jestas, kyllä 158-senttisellä 40 painoindeksillä pitää jo miettiä hieman niitä elämänvalintojaan ja tulevaisuutta nivel- ja verenkierto-ongelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kohta taas silakat parveilee... Kehopositiivisuus mai äss.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla satakiloisellahan on ihan selkeästi korsetti päällä ja kehtaa ladella liirumlaarumia siitä että on tiimalasivartalo ja kurveja ja eihän painoindeksi silloin päde ja niin edelleen. Jestas, kyllä 158-senttisellä 40 painoindeksillä pitää jo miettiä hieman niitä elämänvalintojaan ja tulevaisuutta nivel- ja verenkierto-ongelmien kanssa.
Ketäköhän se luulee hämäävänsä kun näkee ihan selvästi että läskit on survaistu kasaan väkisin tuolta kohdalta. Siksi toisekseen turhaan se selittelee ettei tunne itseään ylipainoiseksi kun käsistä, poskista ja leuasta näkee että on ihan selvästi todella ylipainoinen.
Huh, 182-pitkänä olen käynyt lievän ylipainon puolella 85 kilossa ja se oli oikeasti tukalaa. Polvet oli kipeät ja sain tuosta jo luupiikkejä. Kaikki syöminen alkoi näkyä naamassa. Joten tuo Roosan 111kg on kyllä paha.
No on teillä elämä kun pitää ventovieraiden ihmisten ulkonäköä päästä oikein netissä irvimään.
Menkää ulos ja koskettakaa ruohoa niin väistyy pilvet elon yltä. Harrastakaa seksiä, vaikka itseksenne. Perustakaa oma suljettu foorumi jossa voitte keskenänne vetää käteen toistenne täydellisille kehoille.
Toisaalta hieman kateeksi käy, minäkin haluaisin noin helpon kermaperse-elämän ettei muuta huolta olisi kuin joku iltapäivälehden kuva.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joskus teininä ollessani yritin selitellä itselleni ja muille etten minä mikään lihava ole. Totuus on kuitenkin se että olin melkoinen pullapoika silloin.
Et siis ole enää? Hienoa! Vielä enemmän hyödyttää meitä muitakin jos viitsisit kertoa miten tai miksi sait muutoksen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole enää? Hienoa! Vielä enemmän hyödyttää meitä muitakin jos viitsisit kertoa miten tai miksi sait muutoksen aikaan?
Miten tai miksi? No tajusin olevani läski ja laihdutin. Aloin syödä järkevämmin ja jätin kaikki mässäilyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tai miksi? No tajusin olevani läski ja laihdutin. Aloin syödä järkevämmin ja jätin kaikki mässäilyt pois.
Tai oikeammin sanottuna tajusin että olen aina tiennyt olleeni läski mutta olin vain koittanut selitellä sitä itselleni ja muille jollain verukkeella etten olekaan läski vaan ties mitä muuta. Sitten tajusin että minun ei tarvitse olla läski vaan pienellä vaivannäöllä pääsen siitä eroon.
Jokin noissa kuvissa mättää. Lihaviltahan nuo selvästi näyttää, mutta en olisi noin painaviksi veikannut. Näytän itse ihan samanlaiselta ja painan vähän päälle 60 kg.
Tolla alimmalla on käynyt geenilotossa tuuri ja läskit on menneet reisiin, tisseihin ja peppuun. Vyötäröstään menisi ihan normaalipainosesta.
Mutta ton alimman kaltaisia ihmisiä löytyy se 1/100. Useimmilla ne läskit jakautuu epätyydyttävemmin, esimerkiksi mahaan, käsiin tai pahimmillaan jopa naamaan.