Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltasanomien toimittajan mielestä 158 cm ja 100 kg painava nainen ei ole sairaalloisen lihava, koska toimittajan silmään hän ei näytä siltä....

Kommentit (347)

Vierailija
221/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realistisen kuvan noista vartaloista olisi saanut kuvaamalla ne alusvaatteisillaan edestä, sivulta ja takaa.

Istumassa ja vetämässä sukkaa jalkaan sivulta kuvattuna. Siinä se kropan olemus tulee esille.

Vierailija
222/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten toi alin on noin hoikka. 164cm/87kg. 

Mä oon 169cm/60kg ja näytän aikalailla samalta. (mulla on vähän  lihasta ja vähän löysää)

No mä oon 164/60 ja näytän kyllä huomattavasti pienemmältä kuin tämä viimeinen. Esim. Jalat on mulla hyvin hoikat ja tällä erittäin vantterat. Totta että hän ei näytä valtavan suurelta, mutta raskaalta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toimittaja on innostunut feederismistä ja näkee tässä mahdollisuuden.

Vierailija
224/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, ompas tytöt päästäneet itsensä läskiin kuntoon.

Vierailija
225/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisi syötä noille pullukoille nameja, herkkuja ja tietysti juottaa sitä limssaa!

Vierailija
226/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, seksikkäitä naisia. Kyllä suomalainen nainen on kaunis.

M44.

Tarkoitat että ylipainoinen suomalainen nainen on kaunis? Sääli että ylipaino lisää merkittävästi riskiä sairastua ja siten vähentää kauniinkin yksilön elinajanodotetta.

"Lihavuus altistaa monille sairauksille. Liikalihavuus on Euroopan toiseksi suurin syy kuolla ennen 70 ikävuotta. Jos painoindeksi on 30–40, lihavuus voi vähentää elinajanodotetta jopa kolmella vuodella."

Ja sä luulet, että tämä ei ole tiedossa? Mikä tarve tulla vänkyttämään, jos joku sanoo toista kauniiksi?

Miksi ei? Ei kauneus mene terveyden edelle. Ei ainakaan pitäisi mennä.

Kuka sanoo että menee? Sä et siis vaan voi olla räkyttämättä? Onko jotenkin sulta pois, jos toinen sanoo toista kauniiksi?

Eli jos otsikon aiheen mukaisesti keskustellaan lihavuudesta niin asiasta ei voi kuitenkaan keskustella enää sen jälkeen jos joku on lihavuudestaan huolimatta kaunis? 

On eri asia keskustella ketjussa kuin käydä räkättämässä ja purkamassa paskaansa jonkun toisen kommenttiin.

Kukakohan tässä nyt purkaa pahaa oloaan... 

Mulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka sunlaiset pätijät ja räksyttäjät oksettaakin. Sit ei edes oteta vastuuta sanoistaan vaan peitetään ne selittelyn alle.

Ihan hyvin näköjään osui kun tartuin kriittisesti lihavuutta kaunistelevaan viestiin. Eiköhän tällainen anonyymi foorumi nyt ole juuri se paikka missä voi vähän epäkorrektillakin tavalla provosoida keskustelua? Älä ota niin henkilökohtaisesti muiden "oksennuksia". 

Vierailija
227/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus on paholaisen keksintö.

Vierailija
228/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kaikilla naisilla on liikaa traania.

Vierailija
229/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, seksikkäitä naisia. Kyllä suomalainen nainen on kaunis.

M44.

Tarkoitat että ylipainoinen suomalainen nainen on kaunis? Sääli että ylipaino lisää merkittävästi riskiä sairastua ja siten vähentää kauniinkin yksilön elinajanodotetta.

"Lihavuus altistaa monille sairauksille. Liikalihavuus on Euroopan toiseksi suurin syy kuolla ennen 70 ikävuotta. Jos painoindeksi on 30–40, lihavuus voi vähentää elinajanodotetta jopa kolmella vuodella."

Ja sä luulet, että tämä ei ole tiedossa? Mikä tarve tulla vänkyttämään, jos joku sanoo toista kauniiksi?

Miksi ei? Ei kauneus mene terveyden edelle. Ei ainakaan pitäisi mennä.

Kuka sanoo että menee? Sä et siis vaan voi olla räkyttämättä? Onko jotenkin sulta pois, jos toinen sanoo toista kauniiksi?

Eli jos otsikon aiheen mukaisesti keskustellaan lihavuudesta niin asiasta ei voi kuitenkaan keskustella enää sen jälkeen jos joku on lihavuudestaan huolimatta kaunis? 

On eri asia keskustella ketjussa kuin käydä räkättämässä ja purkamassa paskaansa jonkun toisen kommenttiin.

Kukakohan tässä nyt purkaa pahaa oloaan... 

Mulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka sunlaiset pätijät ja räksyttäjät oksettaakin. Sit ei edes oteta vastuuta sanoistaan vaan peitetään ne selittelyn alle.

Ihan hyvin näköjään osui kun tartuin kriittisesti lihavuutta kaunistelevaan viestiin. Eiköhän tällainen anonyymi foorumi nyt ole juuri se paikka missä voi vähän epäkorrektillakin tavalla provosoida keskustelua? Älä ota niin henkilökohtaisesti muiden "oksennuksia". 

Ja selitys jatkuu -eri

Vierailija
230/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän kaikki tuossa ovat selkeästi ylipainoisia, mutta eivät näytä niin isoilta kuin bmi sanoo. Edes toka kuva ei näytä siltä että kyseessä oleva ihminen olisi SAIRAALLOISEN LIHAVA, vaikka hän selkeästi onkin ylipainoinen. Olisin luullut ainakin 20 kiloa kevyemmäksi, jotain 80-kiloiseksi siis.

Vierailija
231/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lyhin näyttää ihan rehellisesti läskiltä, mahakin näkyy. Samoin kolme viimeistä. Kuvakulmilla ja asennoilla on kikkailtu.

Vierailija
232/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän kaikki tuossa ovat selkeästi ylipainoisia, mutta eivät näytä niin isoilta kuin bmi sanoo. Edes toka kuva ei näytä siltä että kyseessä oleva ihminen olisi SAIRAALLOISEN LIHAVA, vaikka hän selkeästi onkin ylipainoinen. Olisin luullut ainakin 20 kiloa kevyemmäksi, jotain 80-kiloiseksi siis.

Eikä kolmas kuva näytä siltä, että nainen painaa 90 kiloa. Ylipainoa on toki, mutta tätäkin olisin veikannut 20 kiloa kevyemmäksi.

Vierailija
233/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski voi olla kaunis, mutta on silti läski. 

Vierailija
234/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla kuvilla ole mitään merkitystä. saahan sitä näyttää miltä vaan mutta jos rasvaa on liikaa ja henki ei kulje, ahistaa ja väsyttää niin siinä ei paljon kuvakulmat auta.

Vierailija
235/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa lukea aiheesta sisäistäen, jos onnistuu.

Vierailija
236/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa lukea aiheesta sisäistäen, jos onnistuu.

Ei onnistu. Valaise meitä oi suuri guru.

Vierailija
237/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olis pitänyt kuvata edestä ja sivulta alusvaatteissa, niin olis totuus näkynyt. Minäkin luulin näyttäväni hoikalta/normaalilta 161/71 mittaisena, mutta sukulaisen ottama kuva paljasti karun totuuden ja laihdutin normipainon rajoihin.

Vierailija
238/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kuvien naisista ei ole ruma. Eikä iljettävä läski.

Kaikki ovat silti yli normaalipainoisia, eli painoa tulisi joko tarkkailla tai pudottaa (roimastikin).

Omaan alaani liittyen vielä; vain tuo kevyin voi ratsastaa normaalikokoisella hevosella - olettaen että hevosen lihaskunto on hyvä, se ei ole nuori/vanha ja ei tee raskaita juttuja.

Kilparatsastajissa kyllä on joitakin pitkiäkin miehiä, mutta he ovat useimmiten langanlaihoja JA kehonhallinta on erinomainen, hevoset huippukunnossa ja niitä treenaa usein hyvin paljon kevyemmät ratsastajat. Lisäksi ei ole syytä altistaa eläintä äärimmäiselle rasitukselle, josta se ei osaa viestiä kärsivänsä.

On järkyttävää että nykyään suuri osa ihmisistä ovat erittäin lihavia ja todella huonokuntoisia. Tämän normalisoiminen on mielestäni suuri virhe. On täysin eri asia sanoa että jokin olisi iljettävää ja rumaa ja hyi, kuin todeta asiallisesti että painoa on aivan liikaa. 

Noin painavat eivät kykene tekemään samoja asioita kuin mihin kykenisivät hoikkina. Ja koska jo nuorina ovat noin tuhdissa kunnossa, eivät koskaan tule kokemaan samaa liikunnan vapautta, ketteryyttä ja riemua kuin hoikilla on mahdollisuus. Mielestäni se on erittäin ikävä asia.

Kansanterveydellisesti tämä tulee olemaan 'pommi' kun nykyiset kunnottomat lihavat nuoret aikuiset vanhenevat. Heistä ei vain fyysisesti ole 'oikein mihinkään' edes nyt, saati keski-iässä tai vanhoina (jos elävät). On siis yhtä suuri huijaus väittää että on ok olla lihava kuin minun teini-iässä vielä kun tupakointi oli täysin normaalia. Kadun että itsekin tupakoin, ilman sitä olisin terveempi, kauniimpi ja onnellisempi (nyttemmin toki olen lopettanut mutta terveyshaitat jää siinä kuin polvien kulumatkin ennen lihaville).

Nyt kyllä tirtämätön urpå siellä vauhdissa taas.

Ylipsinoiset yleensä urheillee. Jotkut jopa paljon.

Olen itse ylipainoinen bmi 30 ja urheilen kuutena päivänä viikossa. Tähän sisältyy 40km juoksua, yksi potkunyrkkeily, yksi sali, yksi jooga. Liikun aivan varmasta tuplasti enemmän kuin sinä. Joka vuosi juoksen puolimaratoneja ja 1-2 maratonia. Puhut ihan täyttä paskaa. Sen ymmärrän että bmi 50 ei urheile enää mutta bmi30 on oikein hyvä urheilupainoa. Voitan sut ihan joka lajissa, jopa joogassa.

Niin niin - joo joo tottakai voitat, koska kanssaihmiset kilometrin säteellä tukehtuvat silsaisen p*mpp*hikesi löyhkään, kun "urheilet".

Vierailija
239/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tietenkin eri asia jos on paljon lihasta. Itse en liiku nykyään ollenkaan, joten mun liikapaino on todellakin kaikki pelkkää läskiä. Nuorena liikuin paljon ja painoin silti 70kg (168cm), muistan kuinka moni silloin ihmetteli miten muka voin olla niin painava vaikken näytä yhtään lihavalta. Ne ihmettelijät olivat laihoja liikkumattomia ihmisiä, siis nykyaikana "laihaläskejä". 

Että ei tämä mulle ole mikään uusi uutinen. 

Vierailija
240/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä olis pitänyt kuvata edestä ja sivulta alusvaatteissa, niin olis totuus näkynyt. Minäkin luulin näyttäväni hoikalta/normaalilta 161/71 mittaisena, mutta sukulaisen ottama kuva paljasti karun totuuden ja laihdutin normipainon rajoihin.

hienoa!