Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra arvostelee Honkasaloa – ”Mikä saa feministit puolustelemaan naisten alistamista?”

Vierailija
28.05.2021 |

Mielenkiintoista että mikä saa feministit puolustelemaan naisten alistamista. Voisiko joku selventää?

Kommentit (1228)

Vierailija
1081/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi mua

Vierailija
1082/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijai kirjoitti:

Mielestäni Suomessa pitäisi olla hijab-kielto ja myös II-maailmansodan aikaisten saksalaisten symbolien käyttökielto.

kummatkin symboloi ideologiaa ja arvoja, jotka ovat räikeästi Suomen lakien ja YK:n ihmisoikeuksien julistuksen vastaisia.

Kait nyt ihmisillä saa olla vapaasti vaikka minkälaisia arvoja eikä joidenkin autoritaarien pakkosyöttämiä aivopieruja.

Meneppä käymään naisten turvatalossa, missä joka 3 asiakas on "rauhanuskonnon arvopohjan" uhri.

Meneppä selittämään näitä arvojasi niille "autoritäärisille patriarkoille", jotka tekevät hirvittäviä asioita omille tyttärilleen ja vielä suvun kannustamana.

Tyttären ainoa synti on, että hänet on nähty juttelemassa vääräuskoiselle pojalle tai hänet on nähty ilman huivia.

Lueppa sellaisen ruotsalaisen kirjailijan, feministin ja toimittajan kuin Katarina Wennstam, kirjoja. Hän on pohjimmiltaan "suvakko" maailmanparantaja, mutta näkee sen tuhoisan aspektin, mikä tuohon naisia alistavaan "rauhanuskontoon" sisältyy.

Miksi valehtelet? Ei kolmasosa turvakotien asiakkaista ole lestadiolaisia.

Googlaa -maaahanmuuuttajanaiset väkivalta-, ja lopeta se itsellesi valehtelu.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisilla on erittäin hyviä pointteja. Se, että naiset eivät ole integroituneet, on pääsyy seuraavien sukupolvien heikkoon integraatioon, koska "käsi, joka kehtoa heiluttaa, hallitsee maailmaan." Pitäisi myös vaatia eikä vain paapoa. Esimerkiksi suomen kielikursseilla ei ole mitään mittareita opettajille eikä tulosvastuuta, eikä oppilaille mitään sanktioita, jos ei menesty. Eipä ihme, jos ei olla motivoituneita, kun me kustannamme myös tulkit oikeudenkäynneistä koulukeskusteluihin, ja kalliiksi tulee.

Itse asiassa vanhempien oma käyttäytyminen luokassa voi olla täysin ristiriidassa perussääntöjen kanssa. Ei esimerkiksi tiedetä, että luokasta ei noin vain kävellä pois tai jutella kaverin kanssa kovaan ääneen kun opettaja opettaa. Miten he voisivat sitten neuvoa lapsiaankaan? Lapset ovat sitten yhtä hyvin perehtyneitä luokkahuoneen sääntöihin. Tosin tämä koskee vain tiettyä muslimiryhmää, esimerkiksi Kosovon muslimit ovat erittäin integraatiokykyisiä käsittääkseni.

Vierailija
1084/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat pitää pitkät hiukset armeijassa vaikka miehet eivät saa. Ei ole siis totta, että eri ryhmien tarpeiden perusteella ei joustettaisi.

Meidän kulttuurissa on liikaa vaadittu, että nainen leikkasi lyhyet hiukset armeijaan mennessä. Miten tämä eroaa siitä, että musliminaisen kulttuuriin kuuluu hijab.

Pitkät hiukset eivät edusta sortoa ja alistamista kuten muslimihuivi. Aika iso ero minusta.

Siinä, että mietiskellään, että katkaistaanko kaula vai hiukset, on vähintään hiuksenhieno ero:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karut-kuvat-porin-itapuiston-murhas…

Opettajan kaulan katkaisu Ranskassa: https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/603348

Suomen armeijassa naisten ei ole pakko katkaista hiuksiaan, mutta he saavat tehdä niin halutessaan.

Vastaisi sitä, että musIiminaisen ei ole pakko jättää olla ilman kypärämyssyä, mutta saa olla, jos haluaa.

Toivoisin, että rassukat pysähtyisivät hetkeksi miettimään, kuinka monta musIimityttöä todellisuudessa tulee haluamaan inttiin ja miten sekin nyt olisi muka huono asia, jos joku heistä haluaisi käydä Suomen armeijan ja olisi valmis puolustamaan maata tarvittaessa? Miten siitäkin nyt väännetään jotenkin kauhea uhka? Jos tyttö lähtee inttiin ja haluaa sen kypärämyssyn, sellainen tyttö on niin itsenäinen ja perhe niin liberaali, että kysymys tuskin on siitä, että perhe pakottaa. Tällä hetkellä intissä on ihan muita ongelmia näiden naisten osallistumiselle, kuten yhteistuvat.

Nimenomaan sen takia armeijan ei pidä antaa periksi millekään 600-luvun kulahtaneille naista alentaville pukeutumiskoodeille koska sinne ei ole pyrkimässä aikuisten oikeasti ainuttakaan rättipäätä, ainoastaan yksi somaliaktivisti perseilee kun tietää ettei pääse rättinsä kanssa armeijaan. Tulisi maitojunalla ensimmäisenä päivänä takaisin jos pääsisi koska ruokalassa saattoi olla pekonikaasua, kessu komenteli rasistisesi eikä saanut käydä pyllistelemään mekkaan päin juuri silloin kun teki mieli.

Armeijassa huomioidaan jo nyt uskontoon liittyvät ruokavaliot ja rukoushetket mahdollisuuksien mukaan. Simputtaminen ei myöskään ole sallittua, luulisin sen koskevan myös rasistista töräyttelyä.

Ikäänkuin tälle niuhosompanssille kelpaisi armeijan nykyiset käytännöt.

Oletko oikeasti aikuinen ihminen? Vaikea uskoa tuon ala-arvoisen nimittelyn perusteella.

Aikuinen kutsuu lapiota lapioksi eikä yritä teeskennellä että se on Elysee-palatsi.

Onnea elämään tuolla asenteella.

Onnea sinulle reaalimaailman etsimiseen ja varsinkin löytämiseen!

Vierailija
1085/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on taas yksi tapa yrittää saada lisää näkyvyyttä tälle sairaalle naisia alistavalle uskonnolle. Suomen täytyy vastustaa tätä vierasta valtaa. 

Alistaminen koskee mm. naisia ja vääräuskoisia!

Vierailija
1086/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Vierailija
1087/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kummallista, että ei laiteta mitään valvontaa tai lakirajotteita tyttölasten silvonnalle. Helppohan tuota olisi valvoa ja määrätä vaikkapa vanhemmille sanktiot. Eiköhän se loppuisi siihen. 

No silvonta on jo kiellettyä ja rangaistavaa.

Käytännössä ei ole. Tyttöjä lähetetään edelleen silvottavaksi, ehkä jopa silvotaan Suomessa, mutta yhtään rangaistusta ei ole syyllisille annettu. 

Feministeille tämä on ihan ok, koska jokainen silvottu tyttö ja nainen menettää ison osan seksuaalisuudestaan ja rajoitetaan lapsentekokoneeksi. Tämä tietenkin nostaa karvajalkafeministien markkina-arvoa.

Lähde, missä sanotaan, että tyttöjen silpominen on feministeille ok?

eri kommentoija

Vierailija
1088/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä. Olen itse nuori nainen ja ihmetteln kuinka uskontoon ja kulttuuriin vedoten, jotkut ihmisryhmät saavat tehdä rajua väkivaltaa esimerkiksi juuri naisille. Vai onko se feministin mielestä sitten ok, että pois silmistä, pois mielestä. Eli parempi vain ettei suututeta muita ihmisiä vaan annetaan uskontojen tehdä omia sairaita rituaalejaan ja käytösmallejaan vain koska näin he ovat tottuneet ennenkin.

Tekopyhää minusta.

Jos et ole tiennyt niin juuri mm. naisjärjestöt ovat olleet mukana tekemässä silpomisen vastaista työtä ja siihen liittyviä projekteja. Montako vastaavaa projektia vaikkapa persut ovat tehneet? No eivät yhtään koska on paljon mukavampaa vain melskata asian ympärillä kuin tehdä sille ihan oikeasti jotain.

Luuletko että suomalaisten kampanjointi auttaa siihen että muuttavat rituaalejaan ja tapojaan? EI auta. Varsinkin kun rangaistuksia ei edes tule eikä asioille tehdä mitään.

Tytöille kynegologiset tarkastukset pakollisiksi, mutta tämähän on liiallista kulttuurista profilointia arvatenkin.

Tunteita ei saa loukata!

Kaikille tytöille vai pelkästään myslimitaustaisille?

Vierailija
1089/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never stap the mädness!

1090/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketytöt/feministit kirjoitti:

Saako nainen itse päättää käyttääkö sellaista asua kuin itse haluaa,,,saako nainen itse  päättää mitä uskontoa tunnustaa tai on tunnustamatta,saako nainen itse päättää mitä syö tai juo,saako nainen itse päättää kumppaninsa kanssa kenen kanssa seurustelee tai perustaa perheen,saako nainen itse päättää leikelläänkö hänen värkkinsä vai ei,,,,,saako nainen itse hakea sellaista koulutusta tai työpaikkaa mikä kiinnostaa,,saako nainen itse päättää rahoistaan,,saako nainen terveydenhoidossa halutessaan hakeutua mieslääkärin vastaanotolle,,,,,saako nainen itse,,,,,,,,,,,,,

Riippuu kulttuurista ;D Olemme kaikki tasa-arvoisia mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset!

Vierailija
1091/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1080 viestiä hapokkaita mielipiteitä muslimiräteistä armeijassa ja ketju elää yhä.

Uskomatonta.

Ehkä me suomalaiset arvostamme sittenkin itseämme, rajojamme ja olemassaoloamme kansana, kielenä ja kultturina?

Islaminuskoisten vihaaminen EI ole itsensä arvostamista!

Vierailija
1092/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1080 viestiä hapokkaita mielipiteitä muslimiräteistä armeijassa ja ketju elää yhä.

Uskomatonta.

Ehkä me suomalaiset arvostamme sittenkin itseämme, rajojamme ja olemassaoloamme kansana, kielenä ja kultturina?

Samaa mieltä. Mutta meidän on pistettävä stoppi sairaille kidutuskäytännöille, kun nämä kulttuurit eivät sitä itse pysty tekemään. Ainakin niiden suhteen, jotka asuvat täällä. Se ei ole onnistunut hyssyttelemällä, joten tiukat taloudelliset sanktiot päälle vaan vanhemmille.

Vierailija
1093/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

islaminuskoisten opastaminen 600-luvulta 2020-luvulle on jokaisen velvollisuus.

Vierailija
1094/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Aivan samantekeviä tättähääriä olette minulle, joita teidän oppinne eivät koske.

Arvostan kyllä, niitä rohkeita naisia, jotka ova HENKENSÄ uhalla rimpuilleet tiensä vapauteen teidän kynsistänne.

Vierailija
1095/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on Hulluuden helmi!

Vierailija
1096/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä. Olen itse nuori nainen ja ihmetteln kuinka uskontoon ja kulttuuriin vedoten, jotkut ihmisryhmät saavat tehdä rajua väkivaltaa esimerkiksi juuri naisille. Vai onko se feministin mielestä sitten ok, että pois silmistä, pois mielestä. Eli parempi vain ettei suututeta muita ihmisiä vaan annetaan uskontojen tehdä omia sairaita rituaalejaan ja käytösmallejaan vain koska näin he ovat tottuneet ennenkin.

Tekopyhää minusta.

Jos et ole tiennyt niin juuri mm. naisjärjestöt ovat olleet mukana tekemässä silpomisen vastaista työtä ja siihen liittyviä projekteja. Montako vastaavaa projektia vaikkapa persut ovat tehneet? No eivät yhtään koska on paljon mukavampaa vain melskata asian ympärillä kuin tehdä sille ihan oikeasti jotain.

Luuletko että suomalaisten kampanjointi auttaa siihen että muuttavat rituaalejaan ja tapojaan? EI auta. Varsinkin kun rangaistuksia ei edes tule eikä asioille tehdä mitään.

Tytöille kynegologiset tarkastukset pakollisiksi, mutta tämähän on liiallista kulttuurista profilointia arvatenkin.

Tunteita ei saa loukata!

Kaikille tytöille vai pelkästään myslimitaustaisille?

Ei edes kaikille muslimeille vaan tietyt ryhmät kuten somalit. Ympärileikkaus ei ole islamin oppia.

Turha saksalaisten ateistivanhempien lapsia on tarkistaa  ympärileikkaamisen varalta.

Vierailija
1097/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Islmaninuskoisia kehotetaan vihaamaan vääräuskoisia, joita vielä ainakin toistaiseksi suurin osa meistä suomalaisista on, ja me suomalaiset toivotamme tervetulleiksi ja lisäksi paapomme näitä meidän vihaajiamme!

Vierailija
1098/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Saako nainen itse päättää käyttääkö sellaista asua kuin itse haluaa,,,saako nainen itse  päättää mitä uskontoa tunnustaa tai on tunnustamatta,saako nainen itse päättää mitä syö tai juo,saako nainen itse päättää kumppaninsa kanssa kenen kanssa seurustelee tai perustaa perheen,saako nainen itse päättää leikelläänkö hänen värkkinsä vai ei,,,,,saako nainen itse hakea sellaista koulutusta tai työpaikkaa mikä kiinnostaa,,saako nainen itse päättää rahoistaan,,saako nainen terveydenhoidossa halutessaan hakeutua mieslääkärin vastaanotolle,,,,,saako nainen itse,,,,,,,,,,,,,

Riippuu kulttuurista ;D Olemme kaikki tasa-arvoisia mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset!

Sinä sitä sarkaa feministeille,,,kovin ovat hiljaisia kuin silakat vedessä'.

Vierailija
1099/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Islmaninuskoisia kehotetaan vihaamaan vääräuskoisia, joita vielä ainakin toistaiseksi suurin osa meistä suomalaisista on, ja me suomalaiset toivotamme tervetulleiksi ja lisäksi paapomme näitä meidän vihaajiamme!

Suurimmat paapojat löytyvät evenkelisluterilaisesta kirkosta. Kantsis tutustua Armenian kansanmurhan opetuksiin. Papit pääsivät ensimmäisinä, ja julmimmin, hengestään. No ehkä sitä he sitten kaipaavat, marttyyriutta.

Vierailija
1100/1228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S7aako nainen itse päättää käyttääkö sellaista asua kuin itse haluaa,,,saako nainen itse  päättää mitä uskontoa tunnustaa tai on tunnustamatta,saako nainen itse päättää mitä syö tai juo,saako nainen itse päättää kumppaninsa kanssa kenen kanssa seurustelee tai perustaa perheen,saako nainen itse päättää leikelläänkö hänen värkkinsä vai ei,,,,,saako nainen itse hakea sellaista koulutusta tai työpaikkaa mikä kiinnostaa,,saako nainen itse päättää rahoistaan,,saako nainen terveydenhoidossa halutessaan hakeutua mieslääkärin vastaanotolle,,,,,saako nainen itse,,,,,,,,,,,,,

En tiennytkään, että "parveketytöt" on jo Suomeenki levinnyt käsite.

Yli 10-vuotta vanha, alunperin ruotsalaisten poliisien keskenään käyttämää slangia tytöstä, joka tekee itsem*urhan hämärissä olosuhteissa.

Epidemiaksi asti, löytyi nuoria tyttöjä, jotka olivat "hypänneet" parvekkeelta.

Käsite laajeni uuteen rikostyyppiin, pakotettuihin itsemu*rhiin eli sukulaiset ajoivat tytön itsemur*haan, jopa hankkimalla tälle myrkkyjä ja uhkailemalla tämän rakastettua tai tyttöä itseä.

Tällä tavalla, ei ketään voi asettaa syytteeseen. Tämäntyyppinen rikos on aivan uusi ja outo ja sen perusteella ei voi tuomita ketään. Lakiteksteissä ei löydy mainintaa tästä vaikka kaikki tietävät "kupletin" juonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme