Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni

Vierailija
28.05.2021 |

Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?

Kommentit (283)

Vierailija
1/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki

Vierailija
2/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu jätkä ois pitänyt suunsa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä heippa tollaselle miehelle.

Vierailija
4/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä pitää huonosta seksistä.

Vierailija
5/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki

No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.

Ap

Vierailija
6/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen että oli rehellinen ja näytti mitä on miehiään.

Sitten jättäisin sen.

Elämä menisi ton kanssa hukkaan....

Ps. Se mies olisi heti sun kaverin kanssa jos voisi, kaverisi ”tyly” luonne ei olisi mikään este.

Lainausmerkit, koska en usko kaveri oikeasti olevan kovinkaan tyly.

Vierailija
7/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.

Ap

Kuvittelee:

Vierailija
9/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoi asian oma-aloitteisesti sinulle, niin kommentti on osoitus käytöstapojen puutteista ja myös siitä, poikaystäväsi on joko todella ajattelematon (tyhmä) tai sitten häntä ei haittaa loukata sinua .

Eihän sitä kukaan sille mitään voi, mikä miellyttää esteettisesti ja näyttää kauniilta omaan silmään. Ihmissuhteissa on paljon tärkeämpää se, että luonteet sopivat hyvin yhteen kuin se että toinen on valittu pelkästään ulkoisten ansioiden perusteella.

Jos taas sinä kysyit poikaystävältäsi, että millainen on hänen ihannenaisensa ulkonäön perusteella tms. ja hän vain vastasi kysymykseen. niin sitten vastaus on ilmeisen rehellinen ja hän onnistui myös ujuttamaan mukaan kohteliaisuuden sinulle (olet oletusarvoisesti luonteeltasi hänen mielestään jotain muuta kuin tyly ja kylmä).

Pohtisin myös, miksi poikaystävä pitää parasta ystävääsi tylynä ja kylmänä. Mitä mieltä olet ap itse ystävästäsi? Onko hän luonteeltaan tyly ja kylmä? Sinulle, kaikille, poikaystävällesi?

Vierailija
10/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoi asian oma-aloitteisesti sinulle, niin kommentti on osoitus käytöstapojen puutteista ja myös siitä, poikaystäväsi on joko todella ajattelematon (tyhmä) tai sitten häntä ei haittaa loukata sinua .

Eihän sitä kukaan sille mitään voi, mikä miellyttää esteettisesti ja näyttää kauniilta omaan silmään. Ihmissuhteissa on paljon tärkeämpää se, että luonteet sopivat hyvin yhteen kuin se että toinen on valittu pelkästään ulkoisten ansioiden perusteella.

Jos taas sinä kysyit poikaystävältäsi, että millainen on hänen ihannenaisensa ulkonäön perusteella tms. ja hän vain vastasi kysymykseen. niin sitten vastaus on ilmeisen rehellinen ja hän onnistui myös ujuttamaan mukaan kohteliaisuuden sinulle (olet oletusarvoisesti luonteeltasi hänen mielestään jotain muuta kuin tyly ja kylmä).

Pohtisin myös, miksi poikaystävä pitää parasta ystävääsi tylynä ja kylmänä. Mitä mieltä olet ap itse ystävästäsi? Onko hän luonteeltaan tyly ja kylmä? Sinulle, kaikille, poikaystävällesi?

Ei minulle ole mitenkään tyly, mutta on kokenut poikien toimesta sek suaalista väkivaltaa joten on heidän seurassaan selkeästi varautunut ja etäinen. Eli voi vaikuttaa "kylmältä"

Ap

Vierailija
11/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuushan tuo oli. Sinä olet luonteeltasi kiva, vaikket ehkä ulkoisesti se kaunein kukkanen. Mies on silti sinun kanssasi eikä sen ystävän.

Vierailija
12/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa jättäisin koska oon tottunu olee miehen makuun suhteissa 😁😁

Vierailija
13/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Vierailija
14/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoittaa kommentillaan, että on ihastunut ystävääsi mutta saanut tältä pakit. Olisi mieluummin ystäväsi kanssa, mutta on nyt sinun kanssasi ja odottelee jos ystäväsi joskus lämpenisi. Vaihtaa sekunnissa jos joskus ystäväsi ei enää olekaan "tyly ja kylmä"

Olen nähnyt suhteen jossa mies oli viisi vuotta varanaisen kanssa. Vaihtoi silmää räpäyttämättä parissa kuukaudessa tämän kaveriin johon oli ollut koko ajan ihastunut heti kun tämä kaveri vapautui. Aika ruma temppu ja siihen hajosi koko kaveripiiri.

Vierailija
15/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä poikaystäväsi olisi, jos kertoisit hänelle unelmapoikaystäväsi ulkonäöstä, joka ei sopisi yhtään häneen, vaan ennemminkin hänen parhaaseen ystäväänsä?

Vierailija
16/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ole mitenkään tyly, mutta on kokenut poikien toimesta sek suaalista väkivaltaa joten on heidän seurassaan selkeästi varautunut ja etäinen. Eli voi vaikuttaa "kylmältä"

Ap

Eli ei oikeasti ole tyly.

Mä sanoin.

Ei vain ole kikatteleva miesten mielisteliä.

Vierailija
17/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko kertoa meille ketjua lukeville, että minkä ikäisiä sinä ja poikaystäväsi olette? Jos et halua kertoa kummankaan tarkkaa ikää, niin edes joku ikähaitari mille välille ikänne osuvat. Sen jälkeen olisi helpompi kommentoida.

Vierailija
18/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Vierailija
19/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä poikaystäväsi olisi, jos kertoisit hänelle unelmapoikaystäväsi ulkonäöstä, joka ei sopisi yhtään häneen, vaan ennemminkin hänen parhaaseen ystäväänsä?

No, tuollaiset ap:n poikaystävän kaltaiset "miehet" raivostuisivat tuollaisesta kommentista sydämensä pohjasta. He saavat kyllä sanoa mitä sylki suuhun tuo, mutta heille ei saa sanoa. Ja kyllä tämä pätee myös naisiin, jotka ovat tuollaisia "suorasanaisia, räväköitä näpäyttäjiä".

Vierailija
20/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö poikaystävältäsi millainen olisi hänen unelmatyttöystävänsä, vai ottiko hän itse asian puheeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi