Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Vaihda ap toisenlaiseen mieheen. Kun tyyppi on empatiakyvytön ja ajattelematon tuolla lailla niin kyllähän se aikaa myöten vähän paranee, mutta vain vähän. Jos siis on best case scenario ja ei ole tahallaan halunnut sua loukata vaan on vain sosiaaliset taidot tuolla lailla vajaat. Keski-iässä rupeet sitten miettimään että kumpa olisin valinnut viisaammin. Nimimerkillä kokemusta on.
Sano sille että pidät miehen kaverin tyylisistä treenatuista ja kohteliaista miehistä 😂😂😂
Katotaan miten pojalla suu pannaan 😁😁😁
Jättäisin, Luoja, mikä iso ääliö!
Ap, poikaystäväsi oli rehellinen. N. 80 % parisuhteessa olevista miehistä on tyytynyt kumppaniinsa ja vaihtaisi tämän jos parempi olisi tarjolla. Helppo seksi on vahva motivaattori olla suhteessa vähemmänkin täydellisen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda ap toisenlaiseen mieheen. Kun tyyppi on empatiakyvytön ja ajattelematon tuolla lailla niin kyllähän se aikaa myöten vähän paranee, mutta vain vähän. Jos siis on best case scenario ja ei ole tahallaan halunnut sua loukata vaan on vain sosiaaliset taidot tuolla lailla vajaat. Keski-iässä rupeet sitten miettimään että kumpa olisin valinnut viisaammin. Nimimerkillä kokemusta on.
Mun kokemuksien mukaan miehet vain pahenee ja pahenee.
Sitä enemmän itsestäänselvyytenä ottaa mitä huonommin antaa kohdella.
Muille naisille sitten ollaankin niin lutuisia.
Voi myös olla narsistin keino vieraannuttaa kumppani tämän lähipiiristä. Lyömällä esim kiilaa kumppanin ja tämän parhaan kaverin väliin. Jos on yhtään muita epäilyjä herännyt, juoksisin ja lujaa. Kyllä normaali ihminen ymmärtää jo nuorena ettei kavereiden välejä lähdetä tuolla lailla sotkemaan näin turhanpäiväisessä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, poikaystäväsi oli rehellinen. N. 80 % parisuhteessa olevista miehistä on tyytynyt kumppaniinsa ja vaihtaisi tämän jos parempi olisi tarjolla. Helppo seksi on vahva motivaattori olla suhteessa vähemmänkin täydellisen kumppanin kanssa.
Pysykää naiset sinkkuina jos yhtään omanarvontunnetta on!!!
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä kertaakaan en ole pannut eikä ole yhtään kaveriakaan ollut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuushan tuo oli. Sinä olet luonteeltasi kiva, vaikket ehkä ulkoisesti se kaunein kukkanen. Mies on silti sinun kanssasi eikä sen ystävän.
Kylläpäs on oikein kaunista kohteliaisuutta. Mitä h*lvettiä!?
Missä tilanteessa mies tuon sanoi?
Oma-aloitteisesti?
Kysyitkö häneltä asiasta? Kenties suorastaan tivasit?
Mitä eroa sinun ja ystäväsi ulkonäössä on? Eli käytännössä asiat joita voi muuttaa/asiat joita ei voi muuttaa?
Ei kannata sanoa mitään ajattelee. Mutta ei hän mitään yllättävää sanonut, harva mies seurustelee unelmanaisen kanssa, vaan parhaan minkä on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Eihän tuossa verrattu Kaisaa ja sinua.
Kertoisin, että tämäpä sattuma, sillä miehen paras ystävä on unelmieni mies paitsi ulkonäöltä myös luonteeltaan ja seurustelisin mieluusti hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka silti sanoo omalle kumppanilleen mitään tuollaista? Pitäkööt omana tietonaan. Luultavasti joku typerä ajattelematon kännikommentti, jolla halusi ehkä haastaa riitaa ap:n kanssa. Ellei sitten ap:lla ole tapana kommentoida miehen miespuolisia kavereita noin "kyllä se Make on vaan niin ihana ja suloinen mies, miksiköhän se on sinkku"?
Hyvin valitettavasti miehet ottaisivat silmää räpäyttämättä kauniin/laitetun naisen VAIKKA tietäisivät tasan tarkkaan hänen olevan luonteeltaan täysi piru. Poikaystäväsi lähtisi ystäväsi matkaan heti, mutta sanoi nyt vaan sinua hämätäkseen. "ei hän sitä ottaisi, kun on niin kylmä luonne..." Kyllä vaan lähtisi.
Tapaus Maisa Torppa: kuvankaunis ja laitettu, mutta ihan koko Suomen kansa tietää, että luonne on syvältä. Ja typeriä miehiä on jonoksi asti.
Ja onhan näitä naisissakin. Vankilakundi, kaikki tietävät että on naistenhakkaaja. KOmea kuin piru, niin onhan niitä naisia tyrkyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap kirjoitti, että noin poikaystävä ALOITTI eli ei se tuohon yhteen lauseeseen jäänyt, vai mitä ap?
Vierailija kirjoitti:
Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
Oon kai uniikki lumihiutale sitten. Poikkistakaan ei haittaa vaikka kuolaisin Damiano Davidin perään.
Kyllähän jokainen nainen ymmärtää, että maailmassa on tuhat ja yksi kauniimpaa, joita tavallinen mies ei koskaan saa. Jokainen mies ottaisi tällaisen jos saisi, mutta tavallisen näköinen tavallinen nainen on parempi kuin ei naista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Ja se nainen noin vaan otti saman tien kaverinsa miehen? Reilu meininki.