Missä niitä hajuvesiä sitten saa käyttää kerta ei bussissa, töissä, kaupassa eikä teatterissa?
Kotona oleilua vartenko ostaisin laadukkaan hajuveden?
Kommentit (198)
Saa käyttää ihan missä itse haluaa.
On kohteliasta käyttää kohtuudella julkisissa tiloissa ja välttää sairaaloissa ja sen sellaisissa. Muuten voit kuitenkin käyttää missä haluat.
Neeeeeeext!
Ei ole laissa kielletty joten käytän joka paikassa, kaupassa, sairaalassa, bussissa, lentokoneessa yms.
Sä laitat hajuvettä ihan mihin sua huvittaa.
Itse käytän Victorias secret tuoksuvesiä niissä miedompi, mutta hyvä tuoksu. Hajuvesiä en enää käytännössä ollenkaan.
Kotona ja erityisesti sängyssä. Mieheni mukaan se on seksikkäintä, mitä voi sänkyyn "pukea". (Tämä lausahdus toimii englanniksi paremmin.)
Jos kerta tykkäät siitä hajusta niin paljon, niin mikset haistelisi sitä kotona. Täytyykö pakottaa muutkin haistelemaan sitä, vaikka he eivät pitäisi siitä?
Miksi nuiret naiset luulee että iso määrä hajua korvaa miedon, kauniin tuoksun?
Kadulla päivystäessä asiakkaiden välillä.
Kotonasi saat tehdä ihan mitä itse haluat. Miksi ihmeessä ihmiset haluavat kiusata muita hajusteilla? Silkkaa kiusantekoa se on, sillä ei kukaan tavallisesti pidä haisuleista.
Minä käytän kotona ja kaupungilla kun töissä ei saa. Muualla en sitten käykkään. Menee helposti pullo hajuvettä viikossa, kai mulla huono hajuaisti kun en haista mitään ellen ruipi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kotona.
Tietenkin kotona käytettäväksi, miksi muutenkaan? Itsehän sinä pidät siitä hajusteesta, joten kotisi on ehdottomasti paras paikka nauttia siitä täysin siemauksin.
No omassa kodissaan tietty. Siellä saa myös nakuilla, vehdata ja muuta sellaista, jota ei kanssaihmisten tarvitse sietää julkisissa tiloissa.
Älä käytä ahtaissa tiloissa missä on huono ilmanvaihto tai missä jonkun on vaikea päästä pois, jos henkeä alkaa ahdistamaan. Esim. töissä tai teatterissa voi olla vaikeaa ottaa etäisyyttä. Samoin sairaalat ja terveyskeskukset ei tarvitse enempää tuoksupommeja. Kyllä hajuvesiä voi minusta käyttää, mutta ihmiset suihkii niitä niin paljon että se tuoksupilvi on jopa ulkona ollessa ihan selkeä, sisätiloista puhumattakaan. Käyttäkää vähemmän.
Onko pakko ostaa vahvoja tuoksuja!
Harrastuksissa eikä kuntosalillakaan saa käyttää.