VOI ITKU: 44-vuotias radiojuontaja kuoli koronarokotteen takia. Olisiko kannattanut jättää ottamatta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfbb9ff5-60cc-45f8-b904-87c7fa2bc48c
Koronan veritulppariski on ainakin Suomessa lähes olematon ihan siitä syystä, että jo koronatartunnankin todennäköisyys on erittäin pieni. 98,5% suomalaisista on välttänyt koronan.
Onko rokotteen veritulppariski jo suurempi kuin korona veritulppariski, koska tartuntalukemat painuvat kohti nollaa?
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tällä paikkakunnalla kuoli noin nelikymppinen nainen useaan veritulppaan ihan vähän rokotuksen jälkeen. Eipä näistä uutisoida. Itse olen ottamassa rokotteen mutta kyllä vähän mietityttää.
Myös Panu Rajalan vaimo kuoli massiiviseen aivoverenvuotoon heti rokotteen jälkeen. Näitä on vaikka kuinka paljon mutta ne salataan.
Vierailija kirjoitti:
Sairas maailma kun rokotteeseen kuollut selitetään vaan tilastopoikkeamaksi, ei kyllä lohduta yhtään kuolleen omaisia ja kuolema on pahin mahdollinen seuraus, varmaan paremmat mahdollisuudet olisi ollut selvitä koronasta itsestään. Pikemminkin raivostuttaa tuollainen kylmä epäinhimillinen ja suorastaan ihmisvastainen asenne kohdella ihmisiä pelkkinä tilastonumeroina!!!
Tässähän taiteillaan pienemmän pahan logiikalla. Itketö sinä jokaisen koronaan kuolleen suomalaisen puolesta yhtä kovasti?
Minä suren kaikkia kuolleita, mutta tässä on mietittävä, kummalla tavalla kuolee todennäköisemmin enemmän. Eiköhän se ole edelleen korona, ja jos taudin annettais vapaana jyllätä, jälki vois olla tosi rumaa.
Eikä ole ainut tämä tapaus. Tiedän monta Suomestakin, mutta ehei, mikään ei ole piikin aiheuttamaa. Tänä vuonna kuolleisuus on Suomessakin noussut, ei kuitenkaan koronan takia, kuten tiedämme. Kuolleisuus alkoi nousta pian rokotusten aloittamisen jälkeen. Mutta ei tietenkään yhteyttä piikityksiin. Ja paljon sairastelua, pitkäaikaisia oireita, sairauslomia...Mitähän vielä ilmeneekään tulevina vuosina? No, toisaalta se on ihan oma valinta, varoitukset kaikuvat monen kohdalla kuuroille korville. Nuoret sentään onneksi ovat valistuneempia, eikä heitä humpuukimaakarit helpolla saa huijattua piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tällä paikkakunnalla kuoli noin nelikymppinen nainen useaan veritulppaan ihan vähän rokotuksen jälkeen. Eipä näistä uutisoida. Itse olen ottamassa rokotteen mutta kyllä vähän mietityttää.
Myös Panu Rajalan vaimo kuoli massiiviseen aivoverenvuotoon heti rokotteen jälkeen. Näitä on vaikka kuinka paljon mutta ne salataan.
Mistäs sinä asiasta tiedät, kun se kerran on salattu?
Itse olen nähnyt lööppejä kuolleista, mutta ei heitä oikeasti niin kamalasti ole. Täytyy muistaa, et ajallisen sattumankin mahdollisuus on. Joka päivä ihmisiä kuolee infarkteihin ja aivoverenvuotoihin:/
Vierailija kirjoitti:
Pfizerin ex-varatoimitusjohtaja Michael Yeadon kertoi Lifesitenews.comin haastattelussa, että hallitus valehtelee sinulle tavalla joka voi aiheuttaa sinun kuolemasi. Yeadon sanoi, että koronarokote tekniikan kautta voidaan pyrkiä suorittamaan massiivinen ihmisten joukkotuho, tarkoittaen sillä maailman väestön vähentämistä. Yeadon sanoi etteivät ihmiset usko hallituksen valehtelevan heille eikä vahingoittavan ihmisiä, mutta Yeadonin mukaan hallitus valehtelee ihmisille sekä vahingoittaa ihmisiä. Tämä on todella suuren luokan uutispommi, koska Yeadon on entinen Pziferin varatoimitusjohtaja ja hän sisäpiiriläisenä tietää mistä hän puhuu.
Niin, hän on entinen johtaja. Miksi hän on entinen, ongelmia erinäisissä asioissa? Pientä koston makua?
Voi itku, henilö x kuoli koronaan, olisko kannatanut ottaa se rokote, hä? Jos selviää tappavasta piikistä niin ainahan voi työllistyä 5g verkon tukiasemana! Tulipas hauska lohkaisu vaikka itse sanonkin!!
Mikä maapallolla toimivista hallituksista on tämän hankkeen takana? Kaikki 195 hallitusta hyshys yhteistyössä ja salaa? Kuinka todennäköistä tämä ihan oikeasti on? Herätkää pahvipääät jo pikkuhiljaa, toki kaikki tämä on trollausta mutta tarkoitusperät ovat vaarallisia.
Koronapassi on salanimi jollekin, mitä kukaan tuskin haluaisi. Ei niin pelota rokotteen otto kun ei tiedä mihin passilla lopultakin pyritään. Mutta jos edes arvelee aavistvansa niin lähtee kyllä rokotteenottohalutkin samoin tein
Vierailija kirjoitti:
Pfizerin ex-varatoimitusjohtaja Michael Yeadon kertoi Lifesitenews.comin haastattelussa, että hallitus valehtelee sinulle tavalla joka voi aiheuttaa sinun kuolemasi. Yeadon sanoi, että koronarokote tekniikan kautta voidaan pyrkiä suorittamaan massiivinen ihmisten joukkotuho, tarkoittaen sillä maailman väestön vähentämistä. Yeadon sanoi etteivät ihmiset usko hallituksen valehtelevan heille eikä vahingoittavan ihmisiä, mutta Yeadonin mukaan hallitus valehtelee ihmisille sekä vahingoittaa ihmisiä. Tämä on todella suuren luokan uutispommi, koska Yeadon on entinen Pziferin varatoimitusjohtaja ja hän sisäpiiriläisenä tietää mistä hän puhuu.
Tyyppi työskennellyt Priferillä vuosikymmen sit eikä ole ollut mikään päätutkija joku rivihörhö vaines. Hirveesti pistäisi painoa arvo tälläiselle tyypille.
Ihan niinkuin veritulpat jäisi tauolle rokotusten ajaksi kyllä nämä niille altiit ne saa ilman rokotustakin. Rokotukset kestää kuukausia kuvitteleeko joku pässi että jokainen niistä johtuu rokotuksesta ja muuten tulpat olisivat mystisesti tauolla ja vain rokotus laukaisee sen.
Voisiko joku vihdoin kertoa mitkä hallitukset ovat tässä juonessa mukana? Pakkohan teilä on olla tietoa vai mutuiluako kaikki tyynni. Tiedän kyllä hyvin että tällaiset kysymykset ovat uskovaiselle turhia, vastaus taitaa näillä olla se vakio "kannattaa ottaa itse selvää"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä salata. Virallinen kuolemansyyntutkinta saattaa viedä pitkäänkin. Vuoden parin päästä julkistaneen lääketieteellinen tutkimus aiheesta.
Me kaikki olemme antaneet tietomme ja salaisuutemme ilmaiseksi nettiin ikuisiksi ajoiksi, ei siihen koronapassia tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän on entinen johtaja. Miksi hän on entinen, ongelmia erinäisissä asioissa? Pientä koston makua?
Veikkaisin ongelmia mielenterveyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla pyörii joku rokotevastaisen propagandan levittäjä. Miettikää mitä uskotte.
Uskotteko Fimeansivua reilusti yli 1000 vakavaa haittavaikutusta,½käsittelemättä.(vakava on kuolema ,veritulpat .a shokkireaktio mm.)
Eilen lehdessä nuori malli joka kuoli sairaalassa rokotteen jälkeen. Onko tiedonvälitystä vai propagantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tietoa tulpista ENNEN koko koronaa...
"Tulpat ovat melko yleisiä. Käypä hoito -suosituksen mukaan 1–2 henkilöä tuhannesta saa vuosittain veritulpan alaraajoihin tai keuhkoihin."
Eiköhän aivoveritulpat ja samanaikaiset verenvuodot ole pikkasen eri asia kuin laskimotulpat.
Mun täti kuoli AZ-piikkiin. Yksittäistapauksia jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Luin mielenkiinnosta Reuterssista artikkelin Michael Yedonista. Hänen mukaansa rokote aiheuttaa hedelmättömyyttä. Rokotteen kehityksen alussa hän hehkutti rokotteen puolesta, mutta käänsi mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rokottamattomilla on syksystä eteenpäin maksimirajoitukset päällä. Jatkuva kotikaranteeni, ulkonaliikkumis- ja matkustuskielto, maski päällä jne!
Oletko sinä ottanut joka vuosi influenssarokotuksen? Tiedätkö, että se voi olla tappava tauti?
Kausi-influenssam ja koronan kuolleisuudessa on prosentin kymmenyksen ero. Sen sijaan suhtautuminen niihin on toisistaan täysin poikkeavaa.
Erikoista sekin, ettei puhuta kuinka moni koronan on jo sairastanut ja siitä parentunut, vaikka kuitenkin uutisoidaan päivittäin tautiin sairastuneita. Todettujen tautitapausten määrä kuitenkin lähenee jo sataa tuhatta, vaikka testattuja on koko väestöstä marginaalinen osa ja ilmeisesti testatuista merkittävä osa on oireettomia tapauksia, josta voi päätellä, että todellisten sairastaneiden määrä voi olla monikymmenkertainen. Sairastaneilla on jo vaste tautia vastaan.
Aiotteko te joskus lopettaa influenssan ja koronan vertaamisen?Suomessa on ollut vähän koronakuolemia mutta maailmassa max.640 tuhatta influenssakuolemaa.Onhan se nyt aivan eri luku kuin koronakuolemat.Onko koronan sairastaneilla suoja ja kauanko se kestää,sitä ei vielä edes tiedetä.Lievissä tapauksissa ei ole kovinkaan pitkä.
Tämän on oltava provo. Kukaan ei voi olla noin lapsellinen. Vai voiko? 😒