VOI ITKU: 44-vuotias radiojuontaja kuoli koronarokotteen takia. Olisiko kannattanut jättää ottamatta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfbb9ff5-60cc-45f8-b904-87c7fa2bc48c
Koronan veritulppariski on ainakin Suomessa lähes olematon ihan siitä syystä, että jo koronatartunnankin todennäköisyys on erittäin pieni. 98,5% suomalaisista on välttänyt koronan.
Onko rokotteen veritulppariski jo suurempi kuin korona veritulppariski, koska tartuntalukemat painuvat kohti nollaa?
Kommentit (237)
Itsellänikin paikat kostuivat kun luin tuosta. Ihan kauheeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut aikanaan sikainfluenssa rokotetta, ja edelleen täällä pöllöilen, enkä ota tätä korona rokotettakaan.
Otin valitettavasti sikainfluenssarokotteen ja olen toki vielä hengissä, mutta sen piikin jälkeen alkoi alamäki ja kaikki nämä vuodet olen yrittänyt selviytyä päivästä toiseen kärsien kroonisesta väsymysoireyhtymästä. En todellakaan ota koronarokotetta ja riskiä, että tämä olemassaolo muuttuisi vielä pahemmaksi.
Influenssavirus on niin voimakas, että rokotteenkin pitää olla rajua tavaraa. Kaikki eivät kestä sitä.
Tiedän vain yhden tuttavan jolta koronarokote vei terveyden. Veri hyytyy ja tulee tukos. Kaksi kertaa sairaalassa. Pelottavaa, että on nelikymppinen perusterve kyseessä. Enää vain nelikymppinen.
Kauheaa!!! Luettuani uutisen peruin rokotusaikani. En tiedä oliko tyhmästi tehty, mutta en pystyisi nyt menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rokottamattomilla on syksystä eteenpäin maksimirajoitukset päällä. Jatkuva kotikaranteeni, ulkonaliikkumis- ja matkustuskielto, maski päällä jne!
Oletko sinä ottanut joka vuosi influenssarokotuksen? Tiedätkö, että se voi olla tappava tauti?
Kausi-influenssam ja koronan kuolleisuudessa on prosentin kymmenyksen ero. Sen sijaan suhtautuminen niihin on toisistaan täysin poikkeavaa.
Erikoista sekin, ettei puhuta kuinka moni koronan on jo sairastanut ja siitä parentunut, vaikka kuitenkin uutisoidaan päivittäin tautiin sairastuneita. Todettujen tautitapausten määrä kuitenkin lähenee jo sataa tuhatta, vaikka testattuja on koko väestöstä marginaalinen osa ja ilmeisesti testatuista merkittävä osa on oireettomia tapauksia, josta voi päätellä, että todellisten sairastaneiden määrä voi olla monikymmenkertainen. Sairastaneilla on jo vaste tautia vastaan.
Aiotteko te joskus lopettaa influenssan ja koronan vertaamisen?Suomessa on ollut vähän koronakuolemia mutta maailmassa max.640 tuhatta influenssakuolemaa.Onhan se nyt aivan eri luku kuin koronakuolemat.Onko koronan sairastaneilla suoja ja kauanko se kestää,sitä ei vielä edes tiedetä.Lievissä tapauksissa ei ole kovinkaan pitkä.
Suomessa kuolee vuosittain influenssan takia n. 2 000 henkilöä. Näistä n. 1500 on rokottamattomia ja n. 500 rokotettuja.
Maailmalla kuolee influenssan takia ainakin n. 3 000 000 ihmistä vuosittain, sillä suhdeluku on sama tai suurempi kuin Suomessa.
Korona on muutaman vuoden päästä samalla viivalla kuin influenssa. Sitten nähdään kumpi on vaarallisempi.
Ottakaapa selvää, minkälainen tauti korona on, ja minkälaisia jälkioireita se jättää.
Suosittelen ehdottomasti ottamaan rokotukset. Uskokaa pois - ne ovat paljon pienempi paha, kuin itse tauti.
Olipa vähän yksinkertainen avaus, en voi muuta sanoa.
Sinä se jaksat päivästä toiseen hysterisoida rokotetta.🙄
Peruin rokotusaikani. Tää juttu oli viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa ja surullista.
En kyllä ota sitä rokotusta. Mulla on muutenkin verenpainetta.
Mullakin on verenpainetta ja miljoonalls muulla suomalaisella. Hengissä edelleen kahden piikin jälkeen.
Korona on muuten tosi ikävä verenpainetautiselle.
Vierailija kirjoitti:
Viikon pysyi kotona eikä mennyt lääkäriin vaikka oli oireita.
Tuota ihmettelin kun kerran on ohjeistettu hakeutumaan päänsärystä päivystykseen. Hänkin siinä iässä, että on voinut käyttää naisten hormonaalisia valmisteita.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa!!! Luettuani uutisen peruin rokotusaikani. En tiedä oliko tyhmästi tehty, mutta en pystyisi nyt menemään.
Niin 1 henkilö miljoonasta kuolee tuosta syystä yhdestä rokotteesta ja lisäksi se oli Astra Zeneca jota meillä ei enää anneta ja muilla ei tätä ongelmaa. Kyllä, olet tyh mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut aikanaan sikainfluenssa rokotetta, ja edelleen täällä pöllöilen, enkä ota tätä korona rokotettakaan.
Otin valitettavasti sikainfluenssarokotteen ja olen toki vielä hengissä, mutta sen piikin jälkeen alkoi alamäki ja kaikki nämä vuodet olen yrittänyt selviytyä päivästä toiseen kärsien kroonisesta väsymysoireyhtymästä. En todellakaan ota koronarokotetta ja riskiä, että tämä olemassaolo muuttuisi vielä pahemmaksi.
Influenssavirus on niin voimakas, että rokotteenkin pitää olla rajua tavaraa. Kaikki eivät kestä sitä.
Sikainfluenssarokotuksessa oli se geneettinen alttius sairastua virustaudista narkolepsiaan ja ehkä myös rokotteen adjuvantti, jota ei enää käytetä. Osa sairastui rokottamattomana narkolepsiaan, koska sairastuivat sikainfluenssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun krooninen väsymysoireyhtymä johtuu ihan paskasta ruuasta ja palstalla roikkumisesta.
TÄMÄ!! Juuri tuon asenteen takia en ota koronarokotusta!
Sikapiikin ongelmien hoito osoitti, miten vähät välitetään ihmisistä jos rokotteen takia tulee ongelmia!! Yritetään vaan kiistää kaikki ongelmat ja pyritään mitätöimään ongelmien esilletuojan uskottavuutta, keksitään mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä miten ei muka ongelmat voi johtua rokotteesta, jne.
Tärkeintä on näköjään saada vaan rokotteita kaupaksi ja lääketehtaille miljardivoitot, viis ihmisistä...
Tänä markkinatalouspahuuden aikana mikään viranomaistenkaan väite ei ole luotettava, koska poliitikotkin ovat liitossa yritysten kanssa tavallisten kansalaisten vahingoksi. Sehän on todettu mm. sähkönsiirtolain fiaskossa!!!
En luota yrityksiin enkä viranomaisiin nykyaikana!!!
Ei se ongelma johdu rokotteesta vaikka sinä päätät että siitä se johtuu. Se pitää todentaa. Tajuatko?
Vainoharhainen hul lu, jos kaikki viranomaisetkin ovat muka salaliitossa.
Ja jos olisi kuollut vaikka liikenneonnettomuudessa, niin olisi kannattanut jäädä sinä päivänä kotiin.
Toi oli niin järkyttävä uutinen, että en tosiaan lähde kokeilemaan onneani sen rokotuksen kanssa.
Mulla on jo kokemusta rokotehaitoista ja lääkeallergioista. Hampaan poistostakin sain nähtävästi elinikäisen vamman kieleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin paikat kostuivat kun luin tuosta. Ihan kauheeta!
Paikat?
Suurempi riski saada veritulppia lentokoneessa tai etenkin koronataudista, kuin rokotteesta. Kannattaa vähän miettiä, mitä tänne spämmäilee.
Vierailija kirjoitti:
Toi oli niin järkyttävä uutinen, että en tosiaan lähde kokeilemaan onneani sen rokotuksen kanssa.
Mulla on jo kokemusta rokotehaitoista ja lääkeallergioista. Hampaan poistostakin sain nähtävästi elinikäisen vamman kieleen.
No, jos et lähde kokeilemaan onneasi rokotuksen kanssa, niin se tarkoittaa, että lähdet kokeilemaan onneasi ilman rokotusta.
TÄMÄ!! Juuri tuon asenteen takia en ota koronarokotusta!
Sikapiikin ongelmien hoito osoitti, miten vähät välitetään ihmisistä jos rokotteen takia tulee ongelmia!! Yritetään vaan kiistää kaikki ongelmat ja pyritään mitätöimään ongelmien esilletuojan uskottavuutta, keksitään mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä miten ei muka ongelmat voi johtua rokotteesta, jne.
Tärkeintä on näköjään saada vaan rokotteita kaupaksi ja lääketehtaille miljardivoitot, viis ihmisistä...
Tänä markkinatalouspahuuden aikana mikään viranomaistenkaan väite ei ole luotettava, koska poliitikotkin ovat liitossa yritysten kanssa tavallisten kansalaisten vahingoksi. Sehän on todettu mm. sähkönsiirtolain fiaskossa!!!
En luota yrityksiin enkä viranomaisiin nykyaikana!!!