Minkä konsoli tai tietokonepelin pelasit läpi ensimmäisenä ja kuinka vanha ja mitä sukupuolta olit silloin?
Itse pelasin super mario ykkösen läpi vuonna 91 kymmenen vuotiaana poikanai.
Kommentit (24)
Ei näitä voi varmaksi muistaa. Ilman traineria muistan pelanneeni läpi nuorena Ghost'n'Goblins ja Bubble Bobblen ainakin. The last ninjat tietysti myös mutta niissä ei ole paljoakaan haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Tetristä pelasin pienenä tyttönä.
Nykyisin olen 57-vuotias mies.
en usko, että pelasit tetriksen läpi :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis syntynyt v. 1964. Tetris on koodattu Moskovassa v. 1984. Päälle kaksikymppisenä "pienenä tyttönä" olet sitten pelannut Tetriksen läpi.
6-v tyttö, PC, Doom 2, godmodella 💪
Ehkä 10, tyttö, Boulder Dash, 80-luvulla. Tosin pelattiin siskon ja veljen kanssa. Montakohan kierrosta siinä olikaan? Myös Krakout pelattiin läpi yhtenä kesäyönä. Oi niitä aikoja.
Pelattiin muistaakseni Super Mario Bros 2 läpi 11-vuotiaina kaverin kanssa enkä millään muista mitä sukupuolta olin.
Äiti muuten pelasi meillä Zeldat läpi meidän nukkumaanmenon jälkeen ja näytti meille lapsille töistä tultua, miten se tehtiin. Oli vuosi 1990 ja äiti oli nainen.
Joku Tomb Raider, nainen n. 30v. Miehen kautta innostuin pelaamisesta, lapsena kotona ei koskaan ollut mitään pelikonsoleita tms.
Vierailija kirjoitti:
Yoshi issland.
Morrtal combat. Scorbionilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yoshi issland.
Morrtal combat. Scorbionilla.
Kokoaika silllä köydellä pelasi. VAstustaja ehtiny tekemäään mitäää.
En muista, minkä olisisin pelannut läpi. Muistan kuitenkin, että kaverillani oli 70-luvun lopussa telkkariin kytketty pelikone, jolla pelattiin. 1982 Serkullani oli Vic20, jossa oli jo paljon parempia pelejä. Itse sain 1984 Commodore 64:n, jossa oli ulkoinen levyasema ja satoja pelejä.
Ai niin, välissä oli elektroniikkapelejä. Itselläni oli Octopussy ja King Kong, jotka pelasin läpi.
Kyllä se taitaa hyvin suurella todennäköisyydellä olla Super Mario Bros ja ikää oli suunnilleen 7 vuotta.
M 36
Taisi olla Monkey Island joskus ysärin alussa. Kuusnelosen pelejä en muista pelanneeni läpi. Miespuolinen olin silloin ja olen edelleen.
Leisure suit Larry Laffer
1988 - 7v, pc:llä
Zelda Links awakening Gameboylla. Ysärillä, kesälomalla mökillä. Auringon ja ajan haalistama utuinen muisto lapsuudesta. On tallessa vieläkin. M35
Portal, 20-vuotias. Mä elin köyhän lapsuuden, eikä meillä ollut varaa konsoleihin tai tietokoneisiin. Innostuin pelaamisesta vasta aikuisena ystävien kautta. Nykyään pelaan lähes päivittäin tietokoneella. En käytä muita alustoja.
Ja olen nainen. Enpä huomannut, että tota kysyttiin. -17
Samantha Fox Strip Poker C64:llä joskus 80-luvun puolivälin jälkeen, ja poika olin.