VOI ITKU: 44-vuotias radiojuontaja kuoli koronarokotteen takia. Olisiko kannattanut jättää ottamatta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfbb9ff5-60cc-45f8-b904-87c7fa2bc48c
Koronan veritulppariski on ainakin Suomessa lähes olematon ihan siitä syystä, että jo koronatartunnankin todennäköisyys on erittäin pieni. 98,5% suomalaisista on välttänyt koronan.
Onko rokotteen veritulppariski jo suurempi kuin korona veritulppariski, koska tartuntalukemat painuvat kohti nollaa?
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapa selvää, minkälainen tauti korona on, ja minkälaisia jälkioireita se jättää.
Suosittelen ehdottomasti ottamaan rokotukset. Uskokaa pois - ne ovat paljon pienempi paha, kuin itse tauti.
Lapseni kaveri sai CFS:n ja syö nyt LND-pillereitä eli erikseen apteekissa tehtyjä lääkkeitä samasta naltreksonista, jota käytetään alkoholismiin. Sillä pitäisi olla piristävä vaikutus. Kaveri ei ole kuulemma entisensä. Lihaksetkin ovat hävinneet kun makoilee niin paljon väsyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli niin järkyttävä uutinen, että en tosiaan lähde kokeilemaan onneani sen rokotuksen kanssa.
Mulla on jo kokemusta rokotehaitoista ja lääkeallergioista. Hampaan poistostakin sain nähtävästi elinikäisen vamman kieleen.
No, jos et lähde kokeilemaan onneasi rokotuksen kanssa, niin se tarkoittaa, että lähdet kokeilemaan onneasi ilman rokotusta.
Ei kuolinhetkeään voi muutenkaan tietää mutta en varta vasten kävele autonkaan eteen vaan kyllä mä odotan, että tie on vapaa.
Tossakaan ei ole vielä varmaa syy-yhteyttä. Jos se havaitaan, niin huono säkä.
Vierailija kirjoitti:
Suurempi riski saada veritulppia lentokoneessa tai etenkin koronataudista, kuin rokotteesta. Kannattaa vähän miettiä, mitä tänne spämmäilee.
Olen lentänyt viimeksi 20 vuotta sitten, joten tuskin mä siitä enää veritulpan saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa ja surullista.
En kyllä ota sitä rokotusta. Mulla on muutenkin verenpainetta.Mullakin on verenpainetta ja miljoonalls muulla suomalaisella. Hengissä edelleen kahden piikin jälkeen.
Korona on muuten tosi ikävä verenpainetautiselle.
Mitä sä sanoisit jos sun vähättelyn ja pilkkaamisen takia, joku menis ja ottaisi sen rokotuksen ja kuolis siihen?
Faktojen kertominen ei ole pilkkaamista. Astra Zenecaa ei anneta keski-ikäisille meillä eli tulppariskiä ei ole, verenpainetauti ei ole este ja korona on ikävä jos on verenpainetauti ja lisäksi voin hyvin.
Otatko sinä riskin levittämästäsi rokotehysteriasta ja valheista ja sen myötä koronan riskeistä muille ja rokotetta ottamattomalle?
Suomessa on todennetusti tapahtunut yksi AZ-veritulppakuolema. Kai sä uskallat mennä kadullekin vaikka liikenteessä moni kuolee?
Veritulppia tulee kaikille rokotetuille. Suurin osa on vain hiussuonissa josta niitä on mahdotonta havaita. Menee muutama vuosi kun voidaan alkaa todeta onko rokotteet turvallisia käytettäväksi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Suurempi riski saada veritulppia lentokoneessa tai etenkin koronataudista, kuin rokotteesta. Kannattaa vähän miettiä, mitä tänne spämmäilee.
Ja e-pillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen havaitsevinani, että rokotusta puoltavat ovat epäempaattisempia ja itsekkäämpiä kuin muut.
Eivät ole,koska rokotuksen ottamalla suojaavat muitakin auttamalla tautia vähenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapa selvää, minkälainen tauti korona on, ja minkälaisia jälkioireita se jättää.
Suosittelen ehdottomasti ottamaan rokotukset. Uskokaa pois - ne ovat paljon pienempi paha, kuin itse tauti.
Lapseni kaveri sai CFS:n ja syö nyt LND-pillereitä eli erikseen apteekissa tehtyjä lääkkeitä samasta naltreksonista, jota käytetään alkoholismiin. Sillä pitäisi olla piristävä vaikutus. Kaveri ei ole kuulemma entisensä. Lihaksetkin ovat hävinneet kun makoilee niin paljon väsyneenä.
Cfs on väsymysoireyhtymä,lapsesi kaverin oireet tyypillisiä taudille.
Hänen kohtalonsa oli hyvin surullinen. Mutta voidaan myös surra niitä kaikkia ihmisiä, jotka ovat kuolleet saadessaan koronaviruksen.
Koronavirustartunta aiheuttaa veritulppia ja monet kuolevat niiden seurauksina.
Emmehän sure valikoiden ?
Rokote on suurimmalle osalle ihmisistä aivan vaaraton ja rokote pelastaa huomattavasti enemmän ihmisiä, kuin harvinaisiin sivuvaikutuksiin kuolee.
https://www.worldometers.info/coronavirus/
4,244,232 koronavirukseen kuollutta ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa ja surullista.
En kyllä ota sitä rokotusta. Mulla on muutenkin verenpainetta.Mullakin on verenpainetta ja miljoonalls muulla suomalaisella. Hengissä edelleen kahden piikin jälkeen.
Korona on muuten tosi ikävä verenpainetautiselle.
Mitä sä sanoisit jos sun vähättelyn ja pilkkaamisen takia, joku menis ja ottaisi sen rokotuksen ja kuolis siihen?
Että sitä ei olisi voinut ennalta tietää. Silti rokote on pienempi riski. Etenkin muu kuin AZ tai vastaavat.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli niin järkyttävä uutinen, että en tosiaan lähde kokeilemaan onneani sen rokotuksen kanssa.
Mulla on jo kokemusta rokotehaitoista ja lääkeallergioista. Hampaan poistostakin sain nähtävästi elinikäisen vamman kieleen.
No, jos et lähde kokeilemaan onneasi rokotuksen kanssa, niin se tarkoittaa, että lähdet kokeilemaan onneasi ilman rokotusta.
Ei kuolinhetkeään voi muutenkaan tietää mutta en varta vasten kävele autonkaan eteen vaan kyllä mä odotan, että tie on vapaa.
Mikset ota piikkiä kun se antaa sinulle joustoa jolla voit kävellä vaikka bussin alle turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kohtalonsa oli hyvin surullinen. Mutta voidaan myös surra niitä kaikkia ihmisiä, jotka ovat kuolleet saadessaan koronaviruksen.
Koronavirustartunta aiheuttaa veritulppia ja monet kuolevat niiden seurauksina.
Emmehän sure valikoiden ?
Rokote on suurimmalle osalle ihmisistä aivan vaaraton ja rokote pelastaa huomattavasti enemmän ihmisiä, kuin harvinaisiin sivuvaikutuksiin kuolee.
https://www.worldometers.info/coronavirus/
4,244,232 koronavirukseen kuollutta ihmistä
Lisäksi vasta arvioitiin, että Intiassa on kymmenkertainen määrä koronatartuntoja (vai oliko peräti kuolleita) koska sitä ei testata.
4 000 000 000 ei kuollut rokotteeseen, mutta 4 000 000 kuoli tautiin, jonka olisi voinut välttää rokotuksella. Toki kaikilla ei sitä mahdollisuutta ollut,
Vierailija kirjoitti:
Olen havaitsevinani, että rokotusta puoltavat ovat epäempaattisempia ja itsekkäämpiä kuin muut.
Onko realismi sinusta epäempaattista? Faktat on faktoja, ja fakta on se, että elämästä ei selviä hengissä, kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ainut tämä tapaus. Tiedän monta Suomestakin, mutta ehei, mikään ei ole piikin aiheuttamaa. Tänä vuonna kuolleisuus on Suomessakin noussut, ei kuitenkaan koronan takia, kuten tiedämme. Kuolleisuus alkoi nousta pian rokotusten aloittamisen jälkeen. Mutta ei tietenkään yhteyttä piikityksiin. Ja paljon sairastelua, pitkäaikaisia oireita, sairauslomia...Mitähän vielä ilmeneekään tulevina vuosina? No, toisaalta se on ihan oma valinta, varoitukset kaikuvat monen kohdalla kuuroille korville. Nuoret sentään onneksi ovat valistuneempia, eikä heitä humpuukimaakarit helpolla saa huijattua piikille.
Tuttuni kuoli ennen korona-aikaa ja poliisi kertoi,että sinä vuonna oli kuollut harvinaisen paljon ihmisiä.Ei ollut tietoakaan koronasta eikä varsinkaan koronarokotuksista.Eli ei todellakaan voi syyttää rokotteita jonain vuonna mahdollisesti tapahtuvista kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota piikkiä kun se antaa sinulle joustoa jolla voit kävellä vaikka bussin alle turvallisesti.
Lupaatko ja vannotko, että se antaa mulle joustoa?
Etpä taida voida luvata sellaista. Ei edes Nohynek lupaa, että rokotus on kaikille 100% turvallinen. Ja lääkeyhtiöt vetäytyvät täysin pois kaikesta vastuusta.
Ou nou, toivottavasti hänellä ei ollut pieniä lapsia jotka menettivät äitinsä, mahtaakohan läheiset saada mitään korvausta?
Ja silti veritulpan saa koronasta 10 kertaa todennäköisemmin.