Syntymäpäivä viikon päästä, itkettää, haluan kuolla pois :( täytän 35v ja tuntuu että elämäni on ohi
Lasten vuoksi pakko nousta aamuisin. 10v sitten oli vielä positiivinen olo,nuori, elämä edessä, elämä järjestyy.
Mutta en tähänkään päivään mennessä ole saanut töitä, olen lihonut kymmenessa vuodessa 40kg.
Välillä ymmärrän näitä sekoäitejä, jotka tekee mitä tekee,itselleen
Kommentit (152)
AP vaikutat aika yksinkertaiselta, älä vaan enää enempää monista näitä upeita geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän kesällä 34v ja menen syksyllä yliopistoon opiskelemaan.
Opiskelu olisi varmasti hyvä, mutta pelkään seminaareja. Esiintyminen kamalaa, siksi lähinnä lapsia tehnyt tämän 10v
ApEi kaikista ole tähän elämään.
Niinpä, olisimpa syntynyt rohkeaksi ja normaaliksi :(
Sanna Ma rin taitaa olla mun ikäinen ja kateellisena katson, kun rohkeana esiintyy jatkuvasti tv:ssä. On saanut Sokokselta töitä (minä en vaikka hain) on uskaltanut esiintyyä opiskellessa.
Itketti yksi kerta, kun itseä vaan pelottaa.
Monet lahjakkaat alisuorittaa, koska pelkäävät juuri esiintymisiä ja sosiaalisia tilanteita. Matalasti koulutettu ei ole aina laiska, vaan pelokas.
Minulla oli saman tapaisia tuntemuksia kaksvitosena, sitten helpotti ja nyt kuuskymppisenäkään elämä ei tunnu pahalta. Lähde liikkelle with baby steps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 ei ole ikä eikä mikään, Vincent van Gogh vasta aloitti maalaamisen tuon ikäisenä. Olet nyt vain herännyt siihen todellisuuteen, että lapsia ei voi enempää puskea ja et voi elää enää heidän kautta, vaan nyt pitäisi ottaa vastuu omasta elämästä ja elää omaa elämää. Raskaudet ei enää käy tekosyyksi ylipainoon.
Lääkeeksi ehdotan, että alat joka päivä tehdä jotain mistä tulee hyvä mieli ja alat pikkuhiljaa hahmotella miltä ne loppuvuodet ennen eläkettä näyttää. Mitä työtä jaksaisit tehdä? Paino lähtee luonnollisesti laskuun kun alat vain syödä vähemmän ja edes joku ateria päivästä olisi todella vähäkalorinen esim. kasviksia ja kaksi kananmunaa.
Elämä jatkuu joka tapauksessa, joten on nyt sun päätös mitä tällä loppuajalla teet. Surkutteletko ja syöt lisää suklaata vai tartut toimeen? Mieti myös millaisen esimerkin annat lapsillesi.
Ööö, miksi ei muka voisi tehdä vauvaa? Monet saa esikoisen 40v.
Apöö siksi että jos sun tarkoitus oli löytää vastaus sun ongelmaan niin vauva se ei ole. Vauva vain siirtää välttämätöntä eli vastuunottoa omasta elämästä ja töihin menosta. Montako niitä lapsia on jo ennestään? Veikkaan että aika monta..
Lasten lukumäärä ei liity tähän mitenkään.
Eikä se olisi mikään turvatyyny, pidän perhe-elämästä ja Tuohan se lisäaikaa miettiä, mitä haluan tehdä ennen eläkepäiviä vai teenkö yhtään mitään, koska pelkään.
Kyllähän lestadiolaiset naisetkin elävät miten elävät ja kukaan ei paheksu. Ap
Täyttäisinpä itsekin 35, enkä 45!
Odota, kun olet yli 40 ja naamasi alkaa roikkua, sitten se vasta realisoituu tämä vanheneminen ja rupsahtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisinpä itsekin 35, enkä 45!
Täyttäisinpä 25v,enkä 35v.
Tähän maailman aikaan olisi parasta olla nuori. Teknologia, globalisoituminen kaikki parhaimmillaan. Asiat paremmin kuin 10v sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu olisi varmasti hyvä, mutta pelkään seminaareja. Esiintyminen kamalaa, siksi lähinnä lapsia tehnyt tämän 10v
Ap
Miten koet että sinulla oli oikeus levittää laatugeenejäsi eteenpäin? Siirtää vaivoja seuraavalle viattomalle sukupolvelle. Epigenetiikka, ah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten koet että sinulla oli oikeus levittää laatugeenejäsi eteenpäin? Siirtää vaivoja seuraavalle viattomalle sukupolvelle. Epigenetiikka, ah.
Teen vielä Iltatähden :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten koet että sinulla oli oikeus levittää laatugeenejäsi eteenpäin? Siirtää vaivoja seuraavalle viattomalle sukupolvelle. Epigenetiikka, ah.
Teen vielä Iltatähden :)
Ap
Olen pahoillani lasten vuoksi. Kaikkien ei kuulu lisääntyä.
Voi voi, ja sinä täytät vasta 35 vuotta. Mietipä miltä tuntuu, kun täyttää 45 vuotta. Olisi kivaa olla vielä kolmekymppinen, ei vielä mitään rajoitteita siinä iässä ja kaikki mahdollisuudet on avoinna.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, ja sinä täytät vasta 35 vuotta. Mietipä miltä tuntuu, kun täyttää 45 vuotta. Olisi kivaa olla vielä kolmekymppinen, ei vielä mitään rajoitteita siinä iässä ja kaikki mahdollisuudet on avoinna.
Voi kuule, en halua täyttää edes 40v
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.
No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap
Tässä iässä?! Haloo olet iässä, jolloin monet valmistuu ammattiin, menevät naimisiin, saavat ensimmäisen lapsen, rakentavat talon, aloittavat opinnot. Kirjoitat kuin olisit kuolemassa. Olet nuori!
Olen itse 42 v ja parhaassa iässä mielestäni.
Olen valmistunut pariin ammattiin, ollut naimisissa jo 10v, olen äiti. Ei ole enää odotettavaa.
En saa koskaan, töitä, niin miksi elää? Hakenut tuhansiin paikkoihin tässä 10v aikana.
En saa omaa asuntoa, ei rahaa matkustaa. Umpikujassa. Itken illat sängyssä ja toivon, etten aamulla herää.
0 työvuotta takana, eli minimieläke tulisi, jos jaksaisin elää.
Ap
Samaa täällä paitsi että olen lapseton. Ikä 31. Tekis mieli am pua iitennsä. Normaali ihmiset eivät ymmärrä sen kärsimyksen määrä kun tekee kaikkensa että sais töitä. Kivuliainta on kun saa kuulla kuinka hieno tyyppi olen.
Taas olet täällä ulisemassa??? Kuinka monta aloitusta olet oikein tehnyt jo palstalle, eikö sun pitänyt tehdä neljäs lapsi että saisit elämälle jälleen tarkoituksen uuden vauvan myötä?
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen nainen olet, jos harkitset itsemurhaa ruumiisi painon takia, ap.
Kukapa ei näitä ajattelisi?? Nykyään miehet ovat uskomattoman ilkeitä ja vihjailevat et pitää laihduttaa. Itse olen 170cm/ 78kg. En oo mikään norsu, pientä ylipainoa vaa joka on tasaisesti jakaantunut. Mulla jopa vyötärö!! Ohoohhh!
Onhan ne missitkin nykyään 73 kilosia. Ei ne norsuja ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen nainen olet, jos harkitset itsemurhaa ruumiisi painon takia, ap.
Kukapa ei näitä ajattelisi?? Nykyään miehet ovat uskomattoman ilkeitä ja vihjailevat et pitää laihduttaa. Itse olen 170cm/ 78kg. En oo mikään norsu, pientä ylipainoa vaa joka on tasaisesti jakaantunut. Mulla jopa vyötärö!! Ohoohhh!
Onhan ne missitkin nykyään 73 kilosia. Ei ne norsuja ole!
Miksi pitäisi kiinnostaa jotkut miesten puheet? Ei mua ainakaan kiinnosta, läskejähän nekin on suurin osa :D
Aloita ryyppääminen. Kännissä uskaltaa esiintyä seminaarissakin!
Tykkään leipoa ja lukea. Pyöräillä. Ap