Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivä viikon päästä, itkettää, haluan kuolla pois :( täytän 35v ja tuntuu että elämäni on ohi

Vierailija
27.05.2021 |

Lasten vuoksi pakko nousta aamuisin. 10v sitten oli vielä positiivinen olo,nuori, elämä edessä, elämä järjestyy.
Mutta en tähänkään päivään mennessä ole saanut töitä, olen lihonut kymmenessa vuodessa 40kg.
Välillä ymmärrän näitä sekoäitejä, jotka tekee mitä tekee,itselleen

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt tulee olemaan ikävä vastaus mutta valitettavasti vaikka laihdut niin roikkuva nahka jää :( ne ei lähde pois muuten kuin leikkauksella. Laihdutus kannattaa aloittaa jo nuorena. 

No nuorena olin normaalipainossa, ei ollut tarvetta laihduttaa.

Ap

Vierailija
62/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän kesällä 34v ja menen syksyllä yliopistoon opiskelemaan.

Opiskelu olisi varmasti hyvä, mutta pelkään seminaareja. Esiintyminen kamalaa, siksi lähinnä lapsia tehnyt tämän 10v

Ap

Tiedät siis mikä olisi sinulle hyvästä (esim. opiskelu).

-> mutta se tuntuisi kamalalle, joten et tee sitä

->siitä taas seuraa kamala olo kun et tee asioille mitään

-> tiedät kuitenkin edelleen mitä sinun tulisi tehdä ja mikä olisi sinulle hyvästä

->mutta se tuntuisi kamalalle, joten et tee sitä

->jne.

Kuinka kauan ajattelit toistaa tätä samaa kehää, kunnes tulee vain piste että sun on vain tehtävä itsellesi hyviä ja tärkeitä asioita vaikka ne tuntuisi miten kamalalta?

En tiedä. Voisin opiskella, jos olisi 100%,että siellä ei tarvitse esiintyä. Olen yrittänyt Googlettaa, mutta en löytänyt sellaista koulua. Ap

Et voi noukkia rusinoita pullasta. Ei toki tarvitse hakeutua sille kaikista sosiaalisimmalle alalle ja tehdä itsestään esiintymisen taituria, mutta silti monissa aloissa on, kuten totesit, edes jotain pientä esiintymistä. Mutta pelkkä selviytyminen jo riittää, ei tarvitse olla edes välttämättä hyvä esiintyjä.

Jos löydät jonkun kiinnostavan alan, ei tarvitse heti miettiä miten ahmaista koko tutkinto kaikkine esiintymisineen.

Mikä olisi pienin mahdollinen askel tavoitetta kohti?

Tiedän monta kiinnostavaa alaa! Mutta en ole edes yrittänyt koskaan hakea, kun tiesin että on pakollisia seminaareja/esiintymisiä ryhmän edessä.

Ap

Pelko pitää vain kohdata. Ei se muuten mihinkään katoa.

Jaa, ei sitä ole pakko kohdata. Olen tehnyt esitelmän viimeksi 2001. Päässä humisi, kädet tärisi, kaikki naureskeli. Ei koskaan enää.

Ammattiopistossa ollessa, olin poissa esitelmä päivinä. Sieltä kun saa paperit siitä huolimatta.

Ap

Ei saisi alistua kiusaajille.. pitäisi olla jämäkkä ja rohkea ja laittaa rajat. Helpommin sanottu kuin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.

No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap

Tässä iässä?! Haloo olet iässä, jolloin monet valmistuu ammattiin, menevät naimisiin, saavat ensimmäisen lapsen, rakentavat talon, aloittavat opinnot. Kirjoitat kuin olisit kuolemassa. Olet nuori!

Olen itse 42 v ja parhaassa iässä mielestäni.

Olen valmistunut pariin ammattiin, ollut naimisissa jo 10v, olen äiti. Ei ole enää odotettavaa.

En saa koskaan, töitä, niin miksi elää? Hakenut tuhansiin paikkoihin tässä 10v aikana.

En saa omaa asuntoa, ei rahaa matkustaa. Umpikujassa. Itken illat sängyssä ja toivon, etten aamulla herää.

0 työvuotta takana, eli minimieläke tulisi, jos jaksaisin elää.

Ap

Hopi hopi opiskelemaan sitä kolmatta! Jos et muuta keksi, niin lähihoitajille löytyy aina työtä!

Vierailija
64/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kyllä tsemppiä ja terapiaa!

Vierailija
65/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut kuumaa salasuhdetta jonkun tumman könsikkään kanssa? Sellainen piristäisi kummasti.

Vierailija
66/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.

No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap

Tässä iässä?! Haloo olet iässä, jolloin monet valmistuu ammattiin, menevät naimisiin, saavat ensimmäisen lapsen, rakentavat talon, aloittavat opinnot. Kirjoitat kuin olisit kuolemassa. Olet nuori!

Olen valmistunut pariin ammattiin, ollut naimisissa jo 10v, olen äiti. Ei ole enää odotettavaa.

En saa koskaan, töitä, niin miksi elää? Hakenut tuhansiin paikkoihin tässä 10v aikana.

En saa omaa asuntoa, ei rahaa matkustaa. Umpikujassa. Itken illat sängyssä ja toivon, etten aamulla herää.

Ap

No ota hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni! Laihduta, niin jaksat paremmin ja muutut myös näkyväksi työmarkkinoilla.

Sain itse kolmannen lapseni 31-vuotiaana, tein joitain keikkahommia, muutoin olin kotiäitinä.

Nelikymppisenä muutin ulkomaille koko perheen kanssa ja aloin opiskella kieliä.

Ai kolmevitosena ei mitään odotettavaa enää? Minä olen nyt kuusikymppinen, olemme juuri rakennuttaneet talon Espanjaan. Neljänkympin ja kuudenkympin välissä olemme muuttaneet maasta toiseen kolme kertaa.

Katso peiliin ja päätä muuttua!

Vierailija
67/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut? Pääkaupunkiseudulla varmasti enemmän mahdollisuuksia.

Vierailija
68/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla unelmoida ja laita ittes laihdutuskuurille.

Vierailija
69/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain 43-vuotispäivälle kuohuvaa ja Alkon täti kysyi papereita.

No, säikähti...

T. 70-luvulla syntynyt jonka elämä ALKOI nelikymppisenä :)

Itse myös yli 40-vuotias ja Alkossa kysyttiin tänään papereita, kun ostin alkoholitonta viiniä ja siiderin. Lisäksi olen raskaana ja maha näkyy selvästi. Piti vielä maski poistaa, kun myyjä ei muuten uskonut.

Maskillisilta kysytään enemmän!

Minulla ei ollut maskia. Koko naaman siis näkee heti.

Tuskin sinulta olisi kysytty maskittomana.

Myyjät kysyvät maskillisilta herkemmin.

Vierailija
70/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehes sua tsemppaa ja lohduta? Mun mies vaan haukkuu jos epäonnistun.

Vierailija
71/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että painon pito normissa helpottaa kun vanhenet ?

Olet vasta 35 :D

Pelkästään 10 vuotta tohon lisää ja katsopa sitten naamaa, kiloja yms?

Sen vaan sanon että pahenee vaan vuosi vuodelta ja sit sen jälkeen vaihdevuosihumppa :D

Rehellinen vastaus tässä.

Olet lisäksi iässä jossa varsinaiset näkyvät iänmerkit eivät vielä näy. Nekään mieltä nosta. Meikit valuu uurteisiin :D

Pistä hyvä ihminen itses kuntoon, aikaa vasten ei käy kuin

T A I S T E L U

Vierailija
72/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ota hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni! Laihduta, niin jaksat paremmin ja muutut myös näkyväksi työmarkkinoilla.

Sain itse kolmannen lapseni 31-vuotiaana, tein joitain keikkahommia, muutoin olin kotiäitinä.

Ai kolmevitosena ei mitään odotettavaa enää? Minä olen nyt kuusikymppinen, olemme juuri rakennuttaneet talon Espanjaan. Neljänkympin ja kuudenkympin välissä olemme muuttaneet maasta toiseen kolme kertaa.

Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
73/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Edelleen, olen aloittanut laihduttaa satoja kertoja!! Ei onnistu!!

En halua olla lihava, mutta syöminen voittaa aina! Tänä vuonna olen 30 x päättänyt, tämä on se kerta kun onnistun! Päivä kaksi ja löydän itseni ahmimassa ja toivomassa kuolemaa siksi, kun ei itsekuria ole, niin kuin muilla

Ap

Vierailija
74/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että painon pito normissa helpottaa kun vanhenet ?

Olet vasta 35 :D

Pelkästään 10 vuotta tohon lisää ja katsopa sitten naamaa, kiloja yms?

Sen vaan sanon että pahenee vaan vuosi vuodelta ja sit sen jälkeen vaihdevuosihumppa :D

Rehellinen vastaus tässä.

Olet lisäksi iässä jossa varsinaiset näkyvät iänmerkit eivät vielä näy. Nekään mieltä nosta. Meikit valuu uurteisiin :D

Pistä hyvä ihminen itses kuntoon, aikaa vasten ei käy kuin

T A I S T E L U

Olen tuhansia kertoja aloittanut taistelun ruokaa vastaan, se voittaa aina!

Oikeasti mietin its e murhaa ihan vaan siksi, kun en saa laihdutettua. Ap

Vierailija
75/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas ja kelpaava!

Vierailija
76/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehes sua tsemppaa ja lohduta? Mun mies vaan haukkuu jos epäonnistun.

Ei kommentoi enää mitenkään, ainakaan laihdutusta, kun tietää, että en tule onnistumaan.

Kehuu kyllä, eikä oikein tiedä, miten suhtautua mun it se murha puheisiin. Ap

Vierailija
77/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap harkitsee itsemurhaa ja täällä ihmiset keskittyy hänen painoonsa. Ei ole nyt yhtään olennainen asia, mutta mitä voi odottaa pinnallisilta kusipäiltä. Koko säälittävä elämänne perustuu vain ja ainoastaan ulkonäköön.

Vierailija
78/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään jotain itselle mieluisaa tavaraa ja myy niitä netissä. Esim.t-paitoja, koruja, keramiikkaa, kynttilöitä...mitä vaan.Ala käymään vaikka päivätansseissa tai liiku luonnossa kun kersat on päiväkodissa.Hemmottele itseäsi vaikka leivoksella silloin tällöin..Lykkää kakarat päiväkotiin, niin saat OMAA aikaa.

Vierailija
79/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olet juuri parhaimmassa iässä. Ei mikään nuori muttet vanhakaan. Olet upea, kypsä nainen! Opettele rakastamaan itseäsi, jos on kiloja niin sitten on. Eroon pääset niistä laihduttamalla. Nyt on sopiva aika miettiä mitä oikeasti haluat elämältä. 

Vierailija
80/152 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pää kuntoon — mene tk:hon heti aamusta.

Sitten syöminen kuntoon. Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi